Οι ανάγκες των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επεκτείνονται σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα να χρειάζεται η συνεργασία εταιρειών προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο.
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.
Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.
Πηγή: Protothema.gr