Το αγαπημένο μας Audi RS6 μεταμορφώνεται σε ένα αποκλειστικά για track-days μοντέλο.
Η Audi γιορτάζει φέτος τα 40στά γενέθλια της θρυλικής τετρακίνησης Quattro και για να τιμήσουν το συγκεκριμένο γεγονός, μία ομάδα μαθητευόμενων υπαλλήλων της που εδρεύει στο εργοστάσιο του Neckarsulm δημιούργησαν το εντυπωσιακής εμφάνισης πρωτότυπο RS6 GTO.
Υπό τις οδηγίες του March Lichte, υπεύθυνου για την σχεδίαση των μοντέλων της γερμανικής φίρμας, οι εκκολαπτόμενοι καλλιτέχνες βρήκαν την έμπνευσή τους ανατρέχοντας στο αγωνιστικό pedigree της Audi και πιο συγκεκριμένα στο μοντέλο 90 Quattro IMSA GTO του 1989.
Παρατηρώντας το πανέμορφο πρωτότυπο RS6 GTO Concept βρίσκουμε αρκετά κοινά στοιχεία με το παλαιότερο μοντέλο, όπως τα τονισμένα φτερά των τροχών, το νέο bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, τη μεγάλη πίσω αεροτομή, τον διαχύτη, ενώ ιδιαίτερες είναι και οι πλαϊνές απολήξεις των εξατμίσεων. Επίσης, ανάλογη της κατασκευής είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, με τα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τις τεσσάρων σημείων ζώνες ασφαλείας, καθώς και το απαραίτητο roll cage που έχει πάρει τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Σχετικά με το Audi 90 Quattro IMSA GTO να αναφέρουμε ότι συμμετείχε στο αμερικάνικο πρωτάθλημα μόνο για μία χρονιά, το 1989 με οδηγούς τους Hans-Joachim Stück και Walter Röhrl. Παρά τις επτά νίκες σε συνολικά 13 αγώνες όπου συμμετείχε δεν κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο στους κατασκευαστές, καθώς έχασε τους δύο πρώτους αγώνες, με το αυτοκίνητο να είναι σε δοκιμές εξέλιξης. Κάτω από το καπό του θηριωδών διαστάσεων 90 Quattro βρισκόταν ένας πεντακύλινδρος κινητήρας 2,2 λίτρων, ο οποίος διέθετε υπερτροφοδότη της KKK, με μέγιστη ισχύ 720 ίππους και 720 Nm ροπής και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Εξαιρετικές ήταν φυσικά και οι επιδόσεις, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα χρειαζόταν μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 310 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr