Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2021 15:09

H Porsche σχεδιάζει επέκταση της γκάμας της Taycan

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τη δημιουργία περισσότερων εκδόσεων της ηλεκτρικής Taycan φαίνεται πως έχει στα μελλοντικά της πλάνα η Porsche στο πλαίσιο της ενίσχυσης της δυναμικής της στο χώρο της ηλεκτροκίνησης.

Η ολόφρεσκη Taycan Cross Turismo είναι απτή απόδειξη πως το όνομα της πρώτης ηλεκτρικής Porsche δεν θα συνδεθεί αποκλειστικά με ένα συγκεκριμένο ύφος, κάτι που ενισχύει τις φήμες πως η Porsche σχεδιάζει την περεταίρω επέκταση της γκάμας.

Σε αυτό το πλαίσιο θεωρείται πολύ πιθανό πως σύντομα θα δούμε μια νέα εκδοχή της Cross Turismo χωρίς εκτός δρόμου χαρακτήρα η οποία πρακτικά θα προσφέρει μια ηλεκτρική εναλλακτική της Panamera Sport Turismo. Η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα έχει το αυξημένο κατά 20 χιλιοστά ύψος και πιθανότατα δεν θα διαθέτει και το πρόγραμμα οδήγησης Gravel, για χώμα.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό Autocar ο υπεύθυνος για την Taycan, Stefan Weckbach τόνισε πως η πλατφόρμα της Taycan είναι ιδανική για την δημιουργία νέων εκδόσεων με διαφορετική φιλοσοφία.


Δύο από τις πιο πιθανές νέες εκδοχές αμαξώματος είναι μια Taycan Convertible και μια Taycan Coupe. Σύμφωνα με τον Weckenbach από τεχνικής πλευράς η δημιουργία τέτοιων αμαξωμάτων είναι απόλυτα εφικτή καθώς η ηλεκτρική πλατφόρμα J1 στην οποία βασίζεται η Taycan έχει εξελιχθεί με την προοπτική της εύκολης προσαρμογής της σε διαφορετικά αμαξώματα. Επιπλέον η χρήση της σε περισσότερα μοντέλα θα εξασφαλίσει και ταχύτερη απόσβεση του αρκετά υψηλού κόστους εξέλιξης που είχε. Ωστόσο η απόφαση για την υλοποίηση θα εξαρτηθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό από τα αποτελέσματα των ερευνών σχετικά με την ζήτηση και την εμπορική δυναμική που θα είχαν αυτά τα μοντέλα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2021 10:11

Σχετικά Άρθρα

  • Με μεγαλύτερη αυτονομία η Porsche Taycan
    Με μεγαλύτερη αυτονομία η Porsche Taycan

    H Porsche ανανεώνει την Taycan, τόσο σχεδιαστικά, όσο και μηχανολογικά.

    Η Taycan απέδειξε ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι σύμμαχος στην ιστορία μίας εταιρείας, όπως η Porsche, αρκεί να υπάρχει η πρόθεση, η διάθεση των ανθρώπων και φυσικά τα ανάλογα χρήματα.
    Στην Porsche, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοντέλο το οποίο να μην αλλοιώσει τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων της, αλλά να δημιουργήσει ένα καινούργιο στυλ που να συνεχίσει την ιστορία της στην σύγχρονη εποχή.



    Η Taycan ήδη επανασχεδιάστηκε και αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα. Ωστόσο, οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας δεν περιορίστηκαν μόνο στις αισθητικές αλλαγές και στην αναβάθμιση του εξοπλισμού, αλλά βελτίωσαν και έναν βασικό τομέα του αυτοκινήτου, όπως η αυτονομία.

    Η εταιρεία από το Τσουφενχάουσεν ανακοινώνει ότι πλέον το πολυτελές sports car μοντέλο της μπορεί να καλύψει με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του 587 χλμ. Αυτή η τιμή αφορά στην έκδοση της Taycan με τον ένα ηλεκτροκινητήρα (απόδοσης 476 ίππων) σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

    Συγκεκριμένα, τη διαδικασία πραγματοποίησαν οι άνθρωποι της Porsche με τη συμμετοχή και 12 δημοσιογράφων του αυτοκινητικού Τύπου, οι οποίοι διάνυσαν τη διαδρομή από το Λος Άντζελες ως το Σαν Ντιέγκο και πίσω με μία φόρτιση.

    Στη δοκιμή συμμετείχαν τέσσερις Taycan εφοδιασμένες με το πακέτο Performance Battery Plus, δηλαδή διέθεταν τις μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες με ονομαστική χωρητικότητα 94,3 kWh και πραγματική 83,7 kWh.


    Όπως έγινε γνωστό, κατά τη διάρκεια της δοκιμής οι οδηγοί κινήθηκαν με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Εκτός από τη δικίνητη Taycan, υπήρχαν η Taycan Turbo, η οποία διάνυσε 555 χλμ., η Taycan 4S (η οποία κάλυψε 552 χλμ.) και η Cross Turismo 4, η οποία κάλυψε 512 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση.

    Ο Κέβιν Γκίικ, αρχιμηχανικός και υπεύθυνος για την εξέλιξη του μοντέλου, δήλωσε σχετικά: «Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Η δοκιμασία αυτονομίας στη Νότια Καλιφόρνια απέδειξε με εντυπωσιακό τρόπο πόσο αποτελεσματική είναι η επανασχεδιασμένη Taycan».

    Και συνέχισε τονίζοντας ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στη στρατηγική «fast travel» για την ηλεκτρική κινητικότητα. Δηλαδή, μεγάλη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες σε συνδυασμό με σύντομα διαλείμματα για ανεφοδιασμό με ενέργεια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ρεκόρ γύρου για την Porsche Taycan
    Ρεκόρ γύρου για την Porsche Taycan

    Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo S κατέχει πλέον το ρεκόρ του ταχύτερου EV μοντέλου στην θρυλική πίστα του Nürburgring

    Πίσω από το τιμόνι του γερμανικού GT μοντέλου βρέθηκε για ακόμα μία φορά ο οδηγός δοκιμών και εξέλιξης της φίρμας από το Τσουφενχάουζεν, Lars Kern, ο οποίος κατάφερε να καλύψει τα 20,832 χλμ. της πίστας του Nordschleife σε χρόνο 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα.

    Ο παραπάνω χρόνος είναι κατά 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε από το 2021 το Tesla Model S Plaid (7:35.579).

    Η Taycan Turbo S που σημείωσε τον εκπληκτικό για ηλεκτρικό μοντέλο χρόνο περιλάμβανε το προαιρετικό πακέτο «Performance Kit», το οποίο περιλαμβάνει σπορ ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, τοποθετημένα σε ζάντες RS Spyder 21 ιντσών, όπως και ένα update του Porsche 4D Chassis Control.Το συγκεκριμένο πακέτο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για την Taycan Turbo S και κοστίζει επιπλέον 13.377 ευρώ.


    Να αναφέρουμε ότι η κορυφαία εκ των Taycan αποδίδει 625 ίππους, ενώ με ενεργό το Launch Control, η μέγιστη απόδοση μπορεί να φτάσει τους 761 ίππους (για μόλις 2,5 δευτερόλεπτα). Αντίστοιχες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αναβαθμίζοντας την Porsche Taycan
    Αναβαθμίζοντας την Porsche Taycan

    Οι ιδιοκτήτες της Porsche Taycan έχουν πλέον τη δυνατότητα να κάνουν το αυτοκίνητό τους πιο αποδοτικό χάρη στην αναβάθμιση την οποία προσφέρει η γερμανική εταιρεία

    Όπως ανακοινώθηκε από την ίδια την φίρμα, όλες οι Taycan που έχουν κατασκευαστεί από το 2020 και μετά θα μπορούν να επωφεληθούν από την αναβάθμιση στο λογισμικό που αφορά στη διαχείριση της ενέργειας του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου.

    Χάρη στην συγκεκριμένη αναβάθμιση θα μειωθεί και ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών, ενώ στις εκδόσεις του μοντέλου με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, ο εμπρός απενεργοποιείται «σχεδόν εντελώς», όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, στα προγράμματα «Range» και «Normal» όταν ο οδηγός εφαρμόζει μερικό φορτίο στο δεξί πεντάλ. Η βελτίωση αφορά και στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, όπως και στο κύκλωμα διαχείρισης της θερμοκρασίας των μπαταριών


    Η αναβάθμιση δεν αφορά μόνο στη διαχείριση της ενέργειας των μπαταριών του οχήματος αλλά και στην προσθήκη νέων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που δεν υπήρχαν στα πρώτα μοντέλα. Επίσης, έχει να κάνει και με τη βελτίωση της ικανότητας διασυνδεσιμότητας του αντίστοιχου συστήματος. Επιπλέον, το σύστημα infotainment έχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης σε Android Auto και Spotify, ενώ έχει γίνει αποδοτικότερη και η λειτουργία των φωνητικών εντολών.


    Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η διαδικασία είναι δωρεάν, αλλά ο ιδιοκτήτης της Taycan θα πρέπει να πάει το αυτοκίνητό του στον επίσημο αντιπρόσωπο για να πραγματοποιηθεί. Πέραν αυτών, όσοι το επιθυμούν θα μπορούν πλέον να έχουν το σύστημα ασύρματου ξεκλειδώματος των θυρών του οχήματος όταν πλησιάζουν προς το όχημα (επί πληρωμή).

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έτσι θα είναι η Porsche Taycan Cross Turismo
    Έτσι θα είναι η Porsche Taycan Cross Turismo

    Η γκάμα της Porsche Taycan σύντομα θα διευρυνθεί με την πιο πρακτική έκδοση Cross Turismo η οποία απαθανατίστηκε χωρίς καμουφλάζ στην τελική της μορφή.

    Η πρεμιέρα της Taycan Cross Turismo αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς με την Porsche να προσδοκά πως το πιο πρακτικό αμάξωμα θα κάνει το ηλεκτρικό της μοντέλο ακόμα ελκυστικό για περισσότερο κοινό.
    Όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ η Cross Turismo θα μοιράζεται ουσιαστικά την ίδια σχεδίαση με την saloon Taycan στο εμπρός μέρος με τις όποιες διαφορές να ξεκινούν μετά την μεσαία κολώνα. Σε αντίθεση με το αρχικό πρωτότυπο Mission E Cross Turismo το μοντέλο παραγωγής δεν θα έχει crossover λογική αλλά θα ακολουθεί πρακτικά το δρόμο της μεγαλύτερης πρακτικότητας και των επιπλέον χώρων που προσφέρει ένα shooting brake όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση της Panamera Sport Turismo με αντίστοιχο αμάξωμα.

    Με αυτό τον τρόπο η Porsche θα γίνει η πρώτη εταιρία που θα προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό estate υψηλών επιδόσεων που θα κοντράρει συμβατικά μοντέλα όπως το Audi RS6 Avant και η Mercedes-AMG E 63 estate. Η διατήρηση μιας ψηλής γραμμής στο τελείωμα της οροφής αναμένεται να επιφέρει σημαντική βελτίωση στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κυρίως στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών ο οποίος θα κυμαίνεται κοντά τα 500 λίτρα, δηλαδή περισσότερα από 50 λίτρα επιπλέον από την κανονική Taycan. Πάντως πέραν των διαφορών στο αμάξωμα οι δύο εκδόσεις της Taycan θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη . Η εισαγωγική έκδοση 4S θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με την μέγιστη απόδοση να φθάνει τους 530 ίππους σε λειτουργία overboost, ενώ η τροφοδοσία θα γίνεται από μπαταρία 79 kWh. Οι εκδόσεις Turbo και Turbo S θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία 91 kWh ενώ η μέγιστη ισχύς θα φθάνει τους 680 και 760 ίππους αντίστοιχα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ερχεται η πιο οικονομική Porsche Taycan!
    Ερχεται η πιο οικονομική Porsche Taycan!

    Η Porsche αναμένεται εντός ολίγων μηνών να παρουσιάσει τη φθηνότερη έκδοση στη γκάμα της Taycan.

    Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CAR, ο υπεύθυνος του τμήματος R&D της γερμανικής εταιρείας, Michael Steiner ανέφερε πως θα υπάρξει μία νέα έκδοση της Taycan, η οποία θα διαθέτει μικρότερη σε ενεργειακή απόδοση μπαταρία, με την ισχύ να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

    Επίσης, τόνισε πως η συγκεκριμένη Taycan θα είναι και η φθηνότερη εκ των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου, ενώ προορίζεται σε όσους δεν νιώθουν την ανάγκη να οδηγούν ένα μοντέλο με τετρακίνητα χαρακτηριστικά.



    Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά στοιχεία ή το κόστος κτήσης της συγκεκριμένης Taycan δεν αναφέρθησαν, ενώ εικάζουμε ότι το λανσάρισμά της θα ξεκινήσει μέσα στο 2021, αρχής γενομένης από την αγορά της Κίνας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τοποθετηθεί εμπορικά κάτω από την Taycan 4S, η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 530 PS, μπαταρία 79,2 kWh και «έξυπνη» τετρακίνηση.

    Για αυτούς που επιθυμούν μεγαλύτερη αυτονομία από τα 405 km που προσφέρει σε πλήρη φόρτιση η συγκεκριμένη μπαταρία, η Porsche προσφέρει το πακέτο «Performance Battery Plus» που περιλαμβάνει αυξημένης απόδοσης μπαταρία (93,4 kWh), ισχύ 571 PS και αυτονομία 462 km. Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιδόσεις δεν αλλάζουν, με το «0-100 km/h» να επιτυγχάνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 km/h.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω η «βασική» έκδοση της Porsche Taycan
    Οσονούπω η «βασική» έκδοση της Porsche Taycan

    Η Porsche αναμένεται εντός ολίγων μηνών να παρουσιάσει τη φθηνότερη έκδοση στη γκάμα της Taycan.

    Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό CAR, ο υπεύθυνος του τμήματος R&D της γερμανικής εταιρείας, Michael Steiner ανέφερε πως θα υπάρξει μία νέα έκδοση της Taycan, η οποία θα διαθέτει μικρότερη σε ενεργειακή απόδοση μπαταρία, με την ισχύ να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Επίσης, τόνισε πως η συγκεκριμένη Taycan θα είναι και η φθηνότερη εκ των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου, ενώ προορίζεται σε όσους δεν νιώθουν την ανάγκη να οδηγούν ένα μοντέλο με τετρακίνητα χαρακτηριστικά.



    Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά στοιχεία ή το κόστος κτήσης της συγκεκριμένης Taycan δεν αναφέρθησαν, ενώ εικάζουμε ότι το λανσάρισμά της θα ξεκινήσει μέσα στο 2021, αρχής γενομένης από την αγορά της Κίνας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τοποθετηθεί εμπορικά κάτω από την Taycan 4S, η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 530 PS, μπαταρία 79,2 kWh και «έξυπνη» τετρακίνηση. Για αυτούς που επιθυμούν μεγαλύτερη αυτονομία από τα 405 km που προσφέρει σε πλήρη φόρτιση η συγκεκριμένη μπαταρία, η Porsche προσφέρει το πακέτο «Performance Battery Plus» που περιλαμβάνει αυξημένης απόδοσης μπαταρία (93,4 kWh), ισχύ 571 PS και αυτονομία 462 km. Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιδόσεις δεν αλλάζουν, με το «0-100 km/h» να επιτυγχάνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 km/h.


    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch