Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2022 15:28

Το αγωνιστικό ΚΤΜ σε έκδοση δρόμου

Γράφτηκε από

Η KTM αναμένεται να βγάλει σε παραγωγή την πολιτική έκδοση του X-Bow GTX, το οποίο πρωταγωνιστεί ως αγωνιστικό στην κατηγορία GT2.

Το συγκεκριμένο μοντέλο θα προσφέρεται σε περιορισμένο αριθμό, έχοντας ως κινητήριο σύνολο το πεντακύλινδρο μοτέρ του Audi RS3, το ίδιο που έχουν και τα αντίστοιχα αγωνιστικά.

Το μοντέλο θα βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο από ανθρακονήματα που χρησιμοποιούσαν όλες οι προηγούμενες εκδόσεις του X-Bow, το οποίο ζυγίζει μόλις 80 κιλά. Η σχεδίαση παραπέμπει στο αγωνιστικό και αναμένεται να διατηρηθεί και ο «θόλος» που ανοίγει πάνω από τις θέσεις των δύο επιβαινόντων. Λόγω του πρόσθετου εξοπλισμού που είναι υποχρεωτικός για να πάρει το αυτοκίνητο έγκριση Τύπου για κίνηση στους δημόσιους δρόμους, το νέο X-Bow αναμένεται να ζυγίζει ελαφρώς περισσότερο από τα 1.048 κιλά του αγωνιστικού της κατηγορίας GT2.


Ο turbo πεντακύλινδρος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 2,5 λίτρων προέρχεται από το Audi RS3 αλλά έχει διαφορετικές ρυθμίσεις προκειμένου να αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ. Συγκεκριμένα, η απόδοσή του θα αγγίζει τους 530 ίππους, ενώ στην ανανεωμένη αγωνιστική εκδοχή GT2, θα φτάνει τους 608 ίππους. Όπως και στα προκάτοχα μοντέλα, η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου σειριακού κιβωτίου και με τη βοήθεια μπλοκέ διαφορικού. Ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για το κόστος του αυτοκινήτου αλλά σίγουρα θα είναι ξεπερνά τις 200.000 ευρώ.

Πηγή: Cnn.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2022 13:32

Σχετικά Άρθρα

  • Το KTM που λέει ευχαριστώ στη… NASA
    Το KTM που λέει ευχαριστώ στη… NASA

    Ένα παλιό ΚΤΜ ντυμένο τιτάνιο και ανθρακόνημα για έναν πολύ καλό λόγο

    Η αποστολή Apollo 11 της NASA το 1969 σηματοδότησε έναν πραγματικό σταθμό στην κατάκτηση του Διαστήματος.

    Η επανδρωμένη αποστολή που πάτησε το πόδι της στη Σελήνη τα κατάφερε όλα χάρη στα νέα υλικά, την τεχνολογία, αλλά και τις προχωρημένες κατασκευαστικές τεχνικές.

    Σε όλα αυτά τα καινοτόμα και μοναδικά αποδίδουν τα εύσημα οι μηχανικοί της Carboni e Metalli με το «Lunar Project» τους.

    Όλα ξεκίνησαν από ένα KTM 250GS της δεκαετίας του 1980, το οποίο δέχτηκε το άγγιγμα του ανθρακονήματος, αλλά και της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Ό,τι δεν είναι ανθρακόνημα, είναι 3D printed τιτάνιο.

    Εξίσου χειροποίητο και εκπληκτικό είναι και το bodywork, που παραπέμπει στα χρόνια της διαστημικής υπεροχής της NASA.

    Ο δίτροχος φόρος τιμής στο Apollo έχει ακόμα και αντίγραφο-μινιατούρα της θρυλικής πατημασιάς του Νιλ Άρμστρονγκ στη σεληνιακή επιφάνεια εκείνο τον Ιούλιο του 1969!

    Πώς να μην τιμηθεί ήδη η αυστριακή custom κομψότητα με δύο βραβεία σε ισάριθμους διαγωνισμούς;

    Πηγή: ΝewsBeast.gr

  • Η KTM θέλει να αγοράσει τη «Ferrari των μοτοσυκλετών»

    Από το 2012 και έπειτα η KTM αποτελεί τον μεγαλύτερο ευρωπαίο κατασκευαστή μοτοσυκλετών με τις πωλήσεις της το 2017 να φτάνουν τις 239.000 μονάδες.

    Τα όνειρα των ανθρώπων που κρατούν τα ηνία της εταιρείας ωστόσο είναι πολύ μεγαλύτερα.

    Ο άνθρωπος που ανέλαβε την χρεοκοπημένη KTM πίσω στο μακρινό 1992 και έκτοτε την καθιέρωσε στην ελίτ της παγκόσμιας βιομηχανίας, Stefan Pierer φιλοδοξεί να κάνει την εταιρεία μέχρι το 2020 τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή παγκοσμίως πίσω από τις Honda και Yamaha.

    Και γιατί να μην τα καταφέρει; Το 1992 πήρε στα χέρια του μια πτωχευμένη εταιρεία με 150 υπαλλήλους και 6.000 πωλήσεις το χρόνο, την αναγέννησε και την οδήγησε στην κορυφή. Σήμερα η KTM έχει φτάσει στο σημείο να απασχολεί 5.000 ανθρώπους, να πουλά εκατοντάδες χιλιάδες μοτοσυκλέτες σε ετήσια βάση και να έχει προσθέσει στη φαρέτρα της την Husqvarna καθώς και την εταιρεία αναρτήσεων WP. Αν μη τι άλλο ο 62χρονος επιχειρηματίας έχει δείξει ότι είναι άνθρωπος με όραμα, που πετυχαίνει τους στόχους που θέτει.

    Κι απ' ότι φαίνεται ο νέος μεγάλος στόχος της KTM και της Bajaj Auto που κατέχει το 47.99% της αυστριακής εταιρείας, είναι η Ducati!

    «Έχω μια συναισθηματική σχέση με τη Ducati. To μοναδικό brand που θα μας ταίριαζε είναι η Ducati. Ξεχάστε οποιοδήποτε άλλο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Stefan Pierer στη συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό περιοδικό Speedweek. «Η Ducati είναι η Ferrari της μοτοσυκλέτας. Φυσικά, η κατοχή μιας τέτοιας μάρκας στην ομάδα μας θα ήταν ενδιαφέρουσα», πρόσθεσε.

    Από τον Ιούλιο του 2012 η μπολονέζικη φίρμα ανήκει στην Audi AG μέσω της Lamborghini, η οποία την απέκτησε αντί 1,12 εκατομμυρίων δολαρίων. Μετά την τεράστια οικονομική ζημιά που υπέστη το VW Group λόγω του σκανδάλου «dieselgate», η Ducati βρίσκεται προς πώληση και μάλιστα πρόσφατα είχε επιχειρήσει να την εντάξει στο δυναμικό της η Harley Davidson...

    Πηγή: Newsbeast.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ένα Ford Bronco με 400+ ίππους Το Nissan Juke του Batman »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