Κλωνοποίηση φωνής: Η νέα επικίνδυνη απάτη μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης - Πώς λειτουργεί ...
Αμιγώς ηλεκτρικό το νέο VW Golf
Ρονάλντο: Μοιραίος ο Πορτογάλος σταρ, έχασε πέναλτι στο 90+6' κι η Αλ Νασρ αποκλείστηκε από τους 16 του King Cup ...
Δήμος Ήλιδας: Με επιτυχία η επετειακή έκθεση με σπάνια κειμήλια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, του συλλέκτη Γρηγόρη Μελά ...
Οι 5 λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να σταματήσετε να τρώτε σνακ
Πλημμύρες στην Ισπανία: Ο Θοδωρής Κολυδάς εξηγεί τι είναι το Rex Blocking που τις προκάλεσε ...
Φθηνότερες οι τιμές στα τιμολόγια ρεύματος και στο πετρέλαιο θέρμανσης για το Νοέμβριο ...
Σοβαρό επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας στον Βόλο: 34χρονος απείλησε με μαχαίρι τη σύντροφό του ...
Pink day Olympia στις 10 Νοεμβρίου στην Αρχ. Ολυμπία
Απίθανο θέαμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Τέραστιος ανεμοστρόβιλος με συνοδεία αστραπών ...
Πριν από λίγο καιρό, τα στελέχη της Lotus αποφάσισαν να βγάλουν από το συρτάρι τα ξεχασμένα σχέδια του ιδρυτή της εταιρείας, Κόλιν Τσάπμαν, που αφορούσαν την κατασκευή ενός αγωνιστικού πρωτοτύπου, της Type 66.
Το συγκεκριμένο όχημα αφορά ένα μοντέλο που ο φλεγματικός Βρετανός δεν υλοποίησε ποτέ. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο ιδρυτής της Lotus έψαχνε τρόπο να αναπτύξει την εταιρεία του και να επεκταθεί και να επικρατήσει και στις πίστες της Βορείου Αμερικής.
Ο ίδιος θέλησε να εξετάσει το ενδεχόμενο να εξελίξει ένα αγωνιστικό με το οποίο να λάβει μέρος στο Κύπελο Can-Am, όπως έχει μείνει γνωστό στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου. Πρόκειται για τον θεσμό Canadian-American Challenge Cup, όπως ήταν η πλήρης ονομασία του.
Ο Τσάπμαν, δημιούργησε κάποια σχέδια με τους συνεργάτες του για ένα όχημα με το οποίο θα λάμβανε μέρος στους αγώνες, το οποίο θα πληρούσε τα δεδομένα που έθετε ο ίδιος αναφορικά με τις επιδόσεις και το βάρος ενός οχήματος της Lotus.
Ωστόσο, η ιδέα για τη δημιουργία του εγκαταλείφθηκε, καθώς δόθηκε βάρος στην εξέλιξη του μονοθέσιου για τη Formula 1. Πριν από λίγο καιρό, τα στελέχη της εταιρείας πήραν τα ξεχασμένα σχέδια και αποφάσισαν να δημιουργήσουν την Type 66.
Το εν λόγω μοντέλο διατηρεί τη μορφή ενός αντίστοιχου οχήματος της δεκαετίας του 1970 αλλά τα υλικά και ο τρόπος με τον οποίο έχει κατασκευαστεί ταιριάζει στη σύγχρονη εποχή.
Η Lotus Type 66 παρουσιάστηκε στο Concours d’Elegance που έγινε στο Pebble Beach της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με την εταιρεία από το Hethel, η Type 66 θα κατασκευαστεί μόλις σε 10 μονάδες και θα προορίζεται για οδήγηση αποκλειστικά σε πίστα.
Το αμάξωμα του αυτοκινήτου έχει την αισθητική και τη σχεδίαση των αντίστοιχων αγωνιστικών της εποχής, με το έντονα κεκλιμένο ρύγχος και το ανασηκωμένο πίσω μέρος. Η διαμόρφωσή του είναι τέτοια που δημιουργείται μεγάλη κάθετη δύναμη όταν αυξάνεται η ταχύτητα κίνησής του. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, αυτή φτάνει τα 800 κιλά στα 240 χλμ./ώρα.
Εκτός αυτού, υπάρχει το χαρακτηριστικό roll bar πίσω από τον οδηγό καθώς και οι κάθετες «τρομπέτες», όπως ονομάζονταν τότε οι κάθετα τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Η Type 66 εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα που αποδίδει 830 ίππους και 746 Nm ροπής.
Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και το πλαίσιο είναι αλουμινένιο χωροδικτύωμα. Έχει τοποθετηθεί αγωνιστικό κιβώτιο ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει σύστημα ABS.
Σύμφωνα με τη Lotus, η Type 66 κοστίζει 1,19 εκατομμύρια ευρώ. Ο ιδιοκτήτης της θα μπορεί να την οδηγεί μόνο σε εκδηλώσεις που θα διεξάγονται εντός πίστας αλλά δεν θα μπορεί να πάρει μέρος σε αγώνες αυτοκινήτου, καθώς δεν υπάρχει η σχετική πιστοποίηση από τη FIA.
Πηγή: Protothema.gr
Η Lotus Eletre σηματοδοτεί τη νέα εποχή της βρετανικής εταιρείας, που στοχεύει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων της και σύμφωνα με επίσημες πηγές, το ηλεκτρικό SUV είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με την ισχύνα ξεκινά από τους 603 PS και να φτάνει τους 905 PS.
Η Eletre, στη βασική της έκδοση θα κοστίζει 95.990 ευρώ, μιλώντας για τη Μεγ. Βρετανία, θα αποδίδει 603 ίππους και θα προσφέρει 600 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση. Ακολουθεί η έκδοση Eletre S, όπου η απόδοση ισχύος και η αυτονομία παραμένουν στα ίδια επίπεδα, αλλά ο εξοπλισμός εμφανίζεται πλουσιότερος. Εδώ η τιμή αγγίζει τις 120.990 ευρώ.
Ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ηχοσύστημα KEF Reference με 23 ηχεία και ισχύ 2.160 W, σκούρα τζάμια στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και κινούμενη πίσω αεροτομή. Η κορυφαία έκδοση με την ονομασία R βάζει υποψηφιότητα για τον τίτλο του ταχύτερου αμιγώς ηλεκτρικού SUV στον κόσμο.
Η Lotus Eletre R έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική ισχύ 905 ίππων και αυτονομία περίπου 490 χιλιομέτρων. Ο χρόνος για τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι μόλις 2,95 δευτερόλεπτα (στις δύο πρώτες εκδόσεις είναι 4,5 δευτερόλεπτα), ενώ η μπαταρία είναι κοινή για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, με χωρητικότητα 112 kWh.
Η τιμή της Lotus Eletre R ξεκινά από τις 150.990 ευρώ και θα είναι η μόνη έκδοση του μοντέλου που θα διαθέτει και πρόγραμμα οδήγησης Track Mode, καθώς και τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Η Lotus κάνει λόγο για ταχύτητα φόρτισης από το 10 έως το 80% μόλις σε 20 λεπτά της ώρας, προφανώς σε ταχυφορτιστή, χωρίς όμως να δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές φόρτισης του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις, το βιβλίο παραγγελιών για τη νέα Lotus Eletre έχει ήδη ανοίξει.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.