Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021 21:29

Ηλεκτρικό SUV θα είναι το νέο Smart

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μέσα στο 2022 αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο μοντέλο της Smart που θα έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την κινέζικη Geely και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό αλλά και SUV.

Η επίσημη ανακοίνωση σχετικά με το νέο Smart είναι η πρώτη που γίνεται μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ Daimler και Geely για την σύμπραξη των δύο ομίλων για την Smart.

Σύμφωνα με τις πρώτες επίσημες πληροφορίες το νέο Smart θα είναι ένα ηλεκτρικό B-SUV. Θα είναι η πρώτη φορά που η Smart θα μπει στην κατηγορία των SUV αν και το 2005 είχε παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη του πρωτότυπο ForMore, το οποίο βασιζόταν στην λογική του ForFour έχοντας όμως crossover λογική.
Ωστόσο τελικά η εξέλιξη του ForMore δεν έφθασε στην παραγωγή. Την ευθύνη του σχεδιασμού του νέου Smart θα έχει η Mercedes ενώ το τεχνολογικό κομμάτι και την εξέλιξη θα αναλάβει η Geely. Σύμφωνα με τον Daniel Lescow, αντιπρόεδρο διεθνών πωλήσεων της εταιρίας το νέο μοντέλο θα εξελιχθεί με γνώμονα την πώλησή του και στην Ευρώπη έχοντας τα υψηλότερα στάνταρ ασφάλειας καθώς στόχος θα είναι η συγκομιδή πέντε αστεριών στις δομικές του Euro-NCAP.


Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου θα είναι αυξημένες σε σχέση με το σημερινό ForFour χωρίς όμως να ξεφεύγουν από το πλαίσιο ενός κόμπακτ B-SUV. Το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και θα βασίζεται στην νέα πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely η οποία έχει αρκετά κοινά στοιχεία με την CMA της Volvo στην οποία βασίζονται τα XC40 και Polestar 2. Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί πληροφορίες των τεχνικών προδιαγραφών όμως πολύ πιθανά αυτές θα το τοποθετούν στο επίκεντρο του άμεσου ανταγωνισμού όπως τα ηλεκτρικά Peugeot 2008, Hyundai Kona και DS3 Crossback.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021 23:21

Σχετικά Άρθρα

  • Το αυτοκίνητο που λατρεύουν οι κλέφτες στην Ελλάδα
    Το αυτοκίνητο που λατρεύουν οι κλέφτες στην Ελλάδα

    Στην Ελλάδα, οι κλοπές αυτοκινήτων αποτελεί σοβαρό πρόβλημα, το οποίο είναι πιο έντονο στις μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

    Η χώρα μας κατατάσσεται στην 5η θέση παγκοσμίως και στη 2η στην Ευρώπη σε αριθμό κλοπών αυτοκινήτων ανά 100.000 κατοίκους, με περίπου 227 κλοπές ετησίως​. Αν και υπάρχει μια τάση μείωσης τα τελευταία χρόνια, οι κλοπές παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Το 2019, σημειώθηκαν 21.570 κλοπές αυτοκινήτων, ενώ το 2018 ήταν 23.969, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη​​.

    smart … αγάπη
    Ιδιαίτερα, τα αυτοκίνητα Smart παλαιότερης γενιάς παραμένουν μεταξύ των πιο δημοφιλών στόχων για τους κλέφτες. Η υψηλή ζήτηση για ανταλλακτικά και η σχετική δυσκολία εύρεσής τους τα καθιστούν ιδιαίτερα… ελκυστικά. Συχνά, κλέβονται μέρη όπως προφυλακτήρες, τιμόνια και άλλα εξαρτήματα.
    Αυτά τα ανταλλακτικά πωλούνται στη συνέχεια κυρίως σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία, χωρίς παραστατικά ή τιμολόγια, ενισχύοντας την παράνομη αγορά​​.
    Χαρακτηριστικά είναι πως σύμφωνα με την έρευνα που έκανε το newsauto, ένας προφυλακτήρας Smart του 2010 κοστίζει περίπου μεταχειρισμένος 150-250 ευρώ​. Το τιμόνι για το ίδιο μοντέλο μπορεί να κοστίζει από 200 έως 300 ευρώ, επίσης ανάλογα με την κατάσταση​.

    Πηγή: newsauto.gr

  • Στο προσκήνιο και πάλι το Smart Fortwo EV
    Στο προσκήνιο και πάλι το Smart Fortwo EV

    Μπορεί να σταμάτησε την παραγωγή του ηλεκτρικού ForTwo, αλλά η Smart θέλει να το φέρει και πάλι στην επικαιρότητα.

