Μπορεί να σταμάτησε την παραγωγή του ηλεκτρικού ForTwo, αλλά η Smart θέλει να το φέρει και πάλι στην επικαιρότητα.
Εκεί, δηλαδή, που παράγονταν τα εμβληματικά αυτοκίνητα πόλης, τώρα κατασκευάζονται τα θηριώδη και σκληροτράχηλα Grenadier.
Το επαναστατικό διθέσιο μοντέλο, όμως, μπορεί να ολοκλήρωσε αυτόν τον κύκλο της ζωής του, δεν πρόκειται, όμως, να μπει στην «κατάψυξη», για πολύ καιρό. Το πρόβλημα είναι ότι η Smart, που ανήκει (50-50) στη Mercedes-Benz και στη κινεζική Geely, αναζητά ένα νέο συνεργάτη.
«Πριν από δύο μήνες, ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε σε μια νέα, αποκλειστική πλατφόρμα για να υποστηρίξουμε ένα μελλοντικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, αλλά χρειαζόμαστε συνεργάτες για να κάνουμε την επιχειρηματική του υπόθεση εφικτή», ανέφερε ο Dirk Adelman, Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Europe, ξεκαθαρίζοντας επίσης ότι:
«Θέλουμε να επιμείνουμε στη βαθμολογία τεσσάρων ή πέντε αστέρων δοκιμών πρόσκρουσης στο Euro NCAP, σε λειτουργίες ADAS όπως το #1 και το #3, για να έχουμε μια αξιοπρεπή αυτονομία», είπε ο Adelmann. «Σίγουρα πρέπει να αναπτύξουμε μια πλατφόρμα, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα».
Παρόλο που η Smart είχε συνομιλίες με πολλούς κατασκευαστές για την εξέλιξη της νέας πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί το επόμενο ηλεκτρικό ForTwo, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes-Benz, Renault και κινεζικών εταιρειών, αποφάσισε να εργαστεί στη δική της πλατφόρμα, που ονομάζεται Electric Compact Architecture (ECA).
Επειδή, όμως, δεν έχει βρει ακόμα συνεργάτη για το project, η Smart δεν μπορεί να θέσει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία του νέου ForTwo, το οποίο θα μετονομαστεί #2 για να το φέρει σε συμφωνία με τα άλλα μοντέλα της γκάμας.
Η Smart λάνσαρε το επαναστατικό ForTwo πρώτης γενιάς το 1998, παρουσίασε ένα μοντέλο δεύτερης γενιάς το 2006 και το ακολούθησε με ένα τρίτο το 2014. Παρά την ηλικία του, το ForTwo παρέμεινε το πιο δημοφιλές μοντέλο της Smart στην Ευρώπη.