Ωφέλιμοι μικροοργανισμοί και γεωργία
Τέλη κυκλοφορίας: Τι ισχύει στην υποχρεωτική ασφάλιση και στα κλιμακωτά πρόστιμα
Αργίες 2025: Όλα τα τριήμερα της νέας χρονιάς
Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: «Όλοι έχουμε μια φάλαινα στην ζωή μας - Μικρότερος είχα καβαλήσει το καλάμι» ...
Halloween 2024: Η κλιματική αλλαγή πλήττει τη διάσημη γιορτή
Βελουτέ σούπα γλυκοκολοκύθας
Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Η Mitsubishi δημοσιοποίησε πολύ πρόσφατα μία teaser φωτογραφία η οποία προετοιμάζει το κοινό για τον ερχομό του νέου της SUV στην Ευρώπη το 2025. Η εικόνα και ορισμένες δηλώσεις προδίδουν πολλά.
Μοιάζει πολύ με το Renault Scenic E-Tech και δεν πρέπει να μας παραξενεύει που και το αντίστοιχο μοντέλο της Mitsubishi θα κατασκευάζεται, όπως και το Scenic, στη Γαλλία. Και αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρεία, ως μέλος της συμμαχίας Renault- Nissan βασίζεται σε αυτήν προκειμένου να δραστηριοποιηθεί εκ νέου στην ευρωπαϊκή αγορά και να ισχυροποιήσει την γκάμα που διαθέτει στη Γηραιά Ήπειρο.
Το ότι το ηλεκτρικό SUV της Mitsubishi θα βασιστεί στο Scenic δεν είναι ένα συμπέρασμα που βγαίνει μόνο από τη φωτογραφία και όσα έχουν διαρρεύσει. Τα Mitsubishi Colt και ASX βασίζονται, αντίστοιχα, στα Renault Clio και Captur
Ο CEO του ομίλου Renault, Λούκα ντε Μέο επιβεβαίωσε όσα γράφονται τον περασμένο Νοέμβριο, όταν είπε ότι στο εργοστάσιο στην πόλη Ντουαΐ της Γαλλίας θα κατασκευαστεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό κόμπακτ SUV της Mitsubishi. Μάλιστα, η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί θα είναι 100% της Renault, η AmpR Medium.
Όσον αφορά τη teaser φωτογραφία που δημοσιοποίησαν οι Ιάπωνες, προδίδει πως, αν όχι κλώνος, θα είναι ένα «αδερφάκι» του Scenic E-Tech. Οι διαφορές τους θα εστιάζονται τόσο στο εμπρός και όσο και στο πίσω μέρος, καθώς η Mitsubishi θα θέλει να το προσαρμόσει στη δική της οικογενειακή ταυτότητα και στυλ. Πιθανολογούμε ότι το επερχόμενο SUV θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Eclipse Cross στην ευρωπαϊκή αγορά, με το δεύτερο να διατίθεται σε έκδοση plug-in hybrid. Το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Mitsubishi αναμένεται επίσημα το 2025.
Πηγή: Protothema.gr
Βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει ορίσει η Mitsubishi, το καινούργιο μοντέλο της θα παρουσιαστεί επίσημα στις 10 Αυγούστου, δηλαδή σε λίγές ημέρες από σήμερα. Ωστόσο, σε μια ασυνήθιστη κίνηση, τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας αποφάσισαν να αποκαλύψουν το νέο SUV όχημά της σε μια εκδήλωση η οποία διοργανώθηκε αποκλειστικά γι’ αυτό τον σκοπό.
Η παρουσίασή του πραγματοποιήθηκε στην Ινδονησία καθώς το αυτοκίνητο προορίζεται κυρίως για τις χώρες της Ένωσης Εθνών Νοτιοανατολικής Ασίας (ΕΕΝΑ ή ΑSEAN). Αυτό σημαίνει ότι πρωτίστως προορίζεται για τις αγορές αυτών, κατά βάση. Οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας δεν αποκάλυψαν την ονομασία του αυτοκινήτου το οποίο το προσδιόρισαν με τη φράση «Το καινούργιο SUV». Αυτή, αναμένεται να ανακοινωθεί κατά την επίσημη παρουσίασή του (10 Αυγούστου, όπως προγράψαμε).
