Η πιο ισχυρή μέχρι στιγμής έκδοση της νέας Mercedes C-Class είναι αυτή που βλέπετε εδώ...
Κάτω από το καπό δεν υπάρχει ένας V6 όπως στην προκάτοχό της, αλλά το σύνολο των 2.000 κυβικών με τον εσωτερικό κωδικό M 139 που πριν από λίγες μέρες παρουσιάστηκε στην AMG SL 43.
Η απόδοση εδώ έχει ανέβει στους 408 ίππους (από 381 στην SL), ενώ όποτε υπάρχει η ανάγκη το σύστημα της μίζας- γεννήτρια προσθέτει άλλους 14. Όσο για τη μέγιστη ροπή αυτή φτάνει τα 500 Nm και κάνει την εμφάνισή της στις 5.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας έχει και άλλες ιδιαιτερότητες όπως την επίστρωση Nanoslide στα έμβολα και τους κυλίνδρους για τη μείωση των εσωτερικών τριβών, καθώς και ένα πολύπλοκο σύστημα ψύξης που εξασφαλίζει διαφορετικές θερμοκρασίες λειτουργίας για μπλοκ και κυλινδροκεφαλή.
Το κιβώτιο είναι στάνταρ το αυτόματο των 9 σχέσεων της AMG, όπως στάνταρ είναι και η τετρακίνηση 4MATIC που στην κανονική λειτουργία της στέλνει το 69% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα.
Η ανάρτηση AMG Ride Control έχει ενεργά αμορτισέρ και τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport και Sport+), ενώ στάνταρ είναι και η τετραδιεύθυνση, με τη μέγιστη γωνία των πίσω τροχών να φτάνει τις 2,5 μοίρες. Προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή AMG Dynamic Select με δύο επιπλέον προγράμματα (Slippery και Individual) και πρόσθετες δυνατότητες για το ESP.
H νέα Mercedes–AMG C 43 χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα (στέισον 4,7) και η τελική της ταχύτητα είτε περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα είτε ανεβαίνει στα 265 με το AMG Driver’s Package.
Πηγή: Protothema.gr