Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 16:00

Το υβριδικό Fiat 500 με τιμή κάτω από 12.000 ευρώ

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η στιλάτη, υβριδική έκδοση του ιταλικού μοντέλου προσφέρεται σε μειωμένη τιμή.

Το Fiat 500 Hybrid αφίχθη στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 13.800 ευρώ, στην έκδοση Fiat 500 Hybrid 1.0 Pop. Πλέον, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν ν’ αποκτήσουν την εν λόγω έκδοση με σημαντική έκπτωση, και συγκεκριμένα σε τιμή 11.950 ευρώ. Η προσφορά ισχύει για συγκεκριμένο αριθμό αντίτυπων και συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, με ισχύ έως 200.000 χλμ.
Το χαμηλό κόστος απόκτησης του υβριδικού 500, δεν λειτουργεί εις βάρος των ανέσεων, καθώς ο εξοπλισμός περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 7 αερόσακους, ESP με Hill–Assist, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι και κλιματισμό.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Fiat 500 Hybrid απαρτίζεται από έναν 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα FireFly του ενός λίτρου και έναν ηλεκτροκινητήρα 12V BSG (γεννήτρια/κινητήρας) πλαισιωμένο από μια συμπαγή μπαταρία λιθίου. Η συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 70 ίππους, με το νέο σύνολο να διακρίνεται τόσο για την εξοικονόμηση καυσίμου, όσο και για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (88 γρμ./χλμ.) οι οποίες το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 12:15

Σχετικά Άρθρα

  • Παράταση στην αναστολή παραγωγής του Fiat 500e
    Παράταση στην αναστολή παραγωγής του Fiat 500e

    Το μέλλον του ηλεκτρικού Fiat 500e γίνεται ολοένα και πιο δυσοίωνο.

    Η Stellantis αποφάσισε να παρατείνει την αναστολή της παραγωγής του ηλεκτρικού Fiat 500e, λόγω της εξαιρετικά χαμηλής ζήτησης, όπως ανακοίνωσε επίσημα η αυτοκινητοβιομηχανία.

    Το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, μαζί με αυτά της, επίσης, πολύπαθης Maserati. H Stellantis είχε ανακοινώσει στις αρχές Σεπτεμβρίου, ότι η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού 500, είχε σταματήσει μέχρι τις 11 Οκτωβρίου.


    Η διοίκηση του ομίλου, ανέφερε σε συνάντηση με εκπροσώπους των συνδικάτων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ότι η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι «σε βαθειά κρίση».

    Μια παγκόσμια επιβράδυνση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, εν μέρει λόγω διαφορετικών πολιτικών για τα «πράσινα κίνητρα», ανάγκασε τους κατασκευαστές να προσαρμόσουν τα σχέδιά τους για EV μοντέλα.

    Παρά την προσωρινή διακοπή της παραγωγής, η Stellantis επανέλαβε το σχέδιό της να επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ στο Fiat 500e, με μπαταρία υψηλής απόδοσης, ενώ από τις αρχές του 2026 θα αρχίσει να παράγει το νέο 500 Hybrid.

    Η στροφή στα υβριδικά αυτοκίνητα προκρίνεται ως η ιδανική επιλογή, για τους περισσότερους κατασκευαστές, μέχρι να σταθεροποιηθεί η πορεία της ηλεκτροκίνησης, την ώρα που η ιταλική κυβέρνηση ανακοινώνει ότι δεν θα σταματήσει την κρατική επιδότηση.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ειδική έκδοση για το Fiat 500
    Ειδική έκδοση για το Fiat 500

    Η Fiat τιμά με ιδιαίτερο τρόπο τα 20στα γενέθλια του πρωτότυπου μοντέλου Trepiuno.

    Οι άνθρωποι της Fiat έχουν τον τρόπο τους στο να δημιουργούν με μαεστρία επετειακές εκδόσεις συγκεκριμένων μοντέλων, ακόμα και εάν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος για να γίνουν αυτές.
    Ένα από αυτά είναι και το Fiat 500 Tributo Trepiuno, ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε για να τιμήσει τα 20 χρόνια από την στιγμή που στην Έκθεση της Γενεύης του 2004 αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο Trepiuno, προπομπός της σύγχρονης μετενσάρκωσης του «500».


    Η συγκεκριμένη περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση που θα πιστοποιηθεί και θα πωληθεί απευθείας από το τμήμα Stellantis Heritage, βασίζεται στο 500 Hybrid, αλλά διαθέτει αρκετές εξωτερικές και εσωτερικές τροποποιήσεις, που απηχούν τη σχεδίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου, που εμπνεύστηκε έντονα από το αντίστοιχο του 1957.

    Ως εκ τούτου το συγκεκριμένο μοντέλο είναι βαμμένο σε μια ειδική απόχρωση του λευκού και διαθέτει επανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου με πέντε διπλές ακτίνες και γυαλιστερό φινίρισμα.


    Άλλες αναφορές στο πρωτότυπο, περιλαμβάνουν τις κόκκινες πινελιές στα πίσω φώτα και τα παλιά εμβλήματα της Fiat, με μπλε όψη που βρίσκονται στη μάσκα, την πόρτα του χώρου αποσκευών και τα καπάκια των τροχών.

    Στο εσωτερικό, υπάρχει ένας μοναδικός συνδυασμός κοκκινοκαφέ και λευκού. Το ταμπλό καλύπτεται από τα αυθεντικά σκίτσα του πρωτότυπου, ενώ τα εμπρός καθίσματα με λευκό δέρμα φέρουν κέντημα Trepiuno και το σήμα XX (λατινικός συμβολισμός του αριθμού 20).
    Πηγή: Protothema.gr
  • Επετειακή έκδοση για το Fiat 500
    Επετειακή έκδοση για το Fiat 500

    H Fiat τιμά την επέτειο της γέννησης του 500 το 1957 με την δημιουργία μιας ειδικής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής με την ονομασία Collezione 1957.

    Η σύγχρονη εκδοχή του Fiat 500 βρίσκεται κοντά μας από το 2007 όμως δείχνει τόσο φρέσκο και γοητευτικό όσο την πρώτη στιγμή. Οι Ιταλοί μάλιστα έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να κλέβουν την προσοχή με τη δημιουργία στυλάτων ειδικών εκδόσεων όπως η νεότερη Collezione 1957 η οποία αποτελεί φόρο τιμής στην χρονολογία που γεννήθηκε κλασσικό 500
    Το Fiat 500 Collezione 1957 θα παραχθεί σε 1.957 μονάδες και βασίζεται στην κάμπριο έκδοση του αυτοκινήτου πόλης. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε λευκό Gelato και Rugiada Green, με αναδιπλούμενη οροφή από μπεζ ύφασμα. Άλλες πινελιές περιλαμβάνουν τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών Diamond, τα χρωμιωμένα καλύμματα των καθρεπτών και τα σήματα «1957-2024» στα πίσω πλαϊνά παράθυρα.

    Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της Fiat επέλεξαν μια επένδυση σε χρώμα ιβουάρ για τα καθίσματα, με δερμάτινα ένθετα Frau και τα λογότυπα «One of 1957» ανάγλυφα στις πλάτες των καθισμάτων. Ο εξοπλισμός διαθέτει όλες τις διαθέσιμες ανέσεις για αυτήν τη γενιά του 500, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης infotainment 7 ιντσών.
    Στην Ευρώπη, η ειδική έκδοση διατίθεται αποκλειστικά με τον ήπιο υβριδικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρων, απόδοσης 69 ίππων.

    Από την άλλη πλευρά, οι Ιάπωνες αγοραστές έχουν πρόσβαση μόνο στον εξίσου ισχυρό αλλά μη ηλεκτροκίνητο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων. Το Fiat 500 Collezione 1957 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, σε ιδιαιτέρως πικάντικη τιμή, καθώς ξεκινά από 25.900 ευρώ για την ιταλική αγορά! Από το 2007 έως και σήμερα, το 500αράκι αποτελεί -μαζί με το Panda– την εμπορική αιχμή του δόρατος για τη Fiat, με 3,2 εκατομμύρια πωλήσεις, εκ των οποίων οι 2,7 εκατομμύρια αφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Δεύτερη ζωή για το κλασικό Fiat 500
    Δεύτερη ζωή για το κλασικό Fiat 500

    Λοιπόν, πώς θα σας φαινόταν ένα αειθαλές κλασικό Fiat 500 του 1950 με καινούρια αισθητική και τιμή γύρω στα 9.000 ευρώ;

    Το κλασικό Fiat 500 του 1950 από μόνο του είναι εκπληκτικό έργο τέχνης, σημείο αναφοράς της αυτοκίνησης και της ιταλικής κουλτούρας στους τέσσερις τροχούς. Λίγα πλέον 500αράκια κυκλοφορούν στους δρόμους αφού τα χρόνια έχουν περάσει, ενώ ο κινητήρας του θεωρείται απαγορευτικός για τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.
    Η ιταλική εταιρεία Real Italian Car Company, ήρθε να δώσει λύση στο πρόβλημα δημιουργώντας μια πλατφόρμα ανακατασκευής του Fiat 500. Το σημαντικό σε αυτήν την διαμόρφωση είναι ότι το μοντέλο διατηρείται στην αυθεντική του μορφή, με τα αυθεντικά του ανταλλακτικά, αλλά έρχεται σε πλήρη λειτουργική κατάσταση με κόστος μόλις τα 9.000 ευρώ.



    Η εταιρεία διατηρεί το πλαίσιο του αυτοκινήτου ανέπαφο, αλλά από εκεί και πέρα επεμβαίνει σχεδόν σε όλα. Ο δικύλινδρος κινητήρα των 500 κ.εκ. αφαιρείται και επανασυναρμολογείται από ειδικούς μηχανικούς. Μάλιστα η εταιρεία αναφέρει ότι συνεργάζεται με μηχανικούς της Fiat που έχουν δουλέψει πάνω στο 500 τις προηγούμενες δεκαετίες.
    Αναρτήσεις και φρένα επισκευάζονται με νέα ανταλλακτικά, ενώ σημαντική δουλειά γίνεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η Real Italian Car Company και εδώ έχει συνεργασία με εδικούς ξυλουργούς και ταπετσιέρηδες που έχουν δημιουργήσει έτοιμα πρότυπα του αυθεντικού 500. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι αναλαμβάνει ανακατασκευές των Fiat 500D, 500L και 500F, όπως και του Spiaggina.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ξύλινο Fiat 500
    Το ξύλινο Fiat 500

    Η ιστορία του Fiat 500 βρίσκεται σε αυτό το ξύλινο ομοίωμα του ιταλικού μοντέλου που παράχθηκε – και συνεχίζει – σε εκατομμύρια αντίτυπα…

    Κάθε εταιρεία έχει δημιουργήσει το δικό της μύθο, γεγονός που συναντούμε κυρίως σε εκκεντρικά μοντέλα. Το Fiat 500 είναι ένα αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει τη δική του ιστορία αλλά και κατηγορία.

    Μοναδικό σε σχεδίαση, με έντονη «προσωπικότητα» και χαρακτηριστικά που σπάνια συναντά κανείς σε αυτοκίνητο.

    Εδώ και δεκαετίες έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, ενώ παραμένει ως ένα από τα πο δημοφιλή αυτοκίνητα που όχι μόνο πωλούνται κατά… χιλιάδες αλλά έχουν και φανατικό κοινό.

    Πριν από λίγες ημέρες ταξιδέψαμε στο Τορίνο για να παρακολουθήσουμε την παγκόσμια παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e.

    Οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας που δεν ξεχνούν την ιστορία τους, αποκάλυψαν το νέο μοντέλο στο παλιό εργοστάσιο της Fiat στο Lingotto, που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του την με πίσταδοκιμών που βρίσκεται στην οροφή του κτηρίου.

    Σε αυτό το εργοστάσιο οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας είχαν σε κοινή θέα και ένα ξύλινο Fiat 500! Το συγκεκριμένο που αποτελεί μέρος της ιστορίας της Fiat, ήταν αυτό πάνω στο οποίο κατασκευάστηκαν χιλιάδες πρέσες, από τις οποίες φτιάχτηκε το θρυλικό 500αράκι.

    Με βάση αυτό το ξύλινο Fiat 500 κατασκευάστηκαν εκατομμύρια αυτοκίνητα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Νέο Fiat 500 με νέο soundtrack
    Το Νέο Fiat 500 με νέο soundtrack

    Η νέα καμπάνια επικοινωνίας του Νέου Fiat 500 «La Prima by Bocelli» παίρνει «φωνή» από το νέο single του Matteo Bocelli

    To νέο single που συνέθεσε και ερμηνεύει ο Matteo Bocelli, γιος του Μαέστρου Andrea, αποτελεί το soundtrack της νέας ειδικής έκδοσης του νέου Fiat 500 «La Prima by Bocelli». Για ακόμα μια φορά η Fiat τονίζει τη σχέση της με την τέχνη και ιδιαίτερα με τη μουσική.

    «Ο Matteo Bocelli αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά των Ιταλών καλλιτεχνών και το νέο του τραγούδι είναι όπως και το νέο μας 500: χαρούμενο, κομψό και με τη μοναδική διαχρονική Ιταλική κουλτούρα. Είμαι ευτυχής που το “Tempo” γίνεται το soundtrack του νέου 500», δήλωσε ο κ. Olivier Francois, CEO της Fiat και CMO της Stellantis.

    «Το “Tempo” είναι ένα από τα πρώτα τραγούδια που έγραψα και ένα από τα αγαπημένα μου», ανέφερε ο Matteo Bocelli και πρόσθεσε «Είναι ένα χαρούμενο τραγούδι και ελπίζω να γίνει το soundtrack του φετινού καλοκαιριού. Είναι τιμή για εμένα που η Fiat επέλεξε το “Tempo” για να το συνδέσει με το θρυλικό της μοντέλο». Το video clip του νέου single, με το ηλεκτρικό και εντελώς αθόρυβο νέο 500 να συνοδεύει τον καλλιτέχνη και τους φίλους του σε μια βόλτα στη γενέτειρα του Bocelli, την Τοσκάνη.

    Το νέο τραγούδι θα περιλαμβάνεται στον πρώτο δίσκο του Matteo Bocelli που θα κυκλοφορήσει το 2023. Ο γιος του Μαέστρου Andrea Bocelli ξεκίνησε τα μαθήματα πιάνου στην ηλικία των έξι ετών, ενώ στα 18 του έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στη μουσική στο Κολοσσαίο της Ρώμης. Πρόσφατα ο Matteo συνόδευσε τον πατέρα του στην περιοδεία του στις Η.Π.Α., η οποία περιλάμβανε και δύο παραστάσεις στο Madison Square Garden της Νέας Υόρκης.

    Το νέο Fiat 500 «La Prima by Bocelli» είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στον κόσμο που εφοδιάζεται με την τεχνολογία JBL «Virtual Venues» για απαράμιλλη ακουστική εμπειρία. Για την άψογη ρύθμιση του συστήματος στο 500, η Fiat αξιοποίησε τη γνώση και το αστείρευτο ταλέντο του Μαέστρου Andrea Bocelli, του πιο διάσημου εν ζωή τενόρου στον κόσμο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πράσινο φως για το ηλεκτρικό Abarth 500
    Πράσινο φως για το ηλεκτρικό Abarth 500

    Η εμπορική επιτυχία του ηλεκτρικό Fiat 500 φαίνεται πως δίνει το πράσινο φως και για μια καυτή έκδοση με την υπογραφή της Abarth.

    Το πάντρεμα του στυλ, της κομψότητας και της χρηστικότητας του Fiat 500 με την ηλεκτροκίνηση είναι αναμφίβολα μια άκρως επιτυχημένη κίνηση της Fiat. Τι θα μπορούσε να ακολουθήσει; Μα φυσικά μια καυτή έκδοση από την Abarth, με υψηλές επιδόσεις και μυώδη εμφάνιση.

    Τα δεδομένα μας μέχρι στιγμής πέρα από την σίγουρη έλευση του μικρού Abarth είναι ελάχιστα. Αυτό που μπορούμε να πούμε ωστόσο με βεβαιότητα είναι πως πρόκειται για μία εντελώς ξεχωριστή περίπτωση σε σχέση με αυτή του ηλεκτρικού Fiat 500, καθώς οι Ιταλοί θεωρούν πως απευθύνεται σε εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των δύο περιπτώσεων.

    Το μικρό Abarth αναμένεται να προσφέρει ελκυστικό τεχνητό ήχο (θα υπάρχει και επιλογή οδήγησης χωρίς αυτόν), ενώ και από πλευράς επιδόσεων οι Ιταλοί θα δουλέψουν έτσι ώστε τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα και η τελική του ταχύτητα αναμένεται αυξημένη σε σχέση με το «απλό» 500 EV, γεγονός που θα κοστίσει από πλευράς αυτονομίας.

    Το ηλεκτρικό Abarth 500 δεν θα αργήσει να αποκαλυφθεί, και μαζί του περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος του αλλά και τις ημερομηνίες που θα έχουμε την πρώτη μας επαφή. Εξάλλου το λογότυπο με σήμα το σκορπιό είναι αρκετά αγαπητό στη χώρα μας, κάτι που δύσκολα θα αλλάξει και με τα νέα… ηλεκτρικά δεδομένα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Fiat 500: Στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης

    Το 500αράκι της Fiat ήταν και παραμένει ένα icon της αυτοκίνησης του 20ου αιώνα και ως τέτοιο βρίσκει την θέση του στο ΜοΜΑ, σε μία έκθεση με τίτλο «Τhe Value Of Good Design» που θα γίνει από τον Φεβρουάριο έως τον Μάρτιο.

    Στην έκθεση αυτή θα εμφανιστούν δεκάδες αντικείμενα του προηγούμενου αιώνα τα οποία κατάφεραν να συνδυάσουν το design με την ευρύτερη αποδοχή από ένα μεγάλο κοινό.

    Το 500αράκι που θα εκτεθεί θα είναι από την τελευταία, και πιο δημοφιλή γενιά του μοντέλου, αυτή που ήταν στην παραγωγή από το 1965 έως το 1972.

    Σε όλη του την πορεία το μικρό Fiat κατάφερε να πουλήσει πάνω από 4 εκατομμύρια μονάδες. Ταυτόχρονα, όπως σημειώνουν οι άνθρωποι της έκθεσης, είναι ακόμα και σήμερα εντυπωσιακό πως οι σχεδιαστές του κατάφεραν μέσα σε ένα αμάξωμα με μόλις 3,0 μέτρα μήκος και 1,30 μέτρα πλάτος να εξασφαλίσουν χώρο για 4 επιβάτες και τα ψώνια τους.

    Πηγή: iefimerida.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο