Μετά την παρουσίαση από τη BMW της M5 CS καθώς και των νέων plug-in υβριδικών κινητήρων για τις σειρές 3 και 5, η αναβάθμιση και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι γεγονός.
Τα μεγάλα νέα είναι ότι η M440d xDrive Coupe που αναμένεται το Μάρτιο, θα εφοδιάζεται με έναν εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα M TwinPower Turbo 3,0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους και μέγιστη τιμή ροπής 700 Nm. Θα συνδυάζεται με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που θα κατανέμει τη ροπή μέσω του εξελιγμένου συστήματος xDrive και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου. Αυτό θα κάνει το μοντέλο ικανό για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, στην έκδοση 430d xDrive Coupe, diesel κινητήρας των 3,0 λίτρων με προφανώς πιο ήπιες ρυθμίσεις, αποδίδει 286 ίππους και 650 Nm, χωρίς να είναι πολύ πιο αργό στο δρόμο, με τη BMW να ανακοινώνει χρόνο επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ωρα 5,1 δευτερολέπτων.
Εκτός από τους κινητήρες diesel η σειρά 4 θα είναι διαθέσιμη με ακόμα περισσότερες επιλογές χρωμάτων στο αμάξωμα και στις επενδύσεις της καμπίνας. Επιπλέον, τα coupe M440i και M440d, καθώς και τα sedan M340i και M340d, θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία και με τη νέα οροφή από ανθρακόνημα που «κόβει» από το συνολικό απόβαρο και χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Επιπλέον, νέα έκδοση και για τη Σειρά 2, με την 220i xDrive Gran Coupe να διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα turbo με 178 ίππους, αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων και τετρακίνηση, χάρη στα οποία επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα. Η Σειρά 7 παραμένει ως έχει, με το Integral Active Steering να είναι μέρος του βασικού της εξοπλισμού. Στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων αυτών, η BMW ανακοίνωσε πως η M8 Competition θα έχει πλέον στον κατάλογο με τον έξτρα εξοπλισμό και καθίσματα “M” από ανθρακόνημα τα οποία είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα «απλά» καθίσματα τύπου bucket του μοντέλου.