Η JLR αποκάλυψε την μεγαλύτερη έκδοση στη γκάμα του Defender, η οποία φέρει τον κωδικό «130», με στόχο να καλύψει τις ανάγκες μίας πολυμελούς οικογένειας.
Η νέα έκδοση του Defender δεν είναι κάτι που έρχεται από το πουθενά, ενώ την ίδια στιγμή έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα που μέχρι τώρα την αποτελούσαν το τρίθυρο 90 και το πεντάθυρο 110.
Στόχος των ανθρώπων της βρετανικής εταιρείας είναι να δημιουργηθεί ένα πιο ευρύχωρο και άνετο Land Rover Defender για όσους χρειάζονται να μεταφέρουν την οικογένειά τους ή τους φίλους τους σε αχαρτογράφητες περιοχές.
Σε σχέση με το πεντάθυρο 110, το συγκεκριμένο Defender διαθέτει όμοιο μεταξόνιο, που φτάνει τα 3.022 χλστ., ενώ το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 34 εκατοστά, φτάνοντας αισίως τα 5,38 μέτρα. Αυτός ο έξτρα χώρος παρέχει ένα ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ αλλά και αρκετό χώρο για τους επιβάτες που θα καθίσουν στην 3η σειρά των καθισμάτων.
Ο διαθέσιμος χώρος για αποσκευές φθάνει τα 389 λίτρα με όλα τα καθίσματα στην θέση τους ή στα 1.232 λίτρα με πενταθέσια διάταξη. Mε όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος φόρτωσης φθάνει στα 2.516 λίτρα.
Τα πίσω καθίσματα έχουν μεγάλη ευρυχωρία, είναι θερμαινόμενα ενώ οι επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους και την δική τους πανοραμική ηλιοροφή. Ως προαιρετικός εξοπλισμός υπάρχει και κλιματισμός για αυτούς που θα καθίσουν στην τρίτη σειρά των καθισμάτων.
Η διάταξη 2+3+3 καθιστά το Defender 130 ως το μοναδικό ευρωπαϊκό SUV με δυνατότητα μεταφοράς 8 επιβατών, ενώ η τοποθέτηση των καθισμάτων έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε αυτά στις δύο πίσω σειρές να είναι τοποθετημένα λίγο πιο ψηλά για καλύτερη ορατότητα των επιβατών.
Με την άφιξη του 130, η Land Rover πρόσθεσε και ένα πολύ όμορφο κόκκινο χρώμα στο αμάξωμα, αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.
Το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 11,4 ιντσών είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του, όπως και η αερανάρτηση. Στην φάση του λανσαρίσματος θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, SE, HSE, X-Dynamic, X και μία περιορισμένης έκδοσης First Edition.
Στο λανσάρισμά του θα υπάρχουν οι τρεις γνωστές επιλογές σε κινητήρες, η D300 με τον πετρελαιοκινητήρα των 300 ίππων, η P300 με τον εξακύλινδρο εν σειρά των 303 ίππων και η Ρ400 με τον επίσης εξακύλινδρο εν σειρά των 405 ίππων. Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για άλλους κινητήρες, όμως σίγουρα θα ακολουθήσουν η plug-in υβριδική έκδοση αλλά και η δυνατή V8.
Πηγή: Protothema.gr