    Η παραγωγή της τρίτης γενιάς ForTwo ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες, στο πρώην εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Hambach της Γαλλίας, το οποίο τώρα ανήκει στον βρετανό κατασκευαστή Ineos Automotive.

    Εκεί, δηλαδή, που παράγονταν τα εμβληματικά αυτοκίνητα πόλης, τώρα κατασκευάζονται τα θηριώδη και σκληροτράχηλα Grenadier.

    Το επαναστατικό διθέσιο μοντέλο, όμως, μπορεί να ολοκλήρωσε αυτόν τον κύκλο της ζωής του, δεν πρόκειται, όμως, να μπει στην «κατάψυξη», για πολύ καιρό. Το πρόβλημα είναι ότι η Smart, που ανήκει (50-50) στη Mercedes-Benz και στη κινεζική Geely, αναζητά ένα νέο συνεργάτη.

    «Πριν από δύο μήνες, ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε σε μια νέα, αποκλειστική πλατφόρμα για να υποστηρίξουμε ένα μελλοντικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, αλλά χρειαζόμαστε συνεργάτες για να κάνουμε την επιχειρηματική του υπόθεση εφικτή», ανέφερε ο Dirk Adelman, Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Europe, ξεκαθαρίζοντας επίσης ότι:

    «Θέλουμε να επιμείνουμε στη βαθμολογία τεσσάρων ή πέντε αστέρων δοκιμών πρόσκρουσης στο Euro NCAP, σε λειτουργίες ADAS όπως το #1 και το #3, για να έχουμε μια αξιοπρεπή αυτονομία», είπε ο Adelmann. «Σίγουρα πρέπει να αναπτύξουμε μια πλατφόρμα, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα».

    Παρόλο που η Smart είχε συνομιλίες με πολλούς κατασκευαστές για την εξέλιξη της νέας πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί το επόμενο ηλεκτρικό ForTwo, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes-Benz, Renault και κινεζικών εταιρειών, αποφάσισε να εργαστεί στη δική της πλατφόρμα, που ονομάζεται Electric Compact Architecture (ECA).

    Επειδή, όμως, δεν έχει βρει ακόμα συνεργάτη για το project, η Smart δεν μπορεί να θέσει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία του νέου ForTwo, το οποίο θα μετονομαστεί #2 για να το φέρει σε συμφωνία με τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

    Η Smart λάνσαρε το επαναστατικό ForTwo πρώτης γενιάς το 1998, παρουσίασε ένα μοντέλο δεύτερης γενιάς το 2006 και το ακολούθησε με ένα τρίτο το 2014. Παρά την ηλικία του, το ForTwo παρέμεινε το πιο δημοφιλές μοντέλο της Smart στην Ευρώπη.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Επίσημη πρεμιέρα για το νέο smart #1
    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο smart #1

    Η νέα εποχή της smart ξεκινά με την επίσημη παρουσίαση του smart #1, του αμιγώς ηλεκτρικού πρώτου SUV της εταιρίας που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς.

    Το smart #1 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής της εταιρίας υπό την συνιδιοκτησία των Mercedes και Geely. Σε αυτό το νέο κεφάλαιο η smart θα αποκτήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων (όλα θα έχουν στην ονομασία τους το σύμβολο της δίεσης) που θα έχουν μια πιο premium κατεύθυνση και ένα πιο διακριτό απέριττο σχεδιασμό.

    Γενικότερα. βλέπουμε πως οι ιθύνοντες της Smart τήρησαν το λόγο τους και το μοντέλο που θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους διαφέρει ελάχιστα από το concept που είχαμε δει πέρυσι στην Φρανκφούρτη.


    Εξωτερικά βλέπουμε ένα πολύ ελκυστικό αμάξωμα με καθαρές γραμμές και όμορφο σουλούπι που έχει αεροδυναμικό συντελεστή στο 0.29. Το εμπρός μέρος έχει όμορφες καμπύλες που μας θυμίζουν κάτι από Tesla, όπως και οι αναδυόμενες λαβές στις πόρτες.
    Το πίσω τμήμα ξεχωρίζει από τα φωτιστικά σώματα και την φωτεινή μπάρα που τα γεφυρώνει. Ένα στοιχείο που ισχύει και για το μπροστινό μέρος και που συναντάμε και στα ηλεκτρικά Mercedes EQ.
    Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,27 μέτρα οπότε γίνεται αντιληπτό πως το smart #1 είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα Hyundai Kona. To πλάτος είναι στα 1,82 μέτρα και το ύψος στα 1,636 μέτρα και με αυτές τις διαστάσεις θα λέγαμε πως βρίσκεται πολύ κοντά σε μια Mercedes EQA. Ή αν προτιμάτε σε ένα Mini Countryman.

    Το μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών προμηνύει μια ευρύχωρη καμπίνα με καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (411 λίτρα συν 15 λίτρα κάτω από μπροστινό καπό). Όσο για το ταμπλό βλέπουμε μια τυπική σύγχρονη άποψη με δύο οθόνες (μία 9,2’’ ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία «ελεύθερη» αφής 12,8’’), αλλά με μία πολύ μίνιμαλ εκτέλεση με την κεντρική κονσόλα να είναι διάτρητη.

    Το σύστημα πρόωσης του νέου smart #01 έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα με ισχύ 272 ίππους και ροπή 343 Nm. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 66 kWh (υποστηρίζει AC φόρτιση έως 22 kW, με ταχυφόρτιση DC έως 150 kW γεμίζει το 10-80% σε περίπου 30 λεπτά) και προσφέρει αυτονομία έως 440 χιλιόμετρα.

    Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στις επόμενες μέρες. Το λανσάρισμα του νέου smart #1 στις αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει από τα τέλη του έτους με αρχές του επόμενου.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Έρχεται το ηλεκτρικό SUV της Smart
    Έρχεται το ηλεκτρικό SUV της Smart

    Σε αρκετά προχωρημένο στάδιο φαίνεται να βρίσκεται η εξέλιξη του ηλεκτρικού SUV με το οποίο ξεκινά η νέα εποχή της smart

    To ηλεκτρικό SUV θα έχει μία φουτουριστική σχεδίαση, συνδυάζοντας τη μίνιμαλ τακτική που ακολουθούν τα EV μοντέλα.
    Αν και φέρει την σφραγίδα της μάρκας, τα σημεία διαφορετικότητας είναι αρκετά όπως η κλειστή μάσκα με τους πολύ στενούς προβολείς και την χαρακτηριστική LED ρίγα να την διατρέχει. Χαμηλότερα, μια μεγάλη ψευδό-εισαγωγή ενσωματώνεται με τον προφυλακτήρα, ενώ και το πίσω μέρος υιοθετεί ένα παρόμοιο μοτίβο.
    Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,290 μέτρα, το πλάτος στα 1,910 και το ύψος στα 1,698. Όσο περίπου η Mercedes EQA, οπότε γίνεται αντιληπτό πως μιλάμε για το μεγαλύτερο σε όγκο Smart που έχουμε δει έως τώρα.
    Στο εσωτερικό συναντάμε τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις και το ταμπλό έχει μια μεταμοντέρνα απέριττη άποψη με την κεντρική οθόνη αφής να είναι ελεύθερη και να εξέχει. Το μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών διασφαλίζει κορυφαίους χώρους σε συνδυασμό με τους μικρούς προβόλους.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Smart Concept #1: Ο προπομπός του SUV της Smart
    Smart Concept #1: Ο προπομπός του SUV της Smart

    Μια πρώτη γεύση του ηλεκτρικού SUV που αναμένεται το 2022 από την Smart μας δίνει το πρωτότυπο Concept #1 που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου.

    Το νέο ηλεκτρικό SUV θα είναι η αρχή του νέου κεφαλαίου της Smart και θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα που έχει εξελιχθεί από την Geely η οποία κατέχει το 50% της γερμανικής εταιρίας.
    Το πρωτότυπο Concept #1 έχει φουτουριστική σχεδίαση η οποία δείχνει σε αρκετά σημεία να ακολουθεί τα πρότυπα της Tesla με έντονα καμπυλώδεις επιφάνειες.
    Βασικά σχεδιαστικά στοιχεία αποτελούν η κλειστή μάσκα με τους στενούς προβολείς και τη χαρακτηριστική LED ρίγα που τους ενώνει. Χαμηλότερα μια μεγάλη ψευδό-εισαγωγή ενσωματώνεται στον προφυλακτήρα, ενώ παρόμοιο σχεδιαστικό μοτίβο ακολουθείται και στο πίσω μέρος.
    Με μήκος στα 4,2 μέτρα , πλάτος στα 1,9 και το ύψος στα 1,7 μέτρα το πρωτότυπο SUV της Smart έχει περίπου τον όγκο μιας Mercedes EQA, κάτι που κάνει σαφές πως μιλάμε για το μεγαλύτερο έως σήμερα Smart. Το μεταξόνιο δε των 2.750 χιλιοστών υπόσχεται πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες.
    Στο εσωτερικό υπάρχουν τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις και το ταμπλό έχει μια λιτή και φουρουριστική προσέγγιση με την κεντρική οθόνη αφής να δίνει την αίσθηση πως αιωρείται. Προς το παρόν η Smart δεν έχει προβεί σε αποκαλύψεις σχετικά με τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσης πέραν του ότι οι μπαταρίες θα έχουν νέα τεχνολογία ταχυφόρτισης. Η έλευση του μοντέλου παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2022.
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch