Σάββατο, 06 Νοεμβρίου 2021 15:49

Η Volvo στηρίζει την πράσινη ενέργεια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσει πραγματικό θετικό πρόσημο για το περιβάλλον μόνο εάν η ενέργεια που χρησιμοποιούν προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, υποστηρίζει η Volvo.

Το γεγονός πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν εκπέμπουν ρύπους συνιστά ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των αυτοκινήτων με θερμικό μοτέρ. Παρ’ όλα αυτά, απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος είναι να διασφαλιστεί ότι η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται τόσο για την κατασκευή όσο και για την κίνησή τους προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) και όχι από την καύση ορυκτών.
Μία από τις πρώτες εταιρείες που θίγει το συγκεκριμένο θέμα είναι η Volvo, η οποία καλεί τις κυβερνήσεις και τους παρόχους ενέργειας να προχωρήσουν σε επενδύσεις με φόντο την πράσινη ενέργεια.
Η σουηδική εταιρεία ανακοινώνει πως από το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, XC40 Recharge, το 2019, και έκτοτε συντάσσει αναφορά Εκτίμησης του Κύκλου Ζωής (Life Cycle Assessment – LCA) κάνοντας αποτίμηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που απορρέει από κάθε στάδιο ζωής των προϊόντων της.
Η πιο πρόσφατη σχετική LCA, με πρωταγωνιστή τελευταίο ηλεκτρικό της, C40 Recharge, δείχνει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) αυξάνονται δραματικά όταν χρησιμοποιείται «ενεργειακό μείγμα», όπου πάνω από το 50% της ηλεκτρικής ενέργειας έχει παραχθεί από καύση ορυκτών. Κάτι τέτοιο εμποδίζει τα ηλεκτρικά της να πάρουν σημαντικό περιβαλλοντικό πλεονέκτημα έναντι των συμβατικών, αναφέρει η εταιρεία.

Αυτό, ωστόσο, που προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερο προβληματισμό είναι ότι οι εκλυόμενοι ρύποι κατά την παραγωγή του ηλεκτρικού C40 Recharge ήταν κατά 70% περισσότεροι απ’ ό,τι του συμβατικού XC40. Υπαίτια ήταν η εκτενής χρήση άνθρακα κατά την παραγωγή μπαταριών και χάλυβα, όπως και η ευρεία χρήση αλουμινίου, το οποίο είναι απαραίτητο για ποικίλα εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Προτείνει, λοιπόν, την κατασκευή μπαταριών από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και την απανθρακοποίηση της παραγωγής χάλυβα.

Η Volvo ήδη καταβάλει σημαντικές προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση, ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη σουηδική εταιρεία παραγωγής χάλυβα SSAB, για την κατασκευή του χωρίς ορυκτά. Πρόκειται, όμως, για ένα μικρό βήμα, δεδομένου ότι για την απανθρακοποίηση των μεταφορών απαιτούνται ευρείας κλίμακας επενδύσεις στην πράσινη ενέργεια.
Μόνο εφόσον παράγονται και φορτίζονται από πράσινη ενέργεια, θα μπορούν τα ηλεκτρικά να έχουν σημαντικά μικρότερο (50%) περιβαλλοντικό απoτύπωμα συγκριτικά με τα συμβατικά, υποστηρίζει η εταιρεία. Στόχος της Volvo είναι να μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα (σε όλο τον κύκλο ζωής) κάθε αυτοκινήτου της κατά 40% μεταξύ 2018 και 2025, αλλά και να μετριάσει τις εκπομπές άνθρακα στην εφοδιαστική της αλυσίδα, κατά 25% έως το 2025.


Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 06 Νοεμβρίου 2021 11:26

Σχετικά Άρθρα

  • Νέα έκδοση για τα Volvo EC40, EX40 και XC40
    Νέα έκδοση για τα Volvo EC40, EX40 και XC40

    Η Volvo ανακοίνωσε πως μέσα στους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί μία νέα έκδοση για τα μοντέλα EC40, EX40 και XC40.

    Σύμφωνα με τη Volvo, η έκδοση Black Edition θα παρουσιάζει ένα αμάξωμα, το οποίο θα είναι σε απόχρωση μεταλλικού μαύρου (Onyx Black), με την οροφή, το πλαίσιο των παραθύρων και τους καθρέφτες να ξεχωρίζουν λόγω της πιο γυαλιστερής επιφάνειας.

    Η γρίλια στη μάσκα έχει την ίδια ακριβώς απόχρωση μαύρου και συνοδεύεται από το επίσης μαυρισμένο σήμα της εταιρείας. Το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, με την ονομασία του μοντέλου.


    Οι τροχοί αποτελούνται από ζάντες 20 ιντσών με σχεδίαση πέντε διπλών ακτίνων και χρώμα μεταλλικού μαύρου. Δεν αλλάζει κάτι σημαντικά στο εσωτερικό, το οποίο ακολουθεί το υπόλοιπο σύνολο, συνοδεύοντάς το ιδανικά για να υποστηριχθεί η ονομασία Black Edition.

    Η Volvo ανακοίνωσε, ότι στη συγκεκριμένη έκδοση θα περιλαμβάνει και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα που θα συγκρατούν στη «μνήμη» τις προτιμήσεις οδηγού και συνοδηγού.

    Ο υπόλοιπος εξοπλισμός των EC40, EX40 και XC40 Black Edition θα είναι πολύ πλούσιος, καθώς όλα θα είναι βασισμένα στις εκδόσεις Plus και Ultimate του εκάστοτε μοντέλου.

    Η Volvo αναφέρει ότι οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να συνδυάσουν την έκδοση Black Edition με οποιοδήποτε κινητήριο σύνολο που διατίθεται. Μόνη εξαίρεση θα αποτελέσει το EX40 που θα είναι διαθέσιμο μόνο με τα χαρακτηριστικά της έκδοσης Plus, δηλαδή με τον έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 238 ίππων.

    Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, η παραγωγή των μοντέλων της σειράς 40 στην έκδοση Black Edition θα ξεκινήσει μέσα στο Απρίλιο, με τις πρώτες μονάδες να παρουσιάζονται στην Ευρώπη εντός του 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Volvo EX30 στο στόχαστρο βελτιωτών
    To Volvo EX30 στο στόχαστρο βελτιωτών

    Η βελτιωτική εταιρία Everlast χρησιμοποιώντας ως βάση το νέο Volvo EX30 παρουσιάζει δύο εκδόσεις με διαφορετικό χαρακτήρα του νέου μικρού ηλεκτρικού SUV

    Μπορεί οι πωλήσεις του Volvo EX30 να μην έχουν στην ουσία ξεκινήσει αλλά αυτό δεν εμποδίζει καθόλου τις εταιρείες βελτιώσεων να έχουν ήδη έτοιμες τις δικές τους προτάσεις. Όπως για παράδειγμα η ολλανδική Everlast η οποία δημιούργησε τις εκδόσεις «Sport» και «Outland».
    Στην πρώτη οι Ολλανδοί έχουν χρησιμοποιήσει μια νέα βαφή με μικρές πορτοκαλί λεπτομέρειες και ζάντες 21 ιντσών από κράμα αλουμινίου. Επίσης, μοιάζει να έχουν χαμηλώσει τις αναρτήσεις προκειμένου το μικρό SUV να έχει ένα πιο επιθετικό ύφος που δικαιολογεί και την επωνυμία «Sport».

    Από την άλλη η «Outland» είναι πιο περιπετειώδης, πιο off-road και πιο εναλλακτική. Μοιάζει αρκετά εμπνευσμένη από το εργοστασιακό «Cross Country» που αναμένεται και έτσι το EX30 έχει αρκετά μαύρου χρώματος προστατευτικά που συνδυάζονται ωραία με τις ζάντες των 19 ιντσών και τα λάστιχα παντός εδάφους προκειμένου να ενισχύσουν τον off road χαρακτήρα.

    Στην μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, όλα παραμένουν ίδια και απαράλλαχτα. Υπενθυμίζουμε, ότι το Volvo EX30 διατίθεται είτε ως πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 268 ίππους, είτε ως τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες που στο σύνολό τους αποδίδουν 422 ίππους. Το δεύτερο έχει μάλιστα και αυτονομία της τάξης των 460 χιλιομέτρων χάρη στη μπαταρία του των 69 kWh. Σύμφωνα με την Everlast οι εκδόσεις Sport και Outland κοστίζουν 9.540 ευρώ και στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται το κιτ αμαξώματος, η βαφή, οι ζάντες και τα ελαστικά.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Volvo EX30 αγριεύει
    Το Volvo EX30 αγριεύει

    Το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV της Volvo γίνεται βάση για τη δημιουργία δύο αναβαθμισμένων εκδόσεων με την υπογραφή της βελτιωτικής εταιρίας Everlast

    Μπορεί οι πωλήσεις του Volvo EX30 να μην έχουν στην ουσία ξεκινήσει αλλά αυτό δεν εμποδίζει καθόλου τις εταιρείες βελτιώσεων να έχουν ήδη έτοιμες τις δικές τους προτάσεις. Όπως για παράδειγμα η ολλανδική Everlast η οποία δημιούργησε τις εκδόσεις «Sport» και «Outland».

    Στην πρώτη οι Ολλανδοί έχουν χρησιμοποιήσει μια νέα βαφή με μικρές πορτοκαλί λεπτομέρειες και ζάντες 21 ιντσών από κράμα αλουμινίου. Επίσης, μοιάζει να έχουν χαμηλώσει τις αναρτήσεις προκειμένου το μικρό SUV να έχει ένα πιο επιθετικό ύφος που δικαιολογεί και την επωνυμία «Sport».

    Από την άλλη η «Outland» είναι πιο περιπετειώδης, πιο off-road και πιο εναλλακτική. Μοιάζει αρκετά εμπνευσμένη από το εργοστασιακό «Cross Country» που αναμένεται και έτσι το EX30 έχει αρκετά μαύρου χρώματος προστατευτικά που συνδυάζονται ωραία με τις ζάντες των 19 ιντσών και τα λάστιχα παντός εδάφους προκειμένου να ενισχύσουν τον off road χαρακτήρα.

    Στην μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, όλα παραμένουν ίδια και απαράλλαχτα. Υπενθυμίζουμε, ότι το Volvo EX30 διατίθεται είτε ως πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 268 ίππους, είτε ως τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες που στο σύνολό τους αποδίδουν 422 ίππους. Το δεύτερο έχει μάλιστα και αυτονομία της τάξης των 460 χιλιομέτρων χάρη στη μπαταρία του των 69 kWh. Σύμφωνα με την Everlast οι εκδόσεις Sport και Outland κοστίζουν 9.540 ευρώ και στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται το κιτ αμαξώματος, η βαφή, οι ζάντες και τα ελαστικά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τέλος τα diesel για τη Volvo
    Τέλος τα diesel για τη Volvo

    Καθώς πλησιάζει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της η Volvo ανακοίνωσε και επίσημα το τέλος της παραγωγής με κινητήρες diesel το 2024

    Το τελευταίο Volvo, με κινητήρα diesel, θα παραχθεί στις αρχές του νέου έτους. Η σουηδική φίρμα προχώρησε σε επίσημες ανακοινώσεις, στο πλαίσιο του Climate Week NYC, επιβεβαιώνοντας τις προθέσεις της για σταδιακό πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, αλλά επιδεικνύοντας και τη διάθεση να επιταχύνει το χρονοδιάγραμμά της.

    Ουσιαστικά, στην Εβδομάδα Κλίματος της Νέας Υόρκης, η Volvo επανέλαβε το φιλόδοξο σχέδιό της, για μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, έως το 2030, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται να ξοδέψει ούτε… κορώνα από τον προϋπολογισμό της, για την ανάπτυξη, από εδώ και στη εξής, κινητήρων εσωτερικής καύσης.

    Εν αρχή, στο βωμό, αυτής της αλλαγής στρατηγικής, θα θυσιαστεί το diesel, με την εταιρεία να αναφέρει ξεκάθαρα στην ανακοίνωσή της, ότι στις αρχές του 2024, θα ολοκληρωθεί η παραγωγή των πετρελαιοκίνητων Volvo. Γρήγορη εξέλιξη, που πάντως δεν αποτελεί έκπληξη, ως προς την κατεύθυνσή της, καθώς από το Νοέμβριο του 2022, η Volvo (με τις «ευλογίες» της μητρικής Geely) είχε πουλήσει το μερίδιο του χαρτοφυλακίου της, για κινητήρες εσωτερικής καύσης, στην Aurobay.

    «Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης είναι το μέλλον μας και ανώτερα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης: παράγουν λιγότερο θόρυβο, λιγότερους κραδασμούς, λιγότερο κόστος συντήρησης για τους πελάτες μας και μηδενικές εκπομπές ρύπων», λέει ο Τζιμ Ρόουαν, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars. «Είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι στη δημιουργία ενός ευρέος χαρτοφυλακίου από premium, πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προσφέρουν όλα όσα περιμένουν οι πελάτες μας από ένα Volvo – και αποτελούν βασικό μέρος της απάντησής μας στην κλιματική αλλαγή».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έτσι θα δείχνει το πολυτελές πολυμορφικό της Volvo
    Έτσι θα δείχνει το πολυτελές πολυμορφικό της Volvo

    Η αντίστροφη μέτρηση για τα επίσημα αποκαλυπτήρια του EM90 έχει αρχίσει, αλλά έχουμε ήδη το προφίλ του.

    Η Volvo κατασκευάζει αυτά τα ευέλικτα, εξαιρετικά πρακτικά και ασφαλή, οικογενειακά αυτοκίνητα. Τώρα, προωθούν το… φάκελο και δουλεύουν σε ένα μίνι βαν, που θα ονομάζεται EM90.

    Με βάση το επίσημοι teaser, η Kolesa δημιούργησε το ψηφιακό προφίλ που δείχνει ένα «κουτί» MPH, με πίσω συρόμενες πόρτες για εύκολη πρόσβαση, ειδικά στην τρίτη σειρά καθισμάτων, κάθετα πίσω φώτα και τεράστιο αποθηκευτικό χώρο.

    Η Volvo δεν θα ξεκινήσει το project από την αρχή. Το επερχόμενο όχημα θα βασίζεται στο κινεζικό ηλεκτρικό μίνι βαν Zeekr 009, το οποίο υποστηρίζεται από το SEA1 (Sustainable Experience Architecture 1). Η Geely, ο γίγαντας που κατέχει τη Volvo, κατέχει και τη Zeekr. Τα μοντέλα Polestar 4 και Polestar 5 είναι κατασκευασμένα στην ίδια πλατφόρμα, καθώς και το ηλεκτρικό crossover EX30.

    Το κινέζικο Zeekr 009 έρχεται με ρύθμιση διπλού κινητήρα, για συνολική απόδοση συστήματος 544 ίππων και 686 Nm με τετρακίνηση. Στη σειρά διατίθενται δύο πακέτα μπαταριών: μια μονάδα 116 kWh και μια μονάδα 140 kWh, που αποθηκεύουν αρκετή ενέργεια για 702 και 822 χιλιόμετρα, αντίστοιχα, εντός του κύκλου δοκιμών CLTC.

    Το μίνι βαν θα μεταφέρει τη διαμόρφωση διπλού κινητήρα από το EX90. Σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει 510 ίππους και μια μπαταρία CATL με μεικτή χωρητικότητα 111 kWh, αρκετή για αυτονομία έως και 595 χιλιόμετρα. Το επερχόμενο Volvo EM90 πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στις 12 Νοεμβρίου. Το μοντέλο δεν θα φτάσει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Θα είναι αρχικά διαθέσιμο στην Κίνα, με τη Volvo να εξετάζει και τις ευρωπαϊκές αγορές.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το ηλεκτρικό μέλλον της Volvo
    Το ηλεκτρικό μέλλον της Volvo

    Στη δέσμευση ότι θα σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων, που δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, μετά το 2030, προχώρησε η Volvo.

    Σαφώς και δεν είναι η πρώτη φορά που η Volvo διαρρέει την πρόθεσή της, για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων της, στο εγγύς μέλλον.
    Οι άνθρωποι της σουηδικής φίρμας, θέλουν να το… κάνουν ακόμα πιο λιανά και να μην αφήσουν το παραμικρό δικαίωμα αμφισβήτησης της στρατηγικής τους.

    «Η Volvo δεν θα πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητο, που δεν θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, μετά το 2030 και ανεξάρτητα από τα δεδομένα της αγοράς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Bjorn Annwall, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Volvo.
    Η αλήθεια είναι το 2030 μοιάζει ακόμα μακρινό και έως τότε, η γκάμα της Volvo περιλαμβάνει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Θα συνεχίσουμε να τα παράγουμε με… αγάπη, αλλά θα δώσουμε το βάρος στο σχεδιασμό και όχι σ’ αυτή την τεχνολογία», ξεκαθάρισε ο Annwall.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Volvo Cars εντάσσεται στη Συμμαχία «Accelerating to Zero»
    Η Volvo Cars εντάσσεται στη Συμμαχία «Accelerating to Zero»

    Στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή, η Volvo Cars ανακοίνωσε την ένταξή της στη Συμμαχία «Accelerating to Zero».

    Η Συμμαχία Accelerating to Zero απαρτίζεται από μία μεγάλη ομάδα συμμετεχόντων, που δεσμεύονται να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τον ρυθμό μετάβασης προς τις μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

    Βασίζεται στη Διακήρυξη της Γλασκώβης για Μηδενικές Εκπομπές στα αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά βαν, που υπογράφτηκε στη Σύνοδο COP26 του 2021. Τα μέρη που υπέγραψαν δεσμεύτηκαν να εργαστούν για να μηδενίσουν, έως το 2040, τις εκπομπές άνθρακα σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα van που πωλούνται παγκοσμίως. Για τις μεγάλες αγορές (Ευρώπη, Κίνα, Ιαπωνία και ΗΠΑ), ως χρονικό όριο για την επίτευξη του στόχου τέθηκε το 2035.

    Ο σχηματισμός της Συμμαχίας ανταποκρίνεται στην ανάγκη για μία διεθνή πλατφόρμα που θα ηγηθεί στην προώθηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών (ZEV) σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσω στενής συνεργασίας, στόχος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες, όπως ο εξηλεκτρισμός των εταιρικών στολών και η ανάπτυξη αποτελεσματικών υποδομών φόρτισης, προκειμένου να δοθεί ώθηση στα αυτοκίνητα και τα van με μηδενικές εκπομπές.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, Jim Rowan καλωσόρισε τον σχηματισμό της Συμμαχίας και τη συνεργατική προσέγγιση ως τμήμα της παρουσίασής της κατά τη διάρκεια της COP27 και ενθάρρυνε περισσότερους κατασκευαστές να υπογράψουν τη Διακήρυξη και να εισέλθουν στη Συμμαχία.

    Έχοντας ως στόχο να διαθέτει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, η Volvo Cars σκοπεύει να επηρεάσει την ταχύτητα μετάβασης του κλάδου του αυτοκινήτου προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.

    Ο ίδιος δήλωσε: «Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι τεχνολογία του παρελθόντος και πρέπει να τους εγκαταλείψουμε για να αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα, την κλιματική αλλαγή».

    Η ανακοίνωση έρχεται μία εβδομάδα μετά την παρουσίαση από τη Volvo του νέου αμιγώς ηλεκτρικού, κορυφαίου μοντέλου της, Volvo EX90. Για τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάζει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ανά έτος. Επιπλέον, η Volvo Cars συντάσσεται με πάνω από 200 επιχειρήσεις και οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών για την υπογραφή μίας έκκλησης προς τις εθνικές κυβερνήσεις, οργανωμένης από τον συνασπισμό We Mean Business, προκειμένου να διευρύνουν τους κλιματικούς τους στόχους και να τους εκπληρώσουν.

    Μέχρι σήμερα, μόνο 29 από τις 194 χώρες το έχουν πράξει έπειτα από την COP26, παρόλο που κατά τη Συμφωνία της Γλασκώβης για το Κλίμα είχαν δηλώσει ότι σχεδιάζουν να το κάνουν. Η έκκληση κάνει ξεκάθαρο ότι ο 1,5 βαθμός για την παγκόσμια υπερθέρμανση είναι περισσότερο ένα όριο πάρα στόχος, και ότι η επείγουσα δράση σε εθνικό επίπεδο είναι σημαντική για να μην υπερβεί ο κόσμος αυτό το όριο.

    Επίσης, κατά τη διάρκεια συζήτησης στρογγυλής τραπέζης που διοργανώθηκε από τη Volvo Cars, ο Επικεφαλής Βιωσιμότητας, Anders Kärrberg, ανακοίνωσε ότι η Volvo Cars προσυπογράφει την πρωτοβουλία Call on Carbon. Από κοινού με τις Inter IKEA, H&M Group, SSAB και άλλους, η πρωτοβουλία παροτρύνει τις κυβερνήσεις να εισάγουν ένα αποτελεσματικό πλαίσιο πολιτικής για τις τιμές άνθρακα.

    «Αναγνωρίζουμε τον ρόλο που έχουν οι τιμές άνθρακα για τη συμβολή στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής», δήλωσε ο Anders Kärrberg. «Όταν ανακοινώσαμε την θέσπιση εσωτερικής τιμής άνθρακα, 1.000 σουηδικών κορωνών για κάθε τόνο εκπομπών άνθρακα στην COP26, γίναμε ο πρώτος κατασκευαστής που εφαρμόζει έναν παγκόσμιο μηχανισμό για την τιμολόγηση του άνθρακα, ο οποίος καλύπτει το σύνολο των εκπομπών στην αλυσίδα αξίας.»

    «Προσυπογράφοντας την πρωτοβουλία Call on Carbon, για ακόμα μία φορά επιδεικνύουμε την προθυμία μας να συνεισφέρουμε στην καθοδήγηση ολόκληρου του κλάδου του αυτοκινήτου προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Πρέπει επειγόντως να εργαστούμε για τον αναπροσανατολισμό των οικονομικών μηχανισμών, ώστε να παραμείνουμε εντός του ορίου του 1,5 βαθμού για την παγκόσμια υπερθέρμανση. Αυτό μπορεί τόσο να προσφέρει σταθερότητα στους επενδυτές όσο και να υποστηρίξει μία ισότιμη μετάβαση για τους εργάτες και τους αγρότες που επηρεάζονται, καθώς και τις οικογένειες και τις κοινότητες που θα επηρεαστούν από το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Με αυτόνομη οδήγηση το μελλοντικό ηλεκτρικό Volvo
    Με αυτόνομη οδήγηση το μελλοντικό ηλεκτρικό Volvo

    Η νέα ηλεκτρική πρόταση που αναμένουμε από την Volvo θα διαθέτει το πρωτοποριακό σύστημα αυτόνομης οδήγησης Ride Pilot, ως στοιχείο βασικού εξοπλισμού.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η διάθεση του συγκεκριμένου συστήματος θα είναι αρχικά διαθέσιμη στους πελάτες της εταιρείας που κατοικούν στην πολιτεία της Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

    Η Volvo αναφέρει πως το Ride Pilot θα είναι διαθέσιμο ως πρόσθετη συνδρομητική υπηρεσία, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στο επερχόμενο εμβληματικό μοντέλο της που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Το ντεμπούτο του συστήματος θα γίνει αφού επιβεβαιωθεί ως ασφαλές για χρήση σε αυτοκινητόδρομους και στην περιγραφή του αναφέρεται ως σύστημα «χωρίς επίβλεψη αυτόνομης οδήγησης».

    Η Volvo Cars συνεργάστηκε με τη Zenseact για να εξελίξει το λογισμικό, στο οποίο έπαιξαν ρόλο και κάποιοι προγραμματιστές της Luminar που είναι τεχνολογικός συνεργάτης της Volvo και έχει αναπτύξει μια σύνθετη σειρά αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού Iris LiDAR. Με περισσότερους από 24 αισθητήρες, καθώς και το αποκλειστικό λογισμικό για την αυτόνομη οδήγηση που θα έχει δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων ΟΤΑ (Over The Air), η Volvo θέλει να θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για αυτονομία χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς