Τρίτη, 01 Νοεμβρίου 2022 15:48

Τι γνωρίζουμε για τη Lotus Eletre

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Lotus αποκάλυψε τις εκδόσεις και τις τιμές του πρώτου της ηλεκτρικού SUV μοντέλου, Eletre.

Η Lotus Eletre σηματοδοτεί τη νέα εποχή της βρετανικής εταιρείας, που στοχεύει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων της και σύμφωνα με επίσημες πηγές, το ηλεκτρικό SUV είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με την ισχύνα ξεκινά από τους 603 PS και να φτάνει τους 905 PS.

Η Eletre, στη βασική της έκδοση θα κοστίζει 95.990 ευρώ, μιλώντας για τη Μεγ. Βρετανία, θα αποδίδει 603 ίππους και θα προσφέρει 600 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση. Ακολουθεί η έκδοση Eletre S, όπου η απόδοση ισχύος και η αυτονομία παραμένουν στα ίδια επίπεδα, αλλά ο εξοπλισμός εμφανίζεται πλουσιότερος. Εδώ η τιμή αγγίζει τις 120.990 ευρώ.

Ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ηχοσύστημα KEF Reference με 23 ηχεία και ισχύ 2.160 W, σκούρα τζάμια στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και κινούμενη πίσω αεροτομή. Η κορυφαία έκδοση με την ονομασία R βάζει υποψηφιότητα για τον τίτλο του ταχύτερου αμιγώς ηλεκτρικού SUV στον κόσμο.

Η Lotus Eletre R έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική ισχύ 905 ίππων και αυτονομία περίπου 490 χιλιομέτρων. Ο χρόνος για τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι μόλις 2,95 δευτερόλεπτα (στις δύο πρώτες εκδόσεις είναι 4,5 δευτερόλεπτα), ενώ η μπαταρία είναι κοινή για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, με χωρητικότητα 112 kWh.

Η τιμή της Lotus Eletre R ξεκινά από τις 150.990 ευρώ και θα είναι η μόνη έκδοση του μοντέλου που θα διαθέτει και πρόγραμμα οδήγησης Track Mode, καθώς και τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Η Lotus κάνει λόγο για ταχύτητα φόρτισης από το 10 έως το 80% μόλις σε 20 λεπτά της ώρας, προφανώς σε ταχυφορτιστή, χωρίς όμως να δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές φόρτισης του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις, το βιβλίο παραγγελιών για τη νέα Lotus Eletre έχει ήδη ανοίξει.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 01 Νοεμβρίου 2022 10:14

Σχετικά Άρθρα

  • Στο προσκήνιο μία ξεχασμένη Lotus
    Στο προσκήνιο μία ξεχασμένη Lotus

    Η Lotus δημιουργεί ένα αποκλειστικά για χρήση σε πίστα αγωνιστικό πρωτότυπο.

    Πριν από λίγο καιρό, τα στελέχη της Lotus αποφάσισαν να βγάλουν από το συρτάρι τα ξεχασμένα σχέδια του ιδρυτή της εταιρείας, Κόλιν Τσάπμαν, που αφορούσαν την κατασκευή ενός αγωνιστικού πρωτοτύπου, της Type 66.

    Το συγκεκριμένο όχημα αφορά ένα μοντέλο που ο φλεγματικός Βρετανός δεν υλοποίησε ποτέ. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο ιδρυτής της Lotus έψαχνε τρόπο να αναπτύξει την εταιρεία του και να επεκταθεί και να επικρατήσει και στις πίστες της Βορείου Αμερικής.


    Ο ίδιος θέλησε να εξετάσει το ενδεχόμενο να εξελίξει ένα αγωνιστικό με το οποίο να λάβει μέρος στο Κύπελο Can-Am, όπως έχει μείνει γνωστό στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου. Πρόκειται για τον θεσμό Canadian-American Challenge Cup, όπως ήταν η πλήρης ονομασία του.

    Ο Τσάπμαν, δημιούργησε κάποια σχέδια με τους συνεργάτες του για ένα όχημα με το οποίο θα λάμβανε μέρος στους αγώνες, το οποίο θα πληρούσε τα δεδομένα που έθετε ο ίδιος αναφορικά με τις επιδόσεις και το βάρος ενός οχήματος της Lotus.


    Ωστόσο, η ιδέα για τη δημιουργία του εγκαταλείφθηκε, καθώς δόθηκε βάρος στην εξέλιξη του μονοθέσιου για τη Formula 1. Πριν από λίγο καιρό, τα στελέχη της εταιρείας πήραν τα ξεχασμένα σχέδια και αποφάσισαν να δημιουργήσουν την Type 66.

    Το εν λόγω μοντέλο διατηρεί τη μορφή ενός αντίστοιχου οχήματος της δεκαετίας του 1970 αλλά τα υλικά και ο τρόπος με τον οποίο έχει κατασκευαστεί ταιριάζει στη σύγχρονη εποχή.


    Η Lotus Type 66 παρουσιάστηκε στο Concours d’Elegance που έγινε στο Pebble Beach της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με την εταιρεία από το Hethel, η Type 66 θα κατασκευαστεί μόλις σε 10 μονάδες και θα προορίζεται για οδήγηση αποκλειστικά σε πίστα.

    Το αμάξωμα του αυτοκινήτου έχει την αισθητική και τη σχεδίαση των αντίστοιχων αγωνιστικών της εποχής, με το έντονα κεκλιμένο ρύγχος και το ανασηκωμένο πίσω μέρος. Η διαμόρφωσή του είναι τέτοια που δημιουργείται μεγάλη κάθετη δύναμη όταν αυξάνεται η ταχύτητα κίνησής του. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, αυτή φτάνει τα 800 κιλά στα 240 χλμ./ώρα.

    Εκτός αυτού, υπάρχει το χαρακτηριστικό roll bar πίσω από τον οδηγό καθώς και οι κάθετες «τρομπέτες», όπως ονομάζονταν τότε οι κάθετα τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Η Type 66 εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα που αποδίδει 830 ίππους και 746 Nm ροπής.


    Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και το πλαίσιο είναι αλουμινένιο χωροδικτύωμα. Έχει τοποθετηθεί αγωνιστικό κιβώτιο ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει σύστημα ABS.

    Σύμφωνα με τη Lotus, η Type 66 κοστίζει 1,19 εκατομμύρια ευρώ. Ο ιδιοκτήτης της θα μπορεί να την οδηγεί μόνο σε εκδηλώσεις που θα διεξάγονται εντός πίστας αλλά δεν θα μπορεί να πάρει μέρος σε αγώνες αυτοκινήτου, καθώς δεν υπάρχει η σχετική πιστοποίηση από τη FIA.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πρεμιέρα για τη δίλιτρη Lotus Emira
    Πρεμιέρα για τη δίλιτρη Lotus Emira

    Το Goodwood Festival of Speed έχει επιλέξει η Lotus για την επίσημη πρώτη της Emira με τον μικρό δίλιτρο κινητήρα που φέρει την υπογραφή της AMG

    Το Goodwood Festival of Speed όπως φανερώνει ξεκάθαρα και το όνομά του είναι μια πραγματική γιορτή της αυτοκίνησης και της ταχύτητας οπότε κάθε άλλο παρά περίεργο είναι το γεγονός πως πολλές εταιρίες αποφασίζουν να παρουσιάσουν σε αυτή την εκδήλωση νέα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
    Ανάμεσά τους φέτος και η Lotus η οποία θα έχει μια πολύ δυνατή παρουσία κάνοντας την επίσημη πρεμιέρα στο κοινό της εκρηκτικής ηλεκτρικής Eletre αλλά και της ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας εισαγωγικής έκδοσης με turbo κινητήρα 2.0 λίτρων της Emira η οποία θυμίζουμε πως θα είναι το τελευταίο θερμικό μοντέλο της βρετανικής εταιρίας.
    Ο κινητήρας προέρχεται από την AMG και συγκεκριμένα πρόκειται για αυτόν που βρίσκουμε στην A 35 ο οποίος όμως έχει δεχθεί τη φροντίδα των μηχανικών της Lotus με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ανεβαίνει στους 360 ίππους και τα 430 Nm ροπής.

    Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο σε ένα διαφορετικό ελαφρύτερο υποπλαίσιο σε σχέση με αυτό της έκδοσης V6 προσφέροντας μια εξοικονόμηση βάρους της τάξης των 12 kg. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που προέρχεται επίσης από την AMG ενώ τόσο οι ελαστοκινηματικές ρυθμίσεις της ανάρτησης όσο και η χαρτογράφηση των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας έχουν παραμετροποιηθεί με βάση το συνολικά χαμηλότερο βάρος του αυτοκινήτου.
    Σε επίπεδο επιδόσεων η Lotus αναφέρει πως το 0-100 km/h θα έρχεται σε 4,4’’ ενώ η τελική ταχύτητα της «μικρής» Emira θα αγγίζει τα 290 km/h ενώ οι πωλήσεις του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στη χρονιά.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus
    Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus

    Η ένωση δυνάμεων Alpine και Lotus για την ανάπτυξη ηλεκτρικής τεχνολογίας δεν θα υλοποιηθεί τελικά καθώς οι δύο εταιρίες ανακοίνωσαν τον τερματισμό της μεταξύ τους συμφωνίας.

    Τον Ιανουάριο του 2021 τα στελέχη της Alpine και της Lotus υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης («Memorandum of Understanding») με σκοπό να εργαστούν από κοινού για την εξέλιξη μιας καινούργιας πλατφόρμας για αμιγώς ηλεκτροκίνητα σπορ μοντέλα. Όπως καταλαβαίνουμε, τόσο η γαλλική όσο και η βρετανική εταιρεία θα είχαν μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσουν κάτι πολύ αποτελεσματικό.
    Η Alpine, με την υποστήριξη του Ομίλου Stellantis, και η Lotus, με τη συνδρομή τού Ομίλου Geely, θα είχαν πρόσβαση σε πολλούς τεχνολογικούς τομείς και πόρους. Ωστόσο σε πρόσφατη κοινή ανακοίνωσή οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να σταματήσουν τη συνεργασία τους.
    Σε αυτή, μεταξύ άλλων, αναφέρεται το εξής: «Η Lotus και η Alpine συνεργάζονται για περισσότερα από δύο χρόνια για το όραμά τους αναφορικά με ένα μελλοντικό σπορ αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Σε αυτή τη χρονική περίοδο αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο εταιρειών μια ισχυρή σχέση. Όμως, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε συνεργασία μετά από Μνημόνιο Συνεννόησης, το αποτέλεσμα δεν ήταν εγγυημένο. Αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε με την κοινή εξέλιξη ενός σπορ αυτοκινήτου για την Alpine. Αυτή είναι μια κοινή απόφαση που ελήφθη φιλικά και θα συνεχίσουμε να συζητάμε άλλες μελλοντικές ευκαιρίες».

    Θυμίζουμε ότι από τη σύμπραξη των Alpine και Lotus υποτίθεται ότι θα πρόκυπτε μια πολύ αποδοτική πλατφόρμα η οποία θα πληρούσε τα υψηλά στάνταρ που απαιτούνται για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Αυτή, θα είχε τη συστοιχία των μπαταριών τοποθετημένη κάθετα ως προς τον οδηγό και τον συνοδηγό και πίσω από αυτούς, ώστε να επιτρέπει τη τοποθέτηση των καθισμάτων όσο το δυνατόν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα να είναι χαμηλά και το κέντρο βάρους του οχήματος.

    Η Lotus προγραμματίζει να τη χρησιμοποιήσει ως βάση για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού sports car που εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία «Type 135» και το οποίο να θωρείται αντικαταστάτης των Elan και Elise. Για την Alpine, θα χρησιμοποιούνταν για την εξέλιξη και κατασκευή τόσο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης A110 όσο και για άλλα μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lotus γυρνά σελίδα
    Η Lotus γυρνά σελίδα

    Το τέλος ενός σημαντικού κεφαλαίου και την αρχή ενός νέου σηματοδοτεί για τη Lotus η ολοκλήρωση της παραγωγής των Elise, Exige και Evora.

    Το τέλος της υπάρχουσας γκάμας της και την αρχή της εντελώς νέας στην οποία θα κυριαρχεί η ηλεκτροκίνηση σηματοδοτεί ο τερματισμός της παραγωγής των Lotus Elise, Exige και Evora

    Τα τρία μοντέλα «κράτησαν» τη βρετανική εταιρεία επί δεκαετίες, αρχής γενομένης από την Elise (1996), η οποία τέσσερα χρόνια αργότερα ακολουθήθηκε από την Exige, για να ολοκληρώσει την τριάδα η Evora (2009).
    Οι τίτλοι τέλους βρήκαν την Elise με συνολικά 35.124 παραχθείσες μονάδες, και με τελευταίο «κομμάτι» μια κίτρινη Sport 240 Final Edition. Η τελευταία εκ των 10.497 Exige ήταν μια Cup 430 Final Edition σε χρώμα racing green, όταν η παραγωγή της Evora περιορίστηκε στις 6.117 μονάδες, με κύκνειο άσμα μια GT430 Sport σε dark metallic grey.
    Τα τελευταία «κομμάτια» θα μείνουν στις εγκαταστάσεις της Lotus για να αποτελέσουν ζωντανούς οργανισμούς της πλούσιας κληρονομιάς της.

    Αθροιστικά παρήχθησαν 51.738 μονάδες των Elise, Exora και Exige, και όπως αναφέρει η εταιρεία, αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό της συνολικής παραγωγής της μάρκας στα 73 χρόνια ιστορίας της.
    Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα της Lotus Elise χρησιμοποιήθηκε και για την κατασκευή και άλλων μοντέλων τρίτων εταιρειών, όπως είναι το πρώτης γενιάς Roadster της Tesla, όπως και τα Speester και VX220 της Opel.
    Οι γραμμές συναρμολόγησης της Lotus θα αναδιοργανωθούν για τις ανάγκες κατασκευής της Emira. Η παραγωγή θα ξεκινήσει εντός της επόμενης άνοιξης, με τη Lotus να αναφέρει πως η ετήσια παραγωγική δύναμη θα φτάνει τα 5.000 κομμάτια, με μονή βάρδια. Η Emira είναι το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ η βρετανική εταιρεία έχει παρουσιάσει ήδη τη νέα πλατφόρμα E-Sports που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά sports cars της, ενώ έχει αναγγείλει επενδύσεις ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για την ανέγερση νέου εργοστασίου στην κινεζική πόλη Wuhan.

    Πηγή: Protothema.gr
  • H Radford εμπνέεται από την θρυλική Lotus 62

    Το φιλόδοξο σχέδιο της εταιρίας Radford, μέρος της οποίας ανήκει στον πρωταθλητή της F1 Jenson Button, περιλαμβάνει την κατασκευή ενός καθαρόαιμου sports car το οποίο πιθανότητα θα είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική Lotus 62

    Η είδηση πως ο πρώην πρωταθλητής της F1 , Jenson Button, είχε εμπλακεί ενεργά στην αναγέννηση της φίρμας Radford, μιας βρετανικής καροτσερίας που είναι γνωστή για την ποιότητα των χειροποίητων κατασκευών της, ήταν κάτι που σίγουρα περιμέναμε να έχει σαν αποτέλεσμα κάτι άκρως ενδιαφέρον.
    Το πρώτο teaser σχετικά με το αυτοκίνητο που σχεδιάζει να δημιουργήσει η Radford ήταν ένα αρκετά μυστηριώδες σχέδιο με την καμπυλόγραμμη σιλουέτα ενός sports car. Σήμερα η εταιρία δίνει λίγα επιπλέον στοιχεία και μια πρώτη ιδέα του αυτοκινήτου που προς το παρόν ονομάζεται Project 62. Το αριθμητικό πρόθεμα του ονόματος έχει διπλή σημασία καθώς αφενός το αυτοκίνητο θα παραχθεί μόλις σε 62 αντίτυπα και αφετέρου σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά θα είναι εμπνευσμένο από την θρυλική αγωνιστική Lotus 62 του 1969.

    Από τις ελάχιστες μέχρι στιγμής πληροφορίες που υπάρχουν, γνωρίζουμε πως μιλάμε για ένα κεντρομήχανο διθέσιο χειροποίητο μοντέλο με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Σύμφωνα με την Radford θα είναι ένα ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο με έντονο χαρακτήρα και μηχανολογική αύρα, το οποίο είναι σίγουρο πως θα φέρει και την οδηγική υπογραφή του Button.
    Ο βρετανός πρωταθλητής σε πρόσφατες δηλώσεις του τόνισε πως πηγή έμπνευσης του αυτοκινήτου είναι η αγωνιστική Lotus 62, κάτι που από μόνο του δηλώνει τον χαρακτήρα που πρόκειται να δοθεί ενώ σημείωσε πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει ήδη ξεκινήσει και ο ίδιος είναι ανυπόμονος για τις πρώτες δοκιμές στην πίστα.
    Προς το παρόν η εταιρία είναι ανοικτή σε δηλώσεις ενδιαφέροντος για το Project 62 και ήδη έχει λάβει ορισμένες προπαραγγελίες ενώ σίγουρα επιπλέον κίνητρο αποτελεί το γεγονός πως όσοι αποκτήσουν τελικά ένα από τα αυτοκίνητα της Radford θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μαθήματα οδήγησης στην πίστα από τον ίδιο τον Jenson Button προκειμένου να μπορούν να εκμεταλλευτούν το μέγιστο των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Project 62 αναμένεται να αποκαλυφθούν αργότερα μέσα στη χρονιά.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ελπίδες για το μέλλον της Lotus Elise
    Ελπίδες για το μέλλον της Lotus Elise

    Παρά την επίσημη ανακοίνωση της Lotus σχετικά με τον τερματισμό της παραγωγής της Elise φαίνεται πως το βρετανικό sports car είναι πιθανό να συνεχίσει να κατασκευάζεται από άλλη εταιρία

    Δυστυχώς για πολλούς η Lotus έχει αποφασίσει να συνδέσει το μέλλον την με την ηλεκτροκίνηση και έτσι καθώς πληθαίνουν τα νέα σχετικά με την εξέλιξη της εκρηκτικής Evija η εταιρία ανακοίνωσε επίσημα τον τερματισμό της παραγωγής της Elise όπως και των Exige και Evora, στο τέλος της χρονιάς.
    Ωστόσο ο διευθυντής της βρετανικής εταιρίας, Matt Windle, σε πρόσφατη συνέντευξή του άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για παράταση της καριέρας της Elise, αλλά όχι με τα σήματα της Lotus. Η εταιρία αποφάσισε να διαθέσει προς πώληση όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής όπως και τα δικαιώματα της Elise. Προς το παρόν η Lotus δεν βρίσκεται σε επίσημες διαπραγματεύσεις με κάποια εταιρία για το συγκεκριμένο θέμα όμως δεν είναι απίθανο αρκετά σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις. Στο παρελθόν η Lotus είχε κάνει κάτι ανάλογο με τη Lotus Seven τα δικαιώματα της οποίας είχε εξαγοράσει το 1973 η Caterham.


    Ωστόσο αξιόπιστες πηγές αναφέρουν πως δεν είναι ιδιαίτερα πιθανή κάποια αντίστοιχη κίνηση από την συγκεκριμένη εταιρία και για την Elise. Αντίθετα αρκετοί είναι αυτοί που ποντάρουν στην Radford, μια εταιρία που ιδρύθηκε από τον Jenson Button και τον τηλεοπτικό αστέρα Ant Anstead και η οποία πρόσφατα αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο το οποίο είναι εμπνευσμένο από την Lotus Type 62 και στην εξέλιξη του έχει βοηθήσει και η ίδια η Lotus. Δεν θα είναι λοιπόν περίεργο εάν τελικά η Radford εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Elise χωρίς πάντως να υπάρχει ακόμα κάποια σαφής ένδειξη για κάτι τέτοιο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Συλλεκτική έκδοση Classic Heritage Edition για τη Lotus Elise
    Συλλεκτική έκδοση Classic Heritage Edition για τη Lotus Elise

    Η πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της Lotus αποτελεί την πηγή έμπνευσης της νέας σειράς περιορισμένης παραγωγής Classic Heritage Edition, που θα προσφέρεται σε τέσσερις θρυλικές αποχρώσεις και έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη Elise.

    Πολλοί ίσως θεωρήσουν υπερβολική την συνύπαρξη των λέξεων «κλασικό» και «κληρονομιά» στην ίδια ονομασία που επιλέχθηκε για τη νέα συλλεκτική έκδοση της Elise. Ωστόσο δεν νομίζουμε πως θα βρεθεί κάποιος που θα διαφωνήσει με το ταίριασμα των κλασσικών αποχρώσεων που έχουν μείνει στην ιστορία ως σήμα κατατεθέν των αγωνιστικών Lotus.
    Χαρακτηριστικότερο όλων το μαύρο-χρυσό του John Player Special της πρωταθλήτριας του ’72, Lotus 72D που οδηγούσε ο Emerson Fittipaldi. Παράλληλα όμως και οι υπόλοιποι χρωματικοί συνδυασμοί αν και λιγότεροι γνωστοί υπήρξαν αναπόσπαστα στοιχεία μονοθεσίων που έχουν οδηγηθεί από μεγάλους οδηγούς.

    Ένας από αυτούς τους συνδυασμούς είναι το μπλε-κόκκινο-ασημί της Lotus Type 81 του 1980 που οδήγησαν οι Mario Andretti, Nigel Mansell και Elio de Angelis. Η κόκκινη-λευκή-χρυσή απόχρωση υπήρχε στην Lotus Type 49B που οδηγούσε ο Graham Hill ενώ η μπλε-λευκή απόχρωση είναι φόρος τιμής στην Type 18 του 1960, το πρώτο μονοθέσιο της Lotus που κέρδισε pole position.

    Βάση της συλλεκτικής έκδοσης αποτελεί η Elise 220 με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 220 ίππων. Πέρα από την χρωματική απόχρωση του εξωτερικού αλλά και του διάκοσμου στο εσωτερικό, δεν υπάρχει κάποια άλλη μηχανική αλλαγή ή αναβάθμιση για τις συλλεκτικές εκδόσεις οι οποίες όμως είναι εφοδιασμένες και τον κορυφαίο εξοπλισμό που διατίθεται στην Elise. H Lotus θα κατασκευάσει μόνο 100 αντίτυπα της σειράς Classic Heritage Edition με το κόστος στη Μ. Βρετανία να φθάνει τις 46.250 λίρες, δηλαδή περίπου 6.350 λίρες επιπλέον από μια αντίστοιχη κανονική έκδοση.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς