Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo S κατέχει πλέον το ρεκόρ του ταχύτερου EV μοντέλου στην θρυλική πίστα του Nürburgring
Πίσω από το τιμόνι του γερμανικού GT μοντέλου βρέθηκε για ακόμα μία φορά ο οδηγός δοκιμών και εξέλιξης της φίρμας από το Τσουφενχάουζεν, Lars Kern, ο οποίος κατάφερε να καλύψει τα 20,832 χλμ. της πίστας του Nordschleife σε χρόνο 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα.
Ο παραπάνω χρόνος είναι κατά 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε από το 2021 το Tesla Model S Plaid (7:35.579).
Η Taycan Turbo S που σημείωσε τον εκπληκτικό για ηλεκτρικό μοντέλο χρόνο περιλάμβανε το προαιρετικό πακέτο «Performance Kit», το οποίο περιλαμβάνει σπορ ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, τοποθετημένα σε ζάντες RS Spyder 21 ιντσών, όπως και ένα update του Porsche 4D Chassis Control.Το συγκεκριμένο πακέτο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για την Taycan Turbo S και κοστίζει επιπλέον 13.377 ευρώ.
Να αναφέρουμε ότι η κορυφαία εκ των Taycan αποδίδει 625 ίππους, ενώ με ενεργό το Launch Control, η μέγιστη απόδοση μπορεί να φτάσει τους 761 ίππους (για μόλις 2,5 δευτερόλεπτα). Αντίστοιχες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr