Όπως όλα δείχνουν η Vantage θα φορέσει εκ νέου έναν V12 βενζινοκινητήρα, ουσιαστικά ρίχνοντας το γάντι στα υψηλά κλιμάκια των μοντέλων της Porsche.
Το βρετανικό GT βρίσκεται στο Nurburgring υποβαλλόμενο σε ενδελεχείς δοκιμές. Μάλιστα, απαθανατίστηκε με κάποιες αισθητικές επεμβάσεις, με πιο χαρακτηριστική τη μεγαλύτερη μάσκα με τις πιο ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, όπως και την ευδιάκριτη προεξοχή στο καπό. Πρόκειται για λεπτομέρειες που υποδηλώνουν πως ενσωματώνεται ένα μεγάλο μοτέρ, που ξεπερνά σε κυβισμό τον υπάρχοντα V8.
Ο V12 της Vantage ενδέχεται να ο ίδιος με αυτόν που κινούσε την πρωτότυπη Aston Martin V12 Speedster, με την οποία συστηθήκαμε τον Οκτώβριο του 2020. Αυτός είχε χωρητικότητα 5,2 κ.εκ. με διπλά turbo και απέδιδε 700 PS και 752 Nm ροπής, συνδράμοντας στην επιτάχυνση της Speedster στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ.
Μέσα στο επόμενο αναμένεται η facelift εκδοχή του βρετανικού GT, κάτι που σημαίνει πως η V12 Vantage αναμένεται να αποτελεί μέρος διαδικασίας ανανέωσης. Μεταξύ άλλων, θα υπάρξει ένα νέο σύστημα πολυμέσων αλλά και κάποιες βελτιώσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, Tobias Moers, είχε εστιάσει στις δυσκολίες που ενέχει η συμμόρφωση των V12 μοτέρ με τo πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 7. Όπως, όμως, επισήμανε οι απανταχού λάτρεις για τους V12 ίσως κάνουν μια τέτοια προσπάθεια να αξίζει.
Η Vantage με τον V12 –εφόσον δημιουργηθεί- ενδέχεται να λανσαριστεί το 2023 υπό την κωδική ονομασία V12 RS. Θα πρόκειται για την τελευταία Vantage με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δεδομένου ότι από το 2025 θα δώσει τη σκυτάλη στον αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχό της που θα έχει 600 χλμ. αυτονομίας.
Πηγή: Protothema.gr