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του νέου μοντέλου έχει στοιχεία από το πρωτότυπο XFC το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι τον Οκτώβριο. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για μοντέλο παραγωγής, δεν υπάρχουν οι εντυπωσιακοί τροχοί, η διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων και των προφυλακτήρων του πρωτότυπου. Το καινούργιο όχημα της Mitsubishi έχει διαστάσεις οι οποίες το κατατάσσουν στην κατηγορία των compact SUV. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, το μήκος του φτάνει τα 4.390 χλστμ., το πλάτος του 1.810 χλστμ. και το ύψος του τα 1.660 χλστμ.
Ο κινητήρας του είναι ατμοσφαιρικός και έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα. Σύμφωνα με τη Mitsubishi, η μέγιστη απόδοσή του είναι 105 ίπποι και θα συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).
Θα είναι μπροσθιοκίνητο αλλά έχει σύστημα παραμετροποίησης της απόδοσης της ροπής προς τους τροχούς το οποίο θα διαθέτει τέσσερις διαφορετικές επιλογές («Normal», «Gravel», «Mud» και «Wet») για να έχει τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση σε κάθε περίσταση.
Προς το παρόν, δηλαδή ούτε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η Mitsubishi δεν έχει αποκαλύψει φωτογραφίες από το εσωτερικό του. Πάντως, τα στελέχη της δηλώνουν ότι θα είναι ευρύχωρο και ότι θα έχει καλό επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο θα περιλαμβάνει ηχοσύστημα της Yamaha. Το νέο μοντέλο της εταιρείας θα κατασκευάζεται στην Ινδονησία. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν στις δέκα χώρες που απαρτίζουν την ΕΕΝΑ από τον προσεχή Νοέμβριο.
Πηγή: Protothema.gr
Η επαναφορά τής Mitsubishi στο προσκήνιο δείχνει να είναι εντυπωσιακή, τουλάχιστον για τα μέχρι πρότινος δεδομένα της, καθώς τον περασμένο Μάρτιο στελέχη της ανακοίνωσαν ένα φιλόδοξο επιχειρηματικό σχέδιο το οποίο ονομάζεται «Challenge 2025».
Όπως προσδιορίζεται από τον χαρακτηρισμό του, αφορά τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας, τα οποία έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει ως και το 2025, δηλαδή εντός των επόμενων 2 1/2 ετών.
Μέχρι τότε η Mitsubishi θα έχει παρουσιάσει συνολικά 16 νέα, ή επανασχεδιασμένα μοντέλα, μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται τo καινούργιο ASX, το οποίο θα είναι το Renault Captur σε υλοποίηση της Mitsubishi, το νέο Delica και ένα «μικρό SUV», όπως περιγράφεται.
Πέραν αυτών, θα υπάρχουν το νέο Colt (που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 8 Ιουνίου) και το L200, καθώς και ένα σπορ μοντέλο. Τα καινούργια αυτοκίνητα της Mitsubishi δεν θα είναι μόνο για την ευρωπαϊκή, αλλά και για την ιαπωνική και την αμερικανική αγορά, όπως και για τις χώρες της ανατολικής Ασίας.
Πηγή: Protothema.gr
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ η Mitsubishi παρουσίασε ένα εντυπωσιακής σχεδίασης επαγγελματικό όχημα, που πάνω σε αυτό, όπως αναφέρουν έγκυρες πληροφορίες θα βασιστεί το μελλοντικό L200.
Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του νέου Outlander PHEV, η Mitsubishi έδωσε στη δημοσιότητα αρκετά στοιχεία που αφορούν τόσο την σχεδίασή του, όσο και τα μηχανικά μέρη.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 - Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της βιομηχανίας, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης.
Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στη Νο3 θέση φέτος. Αφήνοντας πίσω της ηχηρά ονόματα.
«Η ικανοποίηση πελατών είναι βασική αξία στη Mitsubishi Motors, και η απόδοσή μας στην Έρευνα JD Power CSI την τελευταία διετία αποδεικνύει την επικέντρωση των προσπαθειών μας στο σκοπό αυτό. Μοναδικό μας κίνητρο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρία μας» δήλωσε ο Mark Chaffin, Chief Operating Officer της MMNA. «Αποτελεί τεράστια επιτυχία για την MMNA, και όλα τα εύσημα απονέμονται στο εξαιρετικό δίκτυο εμπόρων και στις ομάδες παροχής υπηρεσιών στην έδρα μας, αλλά και σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.»
Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.
Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.