Τον τίτλο του βαρύτερου αυτοκινήτου παραγωγής θα κερδίσει το νέο ηλεκτρικό GMC Hammer καθώς πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το βάρος του θα ξεπερνά τους τέσσερις τόνους.
Βασική αιτία για αυτή την υπερβολική τιμή είναι το γεγονός πως η έκδοση Edition 1 θα συνοδεύεται από μπαταρίες 200 kWh, πρακτικά διπλάσιες δηλαδή σε χωρητικότητα και βέβαια σε βάρος σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δει μέχρι στιγμής. Χαρακτηριστικά θα σημειώσουμε πως το Cadillac Lyriq, ένα επίσης μεγάλο σε διαστάσεις SUV της GM θα έχει μπαταρία ίδιας τεχνολογίας αλλά 100 kWh και θα ζυγίζει σχεδόν 2.500 kg. Από εκεί και πέρα οι προδιαγραφές σχετικά με το Hummer EV Edition 1 αναφέρουν πως το μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος θα είναι 4.717 kg, ήτοι θα υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς σχεδόν 600 kg ως σύνολο επιβατών και αποσκευών.
Είναι δεδομένο πως χάρη στους 1.000 PS απόδοσης δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις επιδόσεις καθώς το 0-100 km/h θα επιτυγχάνεται σχεδόν σε 3 δευτερόλεπτα ενώ η μεγάλη μπαταρία θα εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 500 km. Ωστόσο δεν μπορούν να μην υπάρξουν ερωτηματικά σχετικά με την ενεργειακή ισορροπία και την λογική που μπορεί να υπάρχει πίσω από ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο με αναπόφευκτα ασύλληπτα υψηλές απαιτήσεις ενέργειας.