Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021 15:32

Ιδού το ανανεωμένο Ford Fiesta

Γράφτηκε από την

Αποκάλυψη για το φρεσκαρισμένο Ford Fiesta που διαθέτει πλέον μια πιο σύγχρονη εμφάνιση όπως και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.

Αισθητικά το νέο καπό αυξάνει το ύψος του εμπρός μέρους, ενώ το σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα. Ταυτόχρονα υπάρχει μια ακόμα πιο μεγάλη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων της γκάμας, μέσω ξεχωριστών λεπτομερειών για τις Trend, Titanium, ST-Line και Active. Επισης διατίθενται και τα πακέτα Vignale για τις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Active

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών που περιλαμβάνει θεματικές ενδείξεις που αντιστοιχούν στα επιλεγμένα Drive Modes, καθώς και μία ανεξάρτητη περιοχή για πληροφορίες υψηλής προτεραιότητας όπως οι τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τόσο τα συστήματα υποβοήθησης Local Hazard Information και Wrong-Way Alert όσο και οι προβολείς Matrix LED με την αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam). Οι απλοί LED προβολείς είναι στάνταρ, ενώ τα προαιρετικά πίσω φώτα LED συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα.

Από πλευράς κινητήρων τα μοντέλα EcoBoost Hybrid, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, έχουν μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Fiesta διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από 111 g/km 2 (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, οι υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost.

Ταυτόχρονα ανανεώθηκε και το σπορ Fiesta ST που έχει πλέον ένα πιο επιθετικό εμπρός μέρος, ενώ ο κινητήρας 1.5L EcoBoost αποδίδει και πάλι 200 ίππους αλλά η ροπή του έχει αυξηθεί από τα 290 στα 320 Nm. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021 11:58

Σχετικά Άρθρα

  • Το Ford Fiesta περνά στην ιστορία
    Το Ford Fiesta περνά στην ιστορία

    Η ηλεκτροκίνηση έρχεται να ανατρέψει όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα. Ακόμα και να οδηγήσει σε αποστρατεία ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Ευρώπης.

    H Ford βάζει τίτλους τέλους για το Fiesta για να κάνει χώρο ώστε να προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων..
    Η εταιρία ανακοίνωσε και επίσημα πλέον ότι στις 7 Ιουλίου τα τελευταία δύο Fiesta θα αφήσουν την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στην Κολωνία.
    Τα δύο τελευταία Fiesta θα πάνε στο μουσείο της εταιρίας, ένα στην Γερμανία και ένα στην Αγγλία.

    Το Fiesta βρίσκεται στην παραγωγή από το 1976 και υπήρξε για πολλές δεκαετίες ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μικρά μοντέλα. Αλλά και μία μεγάλη επιτυχία για την εταιρία σε πολλές αγορές της Ευρώπης. Τα τελευταία χρόνια όμως υπήρχε μία κάμψη. Και παράλληλα η Ford (όπως και οι άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες) στρέφονται σε πιο επικερδείς κατηγορίες.

    Tο Fiesta δεν είναι το μοναδικό Ford που ολοκληρώνει τον κύκλο του. Ήδη έχει σταματήσει το Mondeo, ενώ μετά τα πολυμορφικά S-Max και Galaxy που διέκοψαν και αυτά σειρά έχει και το Focus που αναμένεται να μην περάσει σε νέα γενιά μετά το 2025.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το τέλος του τρίθυρου Ford Fiesta
    Το τέλος του τρίθυρου Ford Fiesta

    Το φημισμένο σουπερμίνι αφήνει πίσω του το τρίθυρο αμάξωμα και συνεχίζει προς το παρόν αποκλειστικά ως πεντάθυρο.

    Η Ford σταματά την παραγωγή του τρίθυρου Fiesta, σε μία προσπάθεια εξορθολογισμού της γκάμας και στροφής προς τα μοντέλα που στηρίζουν τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία της εταιρείας.

    Το Fiesta που προορίζεται για τις αγορές της Ευρώπης, παράγεται στο εργοστάσιο της Κολωνίας, εκεί οπού ξεκινούν επενδύσεις ύψους ενός δις ευρώ σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε αυτή την προσπάθεια αναμένεται να θυσιαστεί ένα «κομμάτι» του Fiesta με μικρή εμπορική απήχηση τα τελευταία χρόνια.



    Το Fiesta εμφανίζει πτωτική αγοραστική τάση (7.608 αυτοκίνητα το πρώτο δίμηνο του 2022, έναντι 19.844 το ίδιο διάστημα πέρσι), κάτι που οφείλεται στις ελλείψεις αλλά και στην στροφή προς τα crossover αμαξώματα. Ο κόσμος αναζητά πρακτικότητα ακόμη και από τα μικρά αμαξώματα και αυτό συμμερίζεται η Ford που απλοποιεί τη γκάμα της με αυτή την κίνηση.

    Το Fiesta ξεκίνησε την πορεία του το 1976 και διανύει την έβδομη γενιά του. Το 2030 η γκάμα της Ford θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, κάτι που σημαίνει πως και το αύριο του δημοφιλέστατου σουπερμίνι είναι αποκλειστικά πεντάθυρο (ακόμα και το ST) και προσεχώς ηλεκτρικό. Κρίμα...
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