Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων, ίσως να ρίξουν τίτλους τέλους για το μοτέρ εσωτερικής καύσης του νέου Nissan Z.
Διάφορα μέσα ενημέρωσης από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αναφέρουν ότι το αμιγώς πισωκίνητο Nissan Z ή Fairlady Z για την τοπική αγορά, θα τροφοδοτείται από μία εξελιγμένη έκδοση του μοτέρ VR30DDTT, το οποίο ήδη υπάρχει στο Infiniti, Q50 Red Sport 400, όπως και στο Nissan Skyline 400R, με την ισχύ του να αγγίζει εκεί τους 405 ίππους.
Πέραν του επερχόμενου «Z», το οποίο δυστυχώς δεν θα εμφανιστεί στη Γηραιά Ήπειρο, λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων, η Nissan θα τοποθετήσει τον twin-turbo V6 κινητήρα και στο νέας γενιάς GT-R (R36), με την χωρητικότητά του εδώ να είναι 3,8 λίτρα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο. Μάλιστα, και παρά τις διάφορες φήμες, δεν θα υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα.