Έχοντας κατά νου όλους εκείνους που αγάπησαν τα δυναμικά off-roader και τα κλασικά SUV χάρη στο Defender, η Land Rover αποφάσισε να εκσυγχρονίσει μία παλαιότερη γενιά του μοντέλου, εξοπλίζοντάς το με V8. Στη βάση του «νέου» αυτού μοντέλου βρίσκεται ένα Defender της γενιάς 2012-2016. Για την εργοστασιακή του αποκατάσταση, υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι της Land Rover Classic και το τμήμα Works Bespoke. Χρησιμοποίησαν μοντέλα σε διαμόρφωση αμαξώματος 90 και 110, τοποθετώντας στην «καρδιά» τους έναν ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητας 5,0 λίτρων με απόδοση 410 ίππους και 515 Nm ροπής. Αυτός με τη σειρά του συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, μεταδίδοντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Με ξεκάθαρη
προσήλωση την off-road απόδοση, η Works Bespoke επέλεξε αμορτισέρ της Bilstein, ενώ τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι της Eibach. Για το σύστημα της πέδησης, επιλέχθηκαν τετραπίστονες δαγκάνες Alcon και δίσκοι 335 χιλιοστών για μπροστά και 300 χιλιοστών για πίσω.
Στο εσωτερικό του αποκατεστημένου Defender βρίσκεται μία μικρή οθόνη αφής 3,5 ιντσών που προσφέρει δορυφορική πλοήγηση και ψηφιακό ραδιόφωνο, με το παλιομοδίτικο ταμπλό να είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της καμπίνας.
Οι επιλογές τροποποίησης και εξατομίκευσης είναι πολλές, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, με τον πελάτη να μπορεί να επιλέξει -μεταξύ άλλων- την τοποθέτηση σκηνής στην οροφή και αυτή να είναι προσβάσιμη μέσω σκάλας. Για την καμπίνα, μπορεί επίσης να επιλέξει καθίσματα Recaro και περισσότερη δερμάτινη επένδυση. Αναφορικά με τα χρώματα, υπάρχουν πέντε επιλογές μονοχρωμίας και οκτώ διαφορετικές διχρωμίες.
Όσο όμορφο και εκσυγχρονισμένο κι αν είναι το νέο αυτό Land Rover Defender, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις υψηλές τιμές με τις οποίες διατίθεται, αφού η εταιρεία χρεώνει 190.000 λίρες για το τρίθυρο μοντέλο (έκδοση 90), ενώ για το 5θυρο οι τιμές ξεκινούν από τις 199.000 λίρες. Τέλος, το 7θέσιο κοστίζει 204.000 λίρες. Όλα αυτά προ φόρων και χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξτρα που μπορεί ο πελάτης να θέλει να προσθέσει.
Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι το κοινό στο οποίο στοχεύει η Land Rover με το εκσυγχρονισμένο αυτό Defender είναι από εκείνα που δεν έχουν πρόβλημα να ξοδέψουν τέτοια ποσά αν είναι να… ομορφύνουν λίγο ακόμα το γκαράζ τους.