Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Bentley πέραν της ριζοσπαστικής εμφάνισης θα είναι και το πιο ακριβό στη γκάμα.
Το ντεμπούτο της εταιρείας από το Crewe της Μ. Βρετανίας στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης θα γίνει μέσα στο 2025, με σημαιοφόρο ένα ολοκαίνουριο τετράτροχο δημιούργημα, είτε sedan και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είτε με τη μορφή ενός κλασσικού SUV.
Αυτό, ωστόσο, που θεωρείται βέβαιο, μετά και τις επίσημες βεβαιώσεις δια στόματος του αφεντικού της Bentley, Andrian Hallmark, είναι ότι το παρθενικό ηλεκτρικό προϊόν της εταιρείας θα είναι το ακριβότερο προϊόν του τιμοκαταλόγου, παραλαμβάνοντας τα σκήπτρα από την λιμουζίνα Mulsanne. Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία παράχθηκε για πρώτη φορά το 2010, αλλά από το 2020 η διάθεσή της έχει σταματήσει.
Η υψηλή κοστολόγηση του μοντέλου, φυσικά, δεν εκπλήσσει, δεδομένων των προηγμένων τεχνολογιών που θα ενσωματώνει, αλλά και των μεγάλων (και φυσικά ακριβών στην παραγωγή τους) μπαταριών που απαιτούνται για την εξασφάλιση επαρκούς αυτονομίας.
Μιλώντας σε βρετανικά ΜΜΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας επισήμανε ότι το 95% του εσωτερικού σχεδιασμού του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου είναι έτοιμο, την ίδια ώρα που κοντά στην ολοκλήρωση (80-85%) βρίσκεται και το εξωτερικό design. Το μόνο που απομένει είναι κάποιες μικρο-βελτιώσεις, ενώ από προς τα τέλη του τρέχοντος έτους θα εγκαινιαστεί και το πρόγραμμα δοκιμών.
Κοντά στην τελική σχεδιαστική τους υλοποίηση βρίσκονται και τα υπόλοιπα 4 επερχόμενα ηλεκτρικά της Bentley, αν και το λανσάρισμά τους θα γίνει μετά τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.
Αναφορικά με τις στιλιστική κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί ο Hallmark ξεκαθάρισε ότι το πρώτο ηλεκτρικό του βρετανικού brand θα φέρει διακριτική στιλιστική ταυτότητα, και ως εκ τούτου θα αποκλίνει από το σχεδιαστικό DNA των υφιστάμενων μοντέλων.
«Προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ένα νέο segment και ένα αυτοκίνητο που θα είναι… game changer και όχι απλά μια ηλεκτρική εκδοχή των μοντέλων που ήδη έχουμε. Θα φέρει πιο ριζοσπαστικό design συγκριτικά με τα σημερινά μας σχέδια. Δεν θα είναι κάτι extreme, αλλά θα έχει στιλιστικά στοιχεία τα οποία θα υποδηλώνουν ότι εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή», ανέφερε ο CEO της Bentley.
Επιπροσθέτως, το design του μοντέλου θα «προδικαστεί» μερικώς και από τις αεροδυναμικές επιταγές, μιας και στόχος της μάρκας είναι να επιτευχθεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τέλος, η μάρκα εργάζεται και πάνω στην εξέλιξη προηγμένων συστημάτων φόρτισης, στρέφοντας το ενδιαφέρον της τόσο στις ρομποτικές όσο και στις επαγωγικές μεθόδους ανεφοδιασμού.