Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2022 15:23

Έρχονται δύο νέα μοντέλα από την Cupra

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Cupra εργάζεται πυρετωδώς για το μέλλον επιβεβαιώνοντας την προσθήκη δύο νέων ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025 καθώς και την ένταξή της στον ψηφιακό κόσμο του metaverse

Σε πρόσφατη διαδικτυακή εκδήλωση, η Cupra ανακοίνωσε την διεύρυνση της γκάμας της με δύο νέα μοντέλα καθώς και το λανσάρισμα του Metahype, μιας νέας συνεργατικής πλατφόρμας στο metaverse.

Το πρώτο από τα δύο νέα μοντέλα θα είναι το Tavascan, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σπορ SUV που αναμένεται στην αγορά το 2024 ενώ θα ακολουθήσει το αστικό ηλεκτρικό όχημα εμπνευσμένο από το UrbanRebel, το 2025.

Στα άμεσα πλάνα της ισπανικής εταιρείας είναι ο διπλασιασμός του δικτύου των Cupra Specialists και Cupra City Garages , σε μια προσπάθεια προσέγγισης περισσότερων υποψήφιων πελατών και διπλασιασμού των πωλήσεών για το 2022. Για την ιστορία, η Cupra πούλησε 79.300 μονάδες το 2021, μία αύξηση κατά 189% σε σχέση με το 2021.


Επίσης, η Cupra ανακοίνωσε τον χώρο Metahype στο ψηφιακό περιβάλλον metaverse καθώς και μια νέα αγωνιστική εμπειρία με την ονομασία Cupra2 που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο.
Το Metahype είναι ένας συνεργατικός χώρος όπου επώνυμες μάρκες, startups και δημιουργοί content θα μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και εμπειριών για το κοινό, ώστε να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την κουλτούρα τους. Στο πλαίσιο του Metahype θα υποστηρίζεται και το Cupra2 Experience, μια μοναδική αγωνιστική εμπειρία όπου θα συνδυάζει την οδήγηση στον πραγματικό κόσμο με αυτή σε ψηφιακό περιβάλλον.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2022 10:55

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους

    Νέες επιδοτήσεις δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Σήμερα, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Cupra ετοιμάζει το Raval
    Η Cupra ετοιμάζει το Raval

    Σύμφωνα με το σχεδιασμό φαίνεται να προχωρά η εξέλιξη του μικρού ηλεκτρικού Raval που θα βάλει την Cupra στο παιχνίδι της συνεχώς αναπτυσσόμενης κατηγορίας των ηλεκτρικών hatchback πόλης

    Το Cupra Raval είναι ένα νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αποτελέσει μία πιο κομψή και σπορτίφ εναλλακτική λύση στο ID.2 της Volkswagen. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 στην Ευρώπη, το Raval βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB Short» της Volkswagen, προσφέροντας προσιτή τιμή και μια τολμηρή, επιθετική σχεδίαση.
    Το εξωτερικό του διαθέτει ιδιαίτερης σχεδίασης μοντέρνους προβολείς LED, τραπεζοειδή μάσκα και μεγάλες εισαγωγές αέρα που ενισχύουν τα αεροδυναμικά του χαρακτηριστικά. Η πίσω όψη περιλαμβάνει ένα σύμπλεγμα φώτων LED που περιβάλλουν όλο το αμάξωμα και μια διακριτική αεροτομή οροφής για μία σπορτίφ πινελιά. Η Cupra σχεδίασε το Raval για να απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό όχημα με εντυπωσιακή αισθητική σε προσιτή τιμή.
    Με δύο επιλογές σε κινητήρες και χωρητικότητα μπαταρίας, το Raval υπόσχεται αυτονομία έως και 450 χιλιόμετρα. Σε αντίθεση με την εκκεντρική εξωτερική εμφάνιση, το εσωτερικό του Cupra Raval θα είναι πιο συγκρατημένο, χωρίς τις φουτουριστικές γραμμές του UrbanRebel. Το ταμπλό θα είναι μινιμαλιστικό, με κυρίαρχη μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 12,9 ιντσών ενώ τα βασικά χειριστήρια θα παραμείνουν αναλογικά, με φυσικά κουμπιά. Οι λειτουργίες που αναμένονται περιλαμβάνουν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, συνδεδεμένες υπηρεσίες Cupra, Car2X, και απομακρυσμένη υποβοήθηση στάθμευσης.

    Το Raval έχει μήκος 4,05 μέτρα, αλλά χάρη στην ηλεκτρική του πλατφόρμα, θα προσφέρει άπλετο εσωτερικό χώρο. Χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική «MEB Short» της VW, θα εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 226 PS και θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, θα προσφέρεται μια πιο ισχυρή έκδοση VZ με 345 PS, χρησιμοποιώντας διπλό κινητήρα, η οποία θα φθάνει έως τους 435 ίππους σε διαδικασία boost για λίγα δευτερόλεπτα. Το Raval θα έχει δύο επιλογές μπαταριών, 38 και 56 kWh, με αυτονομία έως 450 χλμ για την μεγαλύτερη από αυτές. Χάρη στη γρήγορη φόρτιση DC, θα μπορεί να φορτίσει από 10% σε 80% σε μόλις 20 λεπτά. Ανταγωνιστικά, θα αντιμετωπίσει μοντέλα όπως τα Renault 5, Peugeot e-208, και Mini Cooper Electric. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά γύρω στα 24.000 ευρώ, με την επίσημη αποκάλυψη να αναμένεται εντός του 2025.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πρεμιέρα για το Cupra Terramar
    Πρεμιέρα για το Cupra Terramar

    H CUPRA, παρουσίασε επίσημα το Terramar, το νέο μεσαίο SUV που συνδυάζει τη χρηστικότητα με τον δυναμισμό.

    Η CUPRA αποκάλυψε το καινούργιο Terramar κατά τη διάρκεια του ξακουστού ιστιοπλοϊκού αγώνα America’s Cup. Ο Γουέιν Γκρίφιθς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Με το CUPRA Terramar όχι μόνο επεκτείνουμε την γκάμα των προϊόντων μας αλλά ταυτόχρονα βοηθάμε τη μάρκα μας να ωριμάσει και να είναι πολυτελέστερη. Χωρίς να χάσουμε το επαναστατικό και ανταγωνιστικό πνεύμα μας, θέλουμε να φέρουμε νέους πελάτες προς εμάς και να επεκταθούμε και σε άλλες κατηγορίες. Το Terramar είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο ενισχύει την CUPRA στις ημέρες μας ως μια εταιρεία η οποία είναι πιο ώριμη, έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην πορεία που ακολουθεί και έχει ισχυροποιήσει την ταυτότητά της περισσότερο από ποτέ ως τώρα, χωρίς να συμβιβαστεί για το επαναστατικό πνεύμα της και την αυθεντικότητά της».

    Το Terramar, μια σύνθετη ονομασία από τις λέξεις «terra» (γη) και «mar» (θάλασσα), σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία, στο εργοστάσιο της Audi που βρίσκονται στην πόλη Györ, βορειοδυτικά της χώρας. Το αμάξωμά του διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουν επιλέξει στην εταιρεία για τα οχήματά τους.

    Οι έντονες γραμμές του, τα χαρακτηριστικά φώτα εμπρός και πίσω, η ιδιότυπη μάσκα και η διαμόρφωση των προφυλακτήρων του συνθέτουν ένα δυναμικό σύνολο και το κάνουν ελκυστικό ως SUV. Στο πλάι, οι έντονα διαμορφωμένοι θόλοι των τροχών και οι ακμές πάνω από αυτούς ενισχύουν την εικόνα του, ενώ το γεγονός ότι η οροφή του είναι σχετικά κεκλιμένη προς τα πίσω το κάνουν να δείχνει και σπορτίφ.

    Στο πίσω μέρος, εκτός από τα φώτα, ιδιαίτερα στοιχεία του είναι η φωτιζόμενη ονομασία του καινούργιου μοντέλου όπως και το εταιρικό έμβλημα της εταιρείας. Όπως ανακοινώθηκε, το αμάξωμα του Terramar θα διατίθεται σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Το εσωτερικό του διαμορφώθηκε για να είναι όσο το δυνατόν πιο ευρύχωρο και εργονομικό. Το ταμπλό και τα εμπρός καθίσματα τονίζουν την σπορτίφ εικόνα της CUPRA και το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό.

    Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ανακυκλωμένα σε μεγάλο βαθμό. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και του εσωτερικού είναι από 100% ανακυκλωμένο υλικό, ενώ όπου υπάρχει δέρμα αυτό προέρχεται από ανακυκλωμένη πρώτη ύλη σε ποσοστό 73%.
    Στον εξοπλισμό του καινούργιου SUV θα περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων που έχει δημιουργήσει η ισπανική εταιρεία. Οι έγχρωμες οθόνες στο ταμπλό δημιουργούν ένα ψηφιακό περιβάλλον ενδείξεων. Αυτή εμπρός από τον οδηγό, στον πίνακα οργάνων, είναι 10,25 ιντσών και η κεντρική (αφής) είναι 12,9 ιντσών. Ακόμα και στη βασική έκδοσή του θα διατίθεται σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης στο τιμόνι και σπορ ανάρτηση. Προαιρετικά, θα υπάρχει ηχοσύστημα της Sennheiser με 12 ηχεία και τροχοί 20 και 21 ιντσών.

    Τέλος, το νέο Terramar θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Αναφορικά με τους κινητήρες του οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πέντε διαφορετικών, τόσο μόνο θερμικούς όσο και εξηλεκτρισμένους, οι οποίοι προέρχονται από τον Όμιλο Volkswagen. Η βασική έκδοσή του θα έχει τον 1.5 TSI των 150 ίππων και η κορυφαία θα είναι η Plug-in Hybrid των 272 ίππων. Σε αυτή, θα υπάρχει η δυνατότητα να κινείται και ως αμιγώς ηλεκτρικό για περισσότερο από 100 χλμ. (κατά WLPT). Επίσης, θα διατίθεται και με τον ήπια υβριδικό 1.5 eTSI των 150 ίππων.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς