Παρασκευή, 04 Φεβρουαρίου 2022 15:23

Lexus RZ 450e: το πολυτελές alter ego του Toyota bZ4X

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H ηλεκτρική γκάμα της Lexus ενισχύεται με το νέο RZ450e που βασίζεται στην νέα πλατφόρμα e-TNGA της Toyota όπως και το δίδυμο bZ4X

H Lexus έδωσε στη δημοσιότητα τις επίσημες φωτογραφίες του νέου RZ 450e, του πρώτου της μοντέλου που κατασκευάζεται εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρικό. Πρακτικά πρόκειται για την πολυτελή εκδοχή του Toyota bZ4X με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα e-TNGA.

Παρόλο που τα δύο μοντέλα έχουν μια αντίστοιχα αιχμηρή σχεδιαστική φιλοσοφία το RZ 450e δείχνει πως υιοθετεί ένα πιο εκλεπτυσμένο μοτίβο, συμβατό με την πολυτελή του υπόσταση και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Lexus.
Χαρακτηριστικά στοιχεία στο εμπρός μέρος είναι η κλειστή μάσκα και τα λεπτά φώτα ημέρας ενώ πίσω πρωταγωνιστεί η κομψή LED μπάρα όπου εδρεύει η ονομασία της μάρκας.


Η Lexus δεν ανακοινώνει – προς το παρόν- στοιχεία για τις τεχνικές προδιαγραφές του RZ 450e, αλλά η υιοθέτηση της αρχιτεκτονικής e-TNGA συνεπάγεται τη χρήση των ίδιων κινητήριων συνόλων με το αδελφικό Toyota bZ4X. Το τελευταίο προσφέρεται τόσο σε δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις, με μέγιστη ισχύ 218 PS και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 71,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει έως και 450 χλμ. αυτονομίας.
Η δημοσίευση των πρώτων επίσημων φωτογραφιών με πρωταγωνιστή το RZ 450e συνοδεύτηκε από την ανακοίνωση των αναλυτικών αποτελεσμάτων της Lexus για το έτος 2021. Η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 106% φτάνοντας τις 760.021 μονάδες, ένα νούμερο που ευελπιστεί να αυξήσει περεταίρω την φετινή χρονιά.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 04 Φεβρουαρίου 2022 12:26

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή
    Η Lexus περνά σε νέα σχεδιαστική εποχή

    Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που εξελίσσει η Lexus θα συστήσει και τη νέα, άκρως εντυπωσιακή, σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας

    Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.
    Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.

    O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

    Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας: «Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο. Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.

  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα διαφορετικό Lexus GX 500
    Ένα διαφορετικό Lexus GX 500

    Η ιαπωνική μάρκα, σε συνεργασία με την Malbon, κατασκεύασε ένα κυριολεκτικά μοναδικό μοντέλο.

    Εάν υπάρχει μία ομάδα ανθρώπων η οποία έχει πραγματικά ανάγκη μεγάλα SUV με πάρα πολλούς χώρους, τότε αυτοί είναι οι γκόλφερ. Έτσι, η Lexus αποφάσισε να συνεργαστεί με μία εταιρεία του είδους, τη Malbon, για να δημιουργήσει αυτό το μοναδικό GX 550.
    Ξεκινώντας από το χρώμα, αυτό έχει απόχρωση γηπέδου, ενώ πάνω του είναι χαραγμένος ένας τοπογραφικός χάρτης του πεδίου δράσης του γηπέδου.
    Η οροφή είναι άσπρη, όπως και οι ζάντες οι οποίες έχουν εξατομικευμένη σχεδίαση και αποτελούν παραπομπή στις μπάλες του γκολφ.



    Η ξεχωριστή υπόσταση του GX 550 υπερτονίζεται από τα λογότυπα Malbon Edition που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του.

    Οι στάνταρ ράγες οροφής βοηθούν στη μεταφορά εξοπλισμού και μπορούν να υποστηρίξουν δύο μεγάλες θήκες της Pelican. Ιδανικά, ένας γκόλφερ εκεί θα τοποθετήσει τα μεγάλα του μπαστούνια. Τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά είναι πλέον δύο μεγάλα, τύπου «πολυθρόνα», ενώ η τρίτη σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και στη θέση της βρίσκεται ένας συρόμενος αποθηκευτικός χώρος με σάκο, ώστε να μπορείς να αποθηκεύσεις τσάντες, μπάλες και εξοπλισμό.

    Το πολύ ξεχωριστό Lexus GX 550 Malbon Edition θα κάνει πληθώρα εμφανίσεων στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν, σε μία σειρά από μεγάλες διοργανώσεις γκολφ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο σχεδιαστικό ύφος για τη Lexus
    Νέο σχεδιαστικό ύφος για τη Lexus

    Η νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που εξελίσσει η Lexus θα συστήσει και τη νέα, άκρως εντυπωσιακή, σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας

    Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.
    Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.
    O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

    Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας: «Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο. Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.

  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς