Στο πλαίσιο της ευρύτερης μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε όλη την παραγωγικό κύκλο εργασιών η Ferrari φαίνεται να βρίσκεται ένα βήμα πριν την υιοθέτηση των ενεργειακών κυψελών.
Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει ότι οι ενεργειακές κυψέλες ή κυψέλες καυσίμου θα χρησιμοποιούνται μόνο γι’ αυτόν τον σκοπό και δεν θα υιοθετηθούν στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Τα στελέχη της θέλουν να εναρμονιστούν με την ηλεκτροκίνηση αλλά να μην χάσουν την ικανότητά τους να δημιουργούν κορυφαία σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά οχήματα, ούτε και την ταυτότητά τους. Το βάρος από τη χρήση κυψελών καυσίμου δεν είναι σύμμαχός τους σε αυτό. Tέλος, ο βραχυπρόθεσμος στόχος της Ferrari ως το 2026 της είναι ο εξής: Το 40% των αυτοκινήτων της που θα κατασκευάσει εκείνη τη χρονιά να έχει θερμικό κινητήρα και το υπόλοιπο 60% να διαθέτουν σύστημα υβριδικής διάταξης ή να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.