Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022 15:28

Ιδού το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H Dacia προσθέτει στη γκάμα του Jogger μία πλήρως υβριδική έκδοση, με κωδική ονομασία Hybrid 140.

Η Dacia ξεκίνησε εδώ και έναν περίπου χρόνο τις πωλήσεις του Jogger, ενός μοντέλου που αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στην κατηγορία των 7θέσιων οικογενειακών οχημάτων.

Το μοντέλο, από το περασμένο Μάρτιο όταν και λανσαρίστηκε επισήμως, το Jogger έχει ήδη σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, όντας το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C, εξαιρουμένων των SUV.

Το «success story» συνεχίζεται, καθώς σύντομα τη γκάμα του Jogger θα συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα HYBRID 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο και η οποία στόχο έχει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες.

Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας.

Στόχος του Jogger HYBRID 140 είναι να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυχρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο.

Η υβριδική έκδοση του Jogger ειδικότερα, απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος, όπως την αθόρυβη οδήγηση, την πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση και την άμεσα διαθέσιμη ροπή.

Η συγκεκριμένη υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα των υπολοίπων Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα. Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger, είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.

Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία «B» (Brake), που ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα. Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.

Το Jogger HYBRID 140 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, το Jogger HYBRID 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022 10:06

Σχετικά Άρθρα

  • Στα σκαριά ο διάδοχος του Dacia Santero Stepway
    Στα σκαριά ο διάδοχος του Dacia Santero Stepway

    Η Dacia ετοιμάζει ένα νέο entry-level SUV που θα παρουσιαστεί το 2027 και πιθανότατα θα αποτελεί τον διάδοχο του δημοφιλούς Sandero Stepway.

    Αυτό το νέο μοντέλο, που στοχεύει στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία B-SUV, θα εστιάζει σε έναν πιο SUV χαρακτήρα, αποκλίνοντας από τον πιο crossover σχεδιασμό του Sandero Stepway, το οποίο ήταν σε μεγάλο βαθμό ένα ψηλωμένο hatchback. Το επερχόμενο SUV θα τοποθετηθεί κάτω από το ελαφρώς μεγαλύτερο Duster, και θα διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήπια υβριδικά και πλήρως υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
    Η στρατηγική αυτή ευθυγραμμίζεται με τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Dacia να απευθυνθεί σε καταναλωτές με χαμηλό προϋπολογισμό, επεκτείνοντας παράλληλα τη γκάμα των SUV της, ώστε να περιλαμβάνει τρία διαφορετικά μοντέλα.

    Το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει μια γνήσια αίσθηση SUV, διατηρώντας παράλληλα ένα συμπαγές μέγεθος, πιθανότατα όχι μεγαλύτερο από 4.150 χιλιοστά σε μήκος, σε σύγκριση με τα 4.343 χιλιοστά του Duster. Η κίνηση αυτή είναι στρατηγικής σημασίας, ειδικά με ανταγωνιστές όπως το Citroen C3 και το Fiat Grande Panda να έχουν ήδη ενσωματώσει πιο SUV αισθητική. Ο σχεδιασμός του νέου SUV αναμένεται να αντλήσει έμπνευση από το Dacia Manifesto concept και το Sandrider, το όχημά της για το Ράλι Ντακάρ του 2025, αν και με πιο συμβατικές αναλογίες. Θα προσφέρει αυξημένους εσωτερικούς χώρους και θα διατηρήσει το περιπετειώδες πνεύμα του με ψηλότερο αμάξωμα, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και στιβαρή πλαστική επένδυση στο αμάξωμα για προστασία. Βασισμένο στην αρχιτεκτονική CMF-B του Ομίλου Renault, το νέο SUV θα μοιράζεται την πλατφόρμα του με τα Sandero, Logan, Jogger και Duster, αξιοποιώντας την οικονομία κλίμακας για να κρατήσει το κόστος χαμηλά.
    Το νέο SUV της Dacia, που πιθανότατα θα κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το 2027, θα διατηρήσει το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να διαθέτει και τετρακίνηση.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Dacia εστιάζει στα φθηνά ηλεκτρικά
    Η Dacia εστιάζει στα φθηνά ηλεκτρικά

    Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την διατήρηση του value for money θα αποτελέσει κεντρικό άξονα της μελλοντικής πορείας της Dacia.

    Η ραγδαία ανάπτυξη και εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης έχει καταστήσει εξαιρετικά σημαντικό παράγοντα το θέμα του κόστους καθώς η μέχρι στιγμής τεχνολογία και κυρίως οι μπαταρίες δεν επιτρέπουν στα ηλεκτρικά οχήματα να συναγωνιστούν τιμολογιακά αυτά με συμβατικούς κινητήρες.

    Για εταιρίες όπως η Dacia που στηρίζουν την παρουσία και την μεγάλη επιτυχία τους στα προσιτά μοντέλα με κορυφαίο value for money, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα πρέπει να επηρεάσει το χαρακτήρα των προϊόντων, κάτι που σημαίνει πως είναι απαραίτητο να διατηρηθεί το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους.


    Σε συνέντευξη που έδωσε στο βρετανικό Autocar, ο πρόεδρος της εταιρίας Denis Le Vot υποστήριξε ότι η Dacia θα εστιάσει σε πιο προσιτά plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Ήδη η εταιρία παράγει το μικρό ηλεκτρικό Spring ενώ μέσα στο 2023 αναμένεται και η plug-in υβριδική έκδοση του νέου επταθέσιου Jogger.
    O CEO της Dacia δίνει μεγάλη σημασία στο χαμηλό βάρος των αυτοκινήτων της εταιρίας, καθώς αυτός είναι ένας τρόπος για να μειώνεται η κατανάλωση και οι ρύποι. Όπως υποστηρίζει το Jogger ζυγίζει περίπου στα 1.200 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να εξοπλιστεί με έναν πιο αποδοτικό κινητήρα ο οποίος θα μπορεί να εκπέμπει περίπου 10% λιγότερο CO2.
    Ωστόσο έχει γίνει σαφές πως το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Dacia θα γίνει με βάση την φιλοσοφία της εταιρίας χωρίς χρονική πίεση καθώς κάτι τέτοιο θα ανέβαζε παράλογα και δίχως όφελος το κόστος των μοντέλων της εταιρίας.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο SUV από την Dacia to 2024
    Νέο SUV από την Dacia to 2024

    Όπως είναι γνωστό, Lada και Dacia είναι κάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα, αυτή της Γαλλικής Renault και προς τα τέλη του 2024 έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί το νέο SUV της Dacia, με το όνομα Bigster.

    Οι δύο μάρκες που ανήκουν στο Group Renault θα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα CMF-B ως μοναδική διαθέσιμη αρχιτεκτονική και θα μοιράζονται έως και το 85% των εξαρτημάτων από το ένα μοντέλο στο άλλο. Το σκίτσο για την εμφάνιση του Dacia Bigster, ξεκίνησε από ανεξάρτητη πηγή και μας δίνει μια αρκετά αληθοφανή προοπτική για τη σχεδίαση της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου. Αν και είναι νωρίς ακόμα για να βλέπουμε teasers και να «φανταζόμαστε» πως θα μπορεί να είναι ένα μοντέλο που έχει γεμάτα 4 χρόνια σχεδίασης μπροστά του πριν την επίσημη παρουσίασή του, δεν μπορούμε να κρύψουμε τον ενθουσιασμό μας για αυτό που βλέπουμε.

    Το μελλοντικό SUV της Dacia λοιπόν, έτσι όπως απεικονίζεται εδώ, έχει τώρα πιο ταπεινούς προβολείς που του έρχονται ως κληροδότημα από το νέο Logan μαζί με παραδοσιακές λαβές πόρτας χωρίς τις «κρυφές» τοποθετημένες κοντά στην κολόνα C που είχαμε δει στο πρωτότυπο. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει αποκτήσει αισθητήρες στάθμευσης και ραντάρ όπως θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο παραγωγής, ενώ το πλευρικό προφίλ αποκαλύπτει ότι οι καμάρες των τετράγωνων τροχών είναι πιο κοντά στην εικόνα μοντέλου που θα μπορούσε να προωθηθεί στη παραγωγή. Συνολικά το Bigster έτσι όπως αποδίδεται, έχει πιο «προσγειωμένο» σχεδιασμό στο αμάξωμα, διατηρώντας την «εξωτική» του διάθεση με το νέο λογότυπο της εταιρείας στο μπροστά και στο πίσω μέρος.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς