Δευτέρα, 07 Φεβρουαρίου 2022 15:22

Η Bentley στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Bentley πέραν της ριζοσπαστικής εμφάνισης θα είναι και το πιο ακριβό στη γκάμα.

Σε ένα πλήρως ηλεκτρικό brand θα έχει μετατραπεί η Bentley ως το 2030, με τα στελέχη της να έχουν στην ατζέντα τους πέντε μηδενικών ρύπων νέα μοντέλα.

Το ντεμπούτο της εταιρείας από το Crewe της Μ. Βρετανίας στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης θα γίνει μέσα στο 2025, με σημαιοφόρο ένα ολοκαίνουριο τετράτροχο δημιούργημα, είτε sedan και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είτε με τη μορφή ενός κλασσικού SUV.

Αυτό, ωστόσο, που θεωρείται βέβαιο, μετά και τις επίσημες βεβαιώσεις δια στόματος του αφεντικού της Bentley, Andrian Hallmark, είναι ότι το παρθενικό ηλεκτρικό προϊόν της εταιρείας θα είναι το ακριβότερο προϊόν του τιμοκαταλόγου, παραλαμβάνοντας τα σκήπτρα από την λιμουζίνα Mulsanne. Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία παράχθηκε για πρώτη φορά το 2010, αλλά από το 2020 η διάθεσή της έχει σταματήσει.


Η υψηλή κοστολόγηση του μοντέλου, φυσικά, δεν εκπλήσσει, δεδομένων των προηγμένων τεχνολογιών που θα ενσωματώνει, αλλά και των μεγάλων (και φυσικά ακριβών στην παραγωγή τους) μπαταριών που απαιτούνται για την εξασφάλιση επαρκούς αυτονομίας.

Μιλώντας σε βρετανικά ΜΜΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας επισήμανε ότι το 95% του εσωτερικού σχεδιασμού του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου είναι έτοιμο, την ίδια ώρα που κοντά στην ολοκλήρωση (80-85%) βρίσκεται και το εξωτερικό design. Το μόνο που απομένει είναι κάποιες μικρο-βελτιώσεις, ενώ από προς τα τέλη του τρέχοντος έτους θα εγκαινιαστεί και το πρόγραμμα δοκιμών.

Κοντά στην τελική σχεδιαστική τους υλοποίηση βρίσκονται και τα υπόλοιπα 4 επερχόμενα ηλεκτρικά της Bentley, αν και το λανσάρισμά τους θα γίνει μετά τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.

Αναφορικά με τις στιλιστική κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί ο Hallmark ξεκαθάρισε ότι το πρώτο ηλεκτρικό του βρετανικού brand θα φέρει διακριτική στιλιστική ταυτότητα, και ως εκ τούτου θα αποκλίνει από το σχεδιαστικό DNA των υφιστάμενων μοντέλων.


«Προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ένα νέο segment και ένα αυτοκίνητο που θα είναι… game changer και όχι απλά μια ηλεκτρική εκδοχή των μοντέλων που ήδη έχουμε. Θα φέρει πιο ριζοσπαστικό design συγκριτικά με τα σημερινά μας σχέδια. Δεν θα είναι κάτι extreme, αλλά θα έχει στιλιστικά στοιχεία τα οποία θα υποδηλώνουν ότι εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή», ανέφερε ο CEO της Bentley.

Επιπροσθέτως, το design του μοντέλου θα «προδικαστεί» μερικώς και από τις αεροδυναμικές επιταγές, μιας και στόχος της μάρκας είναι να επιτευχθεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τέλος, η μάρκα εργάζεται και πάνω στην εξέλιξη προηγμένων συστημάτων φόρτισης, στρέφοντας το ενδιαφέρον της τόσο στις ρομποτικές όσο και στις επαγωγικές μεθόδους ανεφοδιασμού.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 07 Φεβρουαρίου 2022 13:46

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους

    Νέες επιδοτήσεις δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Σήμερα, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η ανανεωμένη γκάμα της Bentley
    Η ανανεωμένη γκάμα της Bentley

    Πλέον οι Bentley Continental GT, Continental GTC και Flying Spur θα εφοδιάζονται με νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης.

    Η Bentley αποκάλυψε την ανανεωμένη γκάμα των μοντέλων Mulliner, με βασικό σημείο αναφοράς τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Continental GT, Continental GTC και Flying Spur.

    Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance αποτελείται από έναν V8 κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 25,9 kWh. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στα οχήματα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς να παράγουν συνδυασμένη ισχύ 771 ίππων και 1.000 Nm ροπή.

    Οι εντυπωσιακοί αριθμοί επιτρέπουν στις Benltey Mulliner, να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε κάτι παραπάνω από 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική αυτονομία, με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα, ανέρχεται στα 81 χιλιόμετρα. Όταν το απόθεμα ηλεκτρικής ενέργειας εξαντληθεί, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά με έναν φορτιστή 11 kW.


    Η ανανέωση της σειράς περιλαμβάνει και στιλιστικές αναβαθμίσεις. Όλα τα μοντέλα Mulliner φορούν μια νέα μάσκα Floating Diamond που διαθέτει χρωμιωμένο περίβλημα καθώς και κάθετη μπάρα. Χρησιμοποιούν επίσης ειδικούς τροχούς 22 ιντσών, που διαθέτουν σήματα Bentley Mulliner.

    Διατίθενται 101 χρώματα βαφής, αν και οι πελάτες μπορούν να πάρουν κλασικές αποχρώσεις καθώς και να ταιριάζουν κατά παραγγελία κατόπιν αιτήματος.


    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το σύστημα ελέγχου κλιματισμού, στο υπερπολυτελές και γεμάτο εξατομικεύσεις εσωτερικό που πλέον διαθέτει ιονιστές αέρα καθώς και νέο φίλτρο σωματιδίων. Το σύστημα infotainment διαθέτει επίσης νέες οθόνες που δείχνουν την ποιότητα του αέρα μέσα και έξω από το όχημα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Εντυπωσιακή σε όλα η νέα Bentley Flying Spur
    Εντυπωσιακή σε όλα η νέα Bentley Flying Spur

    Με επιδόσεις supercar και μέγιστα επίπεδα πολυτέλειας, η νέα Bentley Flying Spur αναμένεται να είναι μια εξωπραγματική λιμουζίνα.

    Η Bentley πρόκειται να παρουσιάσει μέσα στις επόμενες ημέρες τη νέα Flying Spur, με την βρετανική λιμουζίνα να διαθέτει πλέον ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid.

    Η plug-in υβριδική διάταξη συνδυάζει έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδοντας συνολικά 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

    Αυτό καθιστά τη νέα Flying Spur σημαντικά ισχυρότερη από τον προκάτοχό της, ξεπερνώντας σε σημαντικό βαθμό την ισχύ του W12 κινητήρα, ο οποίος έχει πλέον αποσυρθεί, κατά 146 ίππους.

    Οι επιδόσεις είναι εφάμιλλες με αυτές της Continental GT Speed, επιτρέποντας στην Flying Spur να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 335 χλμ/ώρα.

    Εκτός από την αυξημένη ισχύ της, η νέα Flying Spur αναμένεται να είναι η πιο αποδοτική Bentley μέχρι σήμερα, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 72 χλμ.

    Το νέο μοντέλο θα διαθέτει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση, με νέες εμπρός εισαγωγές αέρα και τροποποιημένη μάσκα. Επίσης, το πλαίσιο και τα οδηγικά χαρακτηριστικά αναμένεται να λάβουν σημαντικές αναβαθμίσεις.

    Οι παραπάνω βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα ανανεωμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, νέα διάταξη της ανάρτησης και ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Bentley εξελίσσει την υβριδική Flying Spur
    Η Bentley εξελίσσει την υβριδική Flying Spur

    Η Bentley προχωρά στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, με την Flying Spur να αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα.

    Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί την Bentley από τη Rolls-Royce, λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι δύο δημιουργούν μοναδικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα, είναι ότι η πρώτη διακρίνεται και για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της.

    Το 2019 η Bentley παρουσίασε την 3η γενιά της Flying Spur, του κορυφαίου μοντέλου της και εφέτος θα παρουσιάσει την επανασχεδιασμένη εκδοχή της. Όμως, όπως έχει ανακοινωθεί, η υπερπολυτελής λιμουζίνα της δεν θα ανανεωθεί μόνο αισθητικά αλλά και έχει και αλλαγές ουσίας.

    Μία από αυτές είναι και ο κινητήρας. Από τον Βρετανό κατασκευαστή έχει ανακοινωθεί ότι η ανανεωμένη Flying Spur θα διατίθεται με τον plug-in υβριδικής τεχνολογίας υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων, ο οποίος τοποθετείται ήδη στην Continental GT Speed.

    Η απόδοση του θερμικού κινητήρα είναι 600 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 800 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων και μέγιστης ροπής 450 Nm.

    Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του plug-in hybrid συστήματος, το οποίο έχει τη χαρακτηριστική ονομασία «Ultra Performance Hybrid», φτάνει τους 782 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.000 Nm. Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 25,9 kWh.


    H Bentley δημοσίευσε μία φωτογραφία, η οποία δείχνει λεπτομέρειες από το εμπρός μέρος της επανασχεδιασμένης Flying Spur. Σε αυτή μπορούμε να δούμε τη διαφορετική σχεδίαση του προφυλακτήρα και της μάσκας και της ενσωματωμένης σε αυτή γρίλιας σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

    Η ανανεωμένη Flying Spur PHEV θα είναι η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και θα αντικαταστήσει αυτή με τον W12 κινητήρα, ο οποίος καταργείται για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.


    Επίσης, θα είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη απόδοση. Συγκριτικά, η νέα έκδοση είναι ισχυρότερη κατά 147 ίππους και η ροπή της είναι κατά 100 Nm περισσότερη.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς