Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022 15:28

Πράσινο φως για το ηλεκτρικό Abarth 500

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η εμπορική επιτυχία του ηλεκτρικό Fiat 500 φαίνεται πως δίνει το πράσινο φως και για μια καυτή έκδοση με την υπογραφή της Abarth.

Το πάντρεμα του στυλ, της κομψότητας και της χρηστικότητας του Fiat 500 με την ηλεκτροκίνηση είναι αναμφίβολα μια άκρως επιτυχημένη κίνηση της Fiat. Τι θα μπορούσε να ακολουθήσει; Μα φυσικά μια καυτή έκδοση από την Abarth, με υψηλές επιδόσεις και μυώδη εμφάνιση.

Τα δεδομένα μας μέχρι στιγμής πέρα από την σίγουρη έλευση του μικρού Abarth είναι ελάχιστα. Αυτό που μπορούμε να πούμε ωστόσο με βεβαιότητα είναι πως πρόκειται για μία εντελώς ξεχωριστή περίπτωση σε σχέση με αυτή του ηλεκτρικού Fiat 500, καθώς οι Ιταλοί θεωρούν πως απευθύνεται σε εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των δύο περιπτώσεων.

Το μικρό Abarth αναμένεται να προσφέρει ελκυστικό τεχνητό ήχο (θα υπάρχει και επιλογή οδήγησης χωρίς αυτόν), ενώ και από πλευράς επιδόσεων οι Ιταλοί θα δουλέψουν έτσι ώστε τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα και η τελική του ταχύτητα αναμένεται αυξημένη σε σχέση με το «απλό» 500 EV, γεγονός που θα κοστίσει από πλευράς αυτονομίας.

Το ηλεκτρικό Abarth 500 δεν θα αργήσει να αποκαλυφθεί, και μαζί του περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος του αλλά και τις ημερομηνίες που θα έχουμε την πρώτη μας επαφή. Εξάλλου το λογότυπο με σήμα το σκορπιό είναι αρκετά αγαπητό στη χώρα μας, κάτι που δύσκολα θα αλλάξει και με τα νέα… ηλεκτρικά δεδομένα.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022 12:14

Σχετικά Άρθρα

  • Παράταση στην αναστολή παραγωγής του Fiat 500e
    Παράταση στην αναστολή παραγωγής του Fiat 500e

    Το μέλλον του ηλεκτρικού Fiat 500e γίνεται ολοένα και πιο δυσοίωνο.

    Η Stellantis αποφάσισε να παρατείνει την αναστολή της παραγωγής του ηλεκτρικού Fiat 500e, λόγω της εξαιρετικά χαμηλής ζήτησης, όπως ανακοίνωσε επίσημα η αυτοκινητοβιομηχανία.

    Το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, μαζί με αυτά της, επίσης, πολύπαθης Maserati. H Stellantis είχε ανακοινώσει στις αρχές Σεπτεμβρίου, ότι η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού 500, είχε σταματήσει μέχρι τις 11 Οκτωβρίου.


    Η διοίκηση του ομίλου, ανέφερε σε συνάντηση με εκπροσώπους των συνδικάτων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ότι η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι «σε βαθειά κρίση».

    Μια παγκόσμια επιβράδυνση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, εν μέρει λόγω διαφορετικών πολιτικών για τα «πράσινα κίνητρα», ανάγκασε τους κατασκευαστές να προσαρμόσουν τα σχέδιά τους για EV μοντέλα.

    Παρά την προσωρινή διακοπή της παραγωγής, η Stellantis επανέλαβε το σχέδιό της να επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ στο Fiat 500e, με μπαταρία υψηλής απόδοσης, ενώ από τις αρχές του 2026 θα αρχίσει να παράγει το νέο 500 Hybrid.

    Η στροφή στα υβριδικά αυτοκίνητα προκρίνεται ως η ιδανική επιλογή, για τους περισσότερους κατασκευαστές, μέχρι να σταθεροποιηθεί η πορεία της ηλεκτροκίνησης, την ώρα που η ιταλική κυβέρνηση ανακοινώνει ότι δεν θα σταματήσει την κρατική επιδότηση.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ειδική έκδοση για το Fiat 500
    Ειδική έκδοση για το Fiat 500

    Η Fiat τιμά με ιδιαίτερο τρόπο τα 20στα γενέθλια του πρωτότυπου μοντέλου Trepiuno.

    Οι άνθρωποι της Fiat έχουν τον τρόπο τους στο να δημιουργούν με μαεστρία επετειακές εκδόσεις συγκεκριμένων μοντέλων, ακόμα και εάν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος για να γίνουν αυτές.
    Ένα από αυτά είναι και το Fiat 500 Tributo Trepiuno, ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε για να τιμήσει τα 20 χρόνια από την στιγμή που στην Έκθεση της Γενεύης του 2004 αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο Trepiuno, προπομπός της σύγχρονης μετενσάρκωσης του «500».


    Η συγκεκριμένη περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση που θα πιστοποιηθεί και θα πωληθεί απευθείας από το τμήμα Stellantis Heritage, βασίζεται στο 500 Hybrid, αλλά διαθέτει αρκετές εξωτερικές και εσωτερικές τροποποιήσεις, που απηχούν τη σχεδίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου, που εμπνεύστηκε έντονα από το αντίστοιχο του 1957.

    Ως εκ τούτου το συγκεκριμένο μοντέλο είναι βαμμένο σε μια ειδική απόχρωση του λευκού και διαθέτει επανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου με πέντε διπλές ακτίνες και γυαλιστερό φινίρισμα.


    Άλλες αναφορές στο πρωτότυπο, περιλαμβάνουν τις κόκκινες πινελιές στα πίσω φώτα και τα παλιά εμβλήματα της Fiat, με μπλε όψη που βρίσκονται στη μάσκα, την πόρτα του χώρου αποσκευών και τα καπάκια των τροχών.

    Στο εσωτερικό, υπάρχει ένας μοναδικός συνδυασμός κοκκινοκαφέ και λευκού. Το ταμπλό καλύπτεται από τα αυθεντικά σκίτσα του πρωτότυπου, ενώ τα εμπρός καθίσματα με λευκό δέρμα φέρουν κέντημα Trepiuno και το σήμα XX (λατινικός συμβολισμός του αριθμού 20).
    Πηγή: Protothema.gr
  • Επετειακή έκδοση για το Fiat 500
    Επετειακή έκδοση για το Fiat 500

    H Fiat τιμά την επέτειο της γέννησης του 500 το 1957 με την δημιουργία μιας ειδικής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής με την ονομασία Collezione 1957.

    Η σύγχρονη εκδοχή του Fiat 500 βρίσκεται κοντά μας από το 2007 όμως δείχνει τόσο φρέσκο και γοητευτικό όσο την πρώτη στιγμή. Οι Ιταλοί μάλιστα έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να κλέβουν την προσοχή με τη δημιουργία στυλάτων ειδικών εκδόσεων όπως η νεότερη Collezione 1957 η οποία αποτελεί φόρο τιμής στην χρονολογία που γεννήθηκε κλασσικό 500
    Το Fiat 500 Collezione 1957 θα παραχθεί σε 1.957 μονάδες και βασίζεται στην κάμπριο έκδοση του αυτοκινήτου πόλης. Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε λευκό Gelato και Rugiada Green, με αναδιπλούμενη οροφή από μπεζ ύφασμα. Άλλες πινελιές περιλαμβάνουν τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών Diamond, τα χρωμιωμένα καλύμματα των καθρεπτών και τα σήματα «1957-2024» στα πίσω πλαϊνά παράθυρα.

    Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της Fiat επέλεξαν μια επένδυση σε χρώμα ιβουάρ για τα καθίσματα, με δερμάτινα ένθετα Frau και τα λογότυπα «One of 1957» ανάγλυφα στις πλάτες των καθισμάτων. Ο εξοπλισμός διαθέτει όλες τις διαθέσιμες ανέσεις για αυτήν τη γενιά του 500, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης infotainment 7 ιντσών.
    Στην Ευρώπη, η ειδική έκδοση διατίθεται αποκλειστικά με τον ήπιο υβριδικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρων, απόδοσης 69 ίππων.

    Από την άλλη πλευρά, οι Ιάπωνες αγοραστές έχουν πρόσβαση μόνο στον εξίσου ισχυρό αλλά μη ηλεκτροκίνητο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων. Το Fiat 500 Collezione 1957 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, σε ιδιαιτέρως πικάντικη τιμή, καθώς ξεκινά από 25.900 ευρώ για την ιταλική αγορά! Από το 2007 έως και σήμερα, το 500αράκι αποτελεί -μαζί με το Panda– την εμπορική αιχμή του δόρατος για τη Fiat, με 3,2 εκατομμύρια πωλήσεις, εκ των οποίων οι 2,7 εκατομμύρια αφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Lamborghini δείχνει βέβαιη ως προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς βέβαια να θυσιάσει τον οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων της.

    Προχωρώντας στα νέα δεδομένα της εποχής, τα οποία επικεντρώνονται στον εξηλεκτρισμό της γκάμας, η Lamborghini βρίσκεται σε μία φάση επαναπροσδιορισμού της στάσης της απέναντι σε αυτή τη νέα τάση.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας, Stephan Winkelmann σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πληροφορίες για το πως θα προσεγγίσει η Lamborghini τα νέα δεδομένα χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα και φυσικά την κληρονομιά της.

    Ενώ οι λεπτομέρειες που αφορούν ορισμένα μοντέλα παραμένουν αδιευκρίνιστες, η ηλεκτρική γκάμα της Lamborghini στοχεύει να διατηρήσει την βασική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ παράλληλα να αγκαλιάσει την τεχνολογία αιχμής.

    Ο Winkelmann τονίζει ότι από μόνη της η μεγάλη ισχύς των ηλεκτροκινητήρων δεν θα καθορίσει αυτά τα μοντέλα. Aντίθετα, οι μηχανικοί θα εστιάσουν στην ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, έναν τομέα που γνωρίζουν πολύ καλά.

    Με ισχύ που πιθανότατα να ξεπερνά τους 1.300 ίππους, η μελλοντική ηλεκτρική Lamborghini θα είναι προφανώς σε άλλο επίπεδο από τα σημερινά συμβατικής τεχνολογίας μοτέρ, όμως το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στους αριθμούς, καθώς ο Winkelmann τονίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση είναι υψίστης σημασίας.

    Στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει την έξαψη και το πάθος της οδήγησης μιας Lamborghini αυτούσια και στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

    Παρά την αναπόφευκτη αύξηση του βάρους, οι μηχανικοί της Lamborghini διερευνούν καινοτόμες λύσεις, αξιοποιώντας το λογισμικό και τις προηγμένες τεχνολογίες κίνησης για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.

    Αναγνωρίζοντας τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Winkelmann θέτει μια φιλόδοξη ατζέντα για το ηλεκτρικό μέλλον της Lamborghini, απαιτώντας μια ισορροπία μεταξύ επιτάχυνσης, τελικής ταχύτητας και αυτονομίας.

    Ήδη αυτή την εποχή δοκιμάζονται αρκετά πρωτότυπα και τεχνολογίες για το ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini, με τους ανθρώπους της εταιρείας από την Sant’Agata Bolognese να υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, χωρίς πολλές από τις ιδιοτροπίες που φέρνει μαζί της η ηλεκτροκίνηση.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο