Τρίτη, 22 Αυγούστου 2023 15:22

Η Mahindra θέλει το δικό της Hummer

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV που έχει σαφείς επιρροές από το Hummer παρουσίασε η Mahindra δηλώνοντας μάλιστα την πρόθεσή της να το φέρει και στην παραγωγή

Με το πρωτότυπο Thar.e, η Mahindra καθιστά σαφές ότι θέλει να φέρει στην παραγωγή ένα τετραγωνισμένο, στιβαρό και σκληροτράχηλο SUV, ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι σε ιστορικά ονόματα της κατηγορίας, όπως το Jeep Wrangler. Από τα πρώτα επίσημα στοιχεία, προκύπτει ότι η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία θα δημιουργήσει ένα μοντέλο παραγωγής με πεντάθυρο και αργότερα τρίθυρο αμάξωμα, που θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, από τη VW.

Από τη σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος, το Thar.e, «ξεκαθαρίζει» ότι είναι κατασκευασμένο για σκληρές συνθήκες. Χάρη σε ένα σετ ψηλών τροχών, ελαστικών εκτός δρόμου και του συστήματος ανάρτησης διαθέτει έως και 300 mm απόσταση από το έδαφος, αρκετή για να διατηρεί την μπαταρία, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, ασφαλή ακόμα και στις πιο σκληρές και πιο επισφαλείς συνθήκες εκτός δρόμου.

Οι μπροστινοί και πίσω πρόβολοι έχουν επίσης περιοριστεί στο ελάχιστο. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τετράγωνα πίσω φώτα LED και ένας προφυλακτήρας πολύ παρόμοιος με αυτόν που βρίσκεται μπροστά. Η Mahindra ισχυρίζεται ότι θα έχει την καλύτερη γωνία προσέγγισης, αναχώρησης και ράμπας στην κατηγορία.

Ενώ το concept που παρουσιάζεται είναι ένα πεντάθυρο, η Mahindra θα κατασκευάσει τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του μοντέλου παραγωγής. Και οι δύο θα βασίζονται στην πλατφόρμα INGLO (INdia GLObal) που χρησιμοποιείται από άλλα προϊόντα Mahindra και έχουν μεταξόνιο που κυμαίνεται μεταξύ 2.775 mm και 2.975 mm.

Λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης του off-roader δεν είναι ακόμη γνωστές, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες και σε αντίθεση με άλλα οχήματα Mahindra, με βάση το INGLO, που χρησιμοποιούν μπαταρίες και ηλεκτρικούς κινητήρες της BYD, το Thor.e θα μπορούσε να έχει κινητήρες της VW συνδυαστικής απόδοσης, άνω των 300 ίππων. Αν μη τι άλλο, περιμένουμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τις επόμενες κινήσεις της ινδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 22 Αυγούστου 2023 10:58

Σχετικά Άρθρα

  • Αυξημένη αυτονομία για το Hummer EV
    Αυξημένη αυτονομία για το Hummer EV

    Η GMC δημιούργησε μια νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Hummer EV που προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία.

    Η GMC θέλοντας να προσφέρει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ των φορτίσεων στο ηλεκτρικό Hummer EV Pickup, ανακοίνωσε ότι το προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η διάθεση της έκδοσης που θα έχει αυξημένη αυτονομία κατά 42 χλμ.

    Η αμερικανική εταιρεία δεν δίνει λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να το πετύχει, ωστόσο αναφέρει ότι το Hummer EV 3X Pickup, όπως και ονομάζεται, έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία η οποία φτάνει τα 613 χλμ.


    Αυτό σημαίνει ότι συγκριτικά με το ηλεκτροκίνητο F-150 Lightning, το Hummer έχει σχεδόν 100 χλμ. μεγαλύτερη θεωρητική αυτονομία, καθώς η αντίστοιχη στο Ford φτάνει τα 515 χλμ.

    Η GMC δημιούργησε και μια νέα έκδοση, με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού, την οποία ονομάζει «Extreme Off-Road Package». Μεταξύ άλλων, αυτή διαθέτει ενισχυμένα ημιαξόνια, μεγαλύτερες προστατευτικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα, προστατευτικά στα μαρσπιέ και τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά 35 ιντσών.

    Σε αυτή, η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του Hummer EV 3X Pickup φτάνει τα 578 χλμ. η οποία είναι κατά 48 χλμ. αυξημένη συγκριτικά με την ίδια εξοπλιστική έκδοση του Hummer EV Pickup.

    Ο Αλ Οπενχάιζερ, αρχιμηχανικός της GMC, δήλωσε ότι η καινούργια εκδοχή του μοντέλου δείχνει τη δυναμική και την τεχνογνωσία που αποκτούν στην εταιρεία αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση.

    Όπως είπε: «Για μακρινές διαδρομές, είτε στην ύπαιθρο είτε για την καθημερινή μετακίνηση, το Hummer EV 3X Pickup θα σε πάει όπου θες. Πλέον, αυτό γίνεται με μεγαλύτερη αυτονομία και με μεγαλύτερη σιγουριά».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πόσο ασφαλές θα είναι το ηλεκτρικό Hummer;
    Πόσο ασφαλές θα είναι το ηλεκτρικό Hummer;

    Η επιστροφή του θηριώδους Hummer αποκλειστικά σε ηλεκτρική εκδοχή αντιμετωπίστηκε με έκδηλο ενθουσιασμό όμως μετά τη δημοσιοποίηση των προδιαγραφών προέκυψαν κάποια ερωτηματικά σχετικά με την ασφάλεια που προσφέρει.

    Το Hummer είναι ένα από τα σύμβολα της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας και η είδηση της επιστροφής του με αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή ενθουσίασε ένα μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και όχι μόνο.
    Ένα από τα πρώτα πράγματα που βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής ήταν η τεράστια ισχύς των 1.000 PS από τους τρείς ηλεκτροκινητήρες και φυσικά οι αντίστοιχα εκρηκτικές επιδόσεις που ταιριάζουν περισσότερο σε supercar παρά σε SUV. Ωστόσο σε αυτή την εξίσωση μπήκε αργότερα και η παράμετρος του βάρους καθώς έγινε γνωστό πως το Hummer EV θα ξεπερνά τους τέσσερις τόνους.


    Το συγκεκριμένο θέμα απασχολεί αρκετούς οργανισμούς που ασχολούνται με την οδική ασφάλεια και οι οποίοι υποστηρίζουν πως ένα τόσο βαρύ και γρήγορο αυτοκίνητο θα μπορούσε υπό συγκεκριμένες συνθήκες να εγείρει θέματα σχετικά με την ασφάλεια, από την στιγμή μάλιστα που το βάρος του είναι οριακά τέτοιο ώστε να επιτρέπει την οδήγησή του με απλό ερασιτεχνικό δίπλωμα. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και ένας αρχάριος με δίπλωμα έχει το δικαίωμα να οδηγήσει το θηριώδες και απίστευτα γρήγορο Hummer EV. Ωστόσο όσο και αν οι συζητήσεις που έχουν προκύψει έχουν σαν πηγή τον συνδυασμό δύναμης και βάρους του οχήματος θα πρέπει να τονίσουμε πως το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το οποιοδήποτε αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Η GMC από την μεριά της πάντως με επίσημη ανακοίνωση επεσήμανε πως το Hummer EV είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ελέγχου που εγγυώνται την απόλυτη ασφάλεια.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Απίστευτα βαρύ το νέο ηλεκτρικό Hummer
    Απίστευτα βαρύ το νέο ηλεκτρικό Hummer

    Τον τίτλο του βαρύτερου αυτοκινήτου παραγωγής θα κερδίσει το νέο ηλεκτρικό GMC Hammer καθώς πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το βάρος του θα ξεπερνά τους τέσσερις τόνους.

    Η εμπορική πρεμιέρα του Hummer EV θα γίνει με την έκδοση Edition 1 η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 1.000 PS, κάτι που δεν φαίνεται περίεργο για τον πληθωρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
    Ωστόσο αυτό που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο είναι πως σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από την GM το βάρος του Hummer EV θα φθάνει τα 4.103 kg, πράγμα που σημαίνει πως θα είναι βαρύτερο και από ένα μεγάλο επαγγελματικό ημιφορτηγό.


    Βασική αιτία για αυτή την υπερβολική τιμή είναι το γεγονός πως η έκδοση Edition 1 θα συνοδεύεται από μπαταρίες 200 kWh, πρακτικά διπλάσιες δηλαδή σε χωρητικότητα και βέβαια σε βάρος σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δει μέχρι στιγμής. Χαρακτηριστικά θα σημειώσουμε πως το Cadillac Lyriq, ένα επίσης μεγάλο σε διαστάσεις SUV της GM θα έχει μπαταρία ίδιας τεχνολογίας αλλά 100 kWh και θα ζυγίζει σχεδόν 2.500 kg. Από εκεί και πέρα οι προδιαγραφές σχετικά με το Hummer EV Edition 1 αναφέρουν πως το μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος θα είναι 4.717 kg, ήτοι θα υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς σχεδόν 600 kg ως σύνολο επιβατών και αποσκευών.
    Είναι δεδομένο πως χάρη στους 1.000 PS απόδοσης δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις επιδόσεις καθώς το 0-100 km/h θα επιτυγχάνεται σχεδόν σε 3 δευτερόλεπτα ενώ η μεγάλη μπαταρία θα εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 500 km. Ωστόσο δεν μπορούν να μην υπάρξουν ερωτηματικά σχετικά με την ενεργειακή ισορροπία και την λογική που μπορεί να υπάρχει πίσω από ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο με αναπόφευκτα ασύλληπτα υψηλές απαιτήσεις ενέργειας.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς