Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022 15:28

Η Audi αποκαλύπτει το ηλεκτρικό Α6 e-tron

Γράφτηκε από την

Οι επίσημες φωτογραφίες του πρωτότυπου A6 e-tron Avant Concept μας δίνουν μια πολύ καλή γεύση από το ηλεκτρικό Α6 που περιμένουμε το 2024 καθώς σύμφωνα με την Audi το μοντέλο παραγωγής θα είναι κατά 98 τοις εκατό όμοιο αισθητικά.

Η νέα γενιά του Audi Α6 αναμένεται το 2025 όμως ένα χρόνο νωρίτερα θα υποδεχτούμε την ηλεκτρική εκδοχή του, το A6 e-tron για το οποίο η Audi μας δίνει σήμερα μια σαφέστατη εικόνα καθώς ανακοίνωσε πως το μοντέλο παραγωγής θα είναι κατά 98 τοις εκατό ταυτόσημο αισθητικά με το εντυπωσιακό πρωτότυπο A6 e-tron Avant Concept.

Το Α6 e-tron θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (sedan, avant, sportback) με μήκος που θα φλερτάρει με τα 5,0 μέτρα. Είναι σαφές πως οι σχεδιαστές της Audi έχουν δώσει, για ευνόητους λόγους, ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική. Έτσι το Avant θα έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 και το Sportback 0,22.

Βάση του Α6 e-tron θα είναι το νέο, αποκλειστικά για ηλεκτρικά πλαίσιο PPE του ομίλου Volkswagen που έχει εξελιχθεί από τις Audi και Porsche σε αντίθεση με τις εκδόσεις θερμικού κινητήρα οι οποίες θα βασίζονται στην εξέλιξη του πλαισίου MLB.
Από κει και πέρα το A6 E-Tron θα έχει κλειστή μάσκα, ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία φωτισμού και μια οροφή με μικρή κλίση προς τα πίσω που θα του εξασφαλίζει μια πιο δυναμική εικόνα.
Θα είναι διαθέσιμο με κίνηση είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς. Στην τελευταία περίπτωση οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι δύο και η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 476 ίππους και τα 800 Nm εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ ώρα σε περίπου 4,0 δευτερόλεπτα.
Πολύ πιθανή είναι και μια έκδοση RS6 e-tron με σαφώς υψηλότερη ισχύ και ίσως τρεις ηλεκτροκινητήρες. Σε κάθε περίπτωση οι μπαταρίες θα είναι των 800 V και θα μπορούν να φορτίζουν μέχρι και με 270 kW. Η μεγαλύτερη θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 100 kW που θα επαρκεί για μια αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022 10:24

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους

    Νέες επιδοτήσεις δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Σήμερα, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8
    Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8

    Η ABT δίνει στα Audi Q8 και SQ8 μία πιο σπορ νότα στον χαρακτήρα τους.

    Για εκείνους που είναι κάτοχοι της τελευταίας γενιάς Audi Q8/SQ8 και θέλουν να το προχωρήσουν σε επόμενο επίπεδο, υπάρχει ο Γερμανός βελτιωτής ΑΒΤ, όπου για αρκετά χρόνια διαθέτει συνεχώς νέα κιτ βελτίωσης για τη ναυαρχίδα της μάρκας.

    Το τελευταίο από αυτά αφορά κυρίως τα μηχανικά μέρη. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η ABT διαθέτει ειδικό πρόγραμμα το οποίο βελτιώνει την ισχύ και ροπή του τρίλιτρου V6 TFSI μοτέρ στους 405 ίππους και τα 550 Nm ροπής (340 PS και 500 Nm η βασική έκδοση).


    Το πρόγραμμα που τοποθετείται στον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων, που φορά το Audi SQ8, είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό και καταφέρνει να αυξήσει την δύναμη από τους 507 ίππους (771 Nm), στους 649 ίππους (με 849 Nm).
    Ως είθισται, ο βελτιωτικός οίκος διαθέτει και προσθήκες αμαξώματος για τη ναυαρχίδα των SUV της Audi. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έξτρα εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα και μία μικρή πίσω αεροτομή.

    Αλλά το πιο σημαντικό που λάνσαρε η ABT, πέραν του προγράμματος για τον κινητήρα, είναι οι ζάντες. Οι οποίες είναι χάλκινες, 22 ή 23 ιντσών και διαθέτουν μικρότερο βάρος κατά 40% συγκριτικά με τις εργοστασιακές.


    Τροποποιήσεις γίνονται και στο εσωτερικό του Q8. Όπως ο επιλογέας ταχυτήτων που μπορεί να αποκτήσει carbon επένδυση, παρόμοια με αυτήν στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

    Ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να επιλέξει κάθε μέρος διαφορετικά ή όλα μαζί, αναλόγως τις επιθυμίες του, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 2.000 ευρώ για το Q8 και κάτω από τις 4.000 ευρώ για το SQ8.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες της Audi
    Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες της Audi

    Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα PPE που θα εγκαινιάσει η Audi με το Q6 e-tron φέρνει σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις και θα φιλοξενεί μεταξύ άλλων τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων με σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή απόδοση.

    Οι περισσότερες και μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου έχουν ήδη αποκαλύψει τα σχέδια και την τεχνολογία που θα τους οδηγήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Μία πολύ δύσκολη αλλαγή πλεύσης που εδώ και καιρό έχει πάρει η Audi και το VW Group.
    Το εργοστάσιο της γερμανικής μάρκας στο Gyor της Ουγγαρίας θεωρείται το μεγαλύτερο παραγωγής κινητήρων στον κόσμο. Συνεπώς, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως εκεί παράγονται τώρα και οι ηλεκτροκινητήρες που θα φιλοξενηθούν στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα PPE που θα χρησιμοποιούν τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα στης Audi.
    Η Audi αναφέρει ότι από το 2018, περίπου 500.000 ηλεκτροκινητήρες έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Gyor.
    Παρότι ο μέσος καταναλωτής θεωρεί ότι η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, μεγάλες εταιρείες όπως η Audi έχουν εξελίξει πάρα πολύ τις εγκαταστάσεις, τον τρόπο συναρμολόγησης και κατ’ επέκταση τους ίδιους τους ηλεκτροκινητήρες.

    Το αποτέλεσμα της εξέλιξης δείχνει πως οι νέοι ηλεκτροκινητήρες που προορίζονται για την PPE καταλαμβάνουν 30% λιγότερο χώρο και ταυτόχρονα είναι 20% ελαφρύτεροι. Συνεπώς, όλα δείχνουν πως θα αυξηθεί η αποδοτικότητα, καθώς λέγεται πως αυτά τα ηλεκτρικά μοτέρ αυξάνουν την αναλογία ισχύος ανά κιλό κατά 60% συγκριτικά με τα πρώτης γενιάς της Audi.

    Συμπερασματικά, οι ηλεκτροκινητήρες απαιτούν πολλή έρευνα, ανάπτυξη και εξέλιξη για να αποδίδουν στο επίπεδο που επιθυμούν οι μεγάλες εταιρείες και ακριβώς εκεί φέρεται να βρίσκεται τώρα η γερμανική μάρκα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία επετειακή έκδοση του Audi RS 4 Avant
    Μία επετειακή έκδοση του Audi RS 4 Avant

    Η Audi λανσάρει μια επετειακή και συνάμα συλλεκτική έκδοση του RS 4 Avant τιμώντας τα 25 χρόνια παρουσίας του στους δρόμους.

    Το Audi RS 4 Avant αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, το οποίο συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια από την επίσημη εμφάνισή του, εξ ου και η ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε.

    Η RS 4 Avant edition 25 years, όπως ονομάστηκε, θα κατασκευαστεί μόνο σε 250 μονάδες. Για τη συγκεκριμένη περίσταση ο V6 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 470 ίππους (+20 σε σχέση με την “βασική” έκδοση), ενώ η ροπή παραμένει στα 600 Nm.


    Η αυξημένη ιπποδύναμη στο RS 4 Avant edition 25 years έχει ως αποτέλεσμα να είναι κατά 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο «0-100 χλμ./ώρα», καθώς πλέον χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα, αντί 4,1 δευτερόλεπτα στην κανονική έκδοση του μοντέλου.

    Η ροπή μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων το οποίο έχει νέο λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου, κεντρικού διαφορικού Torsen του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.

    Και η ανάρτηση έχει βελτιωθεί, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 1 εκατοστό από το αντίστοιχο της έκδοσης με την ανάρτηση Sport Pro και κατά 2 εκατοστά από αυτή της κανονικής έκδοσης του μοντέλου.

    Επίσης, η εμπρός ανάρτηση έχει ενισχυμένους βραχίονες και κατά 2 μοίρες μεγαλύτερη αρνητική γωνία κάμπερ, συγκριτικά. Στο πίσω μέρος η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εδράζεται σε πιο δύσκαμπτο υποπλαίσιο.

    Σε ότι αφορά την εμφάνιση, στη μάσκα το εταιρικό έμβλημα έχουν μαύρη ματ επιφάνεια, ενώ στα πίσω φώτα έχει τοποθετηθεί μαύρη επιφάνεια.
    Οι τροχοί είναι ειδικά σχεδιασμένοι για τη συγκεκριμένη έκδοση, έχουν διάσταση 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Για ακόμα καλύτερη πρόσφυση, διατίθεται και τα ημισλίκ P Zero Trofeo RS.

    Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του συστήματος Track Adrenaline της Pirelli μέσω του οποίου ο οδηγός έχει δεδομένα τηλεμετρίας και ενημέρωση για την κατάσταση των ελαστικών στο όχημά του όταν κινείται σε πίστα.

    Τέλος, υπάρχουν φρένα με κεραμικούς δίσκους, μαύρου ματ χρώματος απολήξεις εξάτμισης και ακόμα πιο έντονος ήχος από αυτή.

    Στο εσωτερικό τού Audi RS 4 Avant edition 25 years υπάρχουν το ηχοσύστημα Bang & Olufsen 3D Sound System, το λογότυπο «RS 4 edition 25 years» στα μπάκετ καθίσματα και στο ταμπλό εμπρός από τον συνοδηγό και ταπετσαρία που συνδυάζει alcantara και δέρμα σε μαύρο χρώμα και κίτρινες ραφές, όπως στο RS4 Sport του 2001.

    Εκτός αυτών, έχει δημιουργηθεί ειδικά για την περίσταση και ένα ρολόι χρονογράφος με στα χρώματα και με τον λογότυπο της έκδοσης. Και αυτό θα είναι συλλεκτικό και θα κατασκευαστεί σε 250 αντίτυπα.


    Από την Audi, ανακοινώθηκε ότι οι παραγγελίες για το Audi RS 4 Avant edition 25 years θα αρχίσουν από τον Ιούνιο και η τιμή πώλησής του στη Γερμανία θα ξεκινά από τα 142.905 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο