Στη διεύρυνση προς τα κάτω της ηλεκτρικής γκάμας Ioniq φαίνεται πως προσανατολίζεται η Hyundai εκφράζοντας την πρόθεσή της για τη δημιουργία ενός μικρού ηλεκτρικού SUV.
Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ευέλικτη ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP της Hyundai θα αποτυπωθούν πλήρως μέσα από την ποικιλία της ηλεκτρικής γκάμας Ioniq η οποία σύντομα θα έχει αποκτήσει εκπροσώπους σε πολλές κατηγορίες.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Thomas Schemera, επικεφαλής προώθησης της Hyundai παγκοσμίως, σημείωσε πως: «Θα μπορούσαμε να αυξήσουμε όλα τα πλεονεκτήματα που σχετίζονται με την πλατφόρμα E-GMP και σε μικρότερα αυτοκίνητα και αυτή είναι μια πρόκληση για την οποία θα συμφωνούσα αν την παίρναμε».
Το Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο της γκάμας Ioniq, που βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 40.000 παραγγελίες μέχρι τώρα στην Ευρώπη. Το επόμενο βήμα της Hyundai θα είναι το Ioniq 6, ένα σεντάν μεσαίου μεγέθους που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2022 ή στις αρχές του 2023.
Μέσα στο 2024 περιμένουμε και το Ioniq 7 που θα είναι ένα μεσαίο SUV ενώ πλέον στο τραπέζι των συζητήσεων φαίνεται πως έχει πέσει η πρόταση για ένα ακόμα μικρότερο μοντέλο που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία Ioniq 2. Αναφορικά με αυτό, ο Schemera στο πλαίσιο της παρουσίας της μάρκας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, είπε πως το μελλοντικό ηλεκτρικό Kona, θα μπορούσε να είναι το Ioniq 2.
Ο Schemera δήλωσε πως για τη Hyundai το Kona Electric «είναι ένα απίθανο αυτοκίνητο», κάτι που πρέπει να σχετίζεται και με το γεγονός πως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 σημείωσε 21.802 πωλήσεις. Θεωρώντας λοιπόν το Kona ως μικρό SUV, δεν αποκλείεται η επόμενη γενιά του μοντέλου να ενταχθεί στο δυναμικό της γκάμας Ioniq.
Πηγή: Protothema.gr