Αυτό το νέο μοντέλο, που στοχεύει στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία B-SUV, θα εστιάζει σε έναν πιο SUV χαρακτήρα, αποκλίνοντας από τον πιο crossover σχεδιασμό του Sandero Stepway, το οποίο ήταν σε μεγάλο βαθμό ένα ψηλωμένο hatchback. Το επερχόμενο SUV θα τοποθετηθεί κάτω από το ελαφρώς μεγαλύτερο Duster, και θα διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήπια υβριδικά και πλήρως υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Η στρατηγική αυτή ευθυγραμμίζεται με τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Dacia να απευθυνθεί σε καταναλωτές με χαμηλό προϋπολογισμό, επεκτείνοντας παράλληλα τη γκάμα των SUV της, ώστε να περιλαμβάνει τρία διαφορετικά μοντέλα.
Το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει μια γνήσια αίσθηση SUV, διατηρώντας παράλληλα ένα συμπαγές μέγεθος, πιθανότατα όχι μεγαλύτερο από 4.150 χιλιοστά σε μήκος, σε σύγκριση με τα 4.343 χιλιοστά του Duster. Η κίνηση αυτή είναι στρατηγικής σημασίας, ειδικά με ανταγωνιστές όπως το Citroen C3 και το Fiat Grande Panda να έχουν ήδη ενσωματώσει πιο SUV αισθητική. Ο σχεδιασμός του νέου SUV αναμένεται να αντλήσει έμπνευση από το Dacia Manifesto concept και το Sandrider, το όχημά της για το Ράλι Ντακάρ του 2025, αν και με πιο συμβατικές αναλογίες. Θα προσφέρει αυξημένους εσωτερικούς χώρους και θα διατηρήσει το περιπετειώδες πνεύμα του με ψηλότερο αμάξωμα, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και στιβαρή πλαστική επένδυση στο αμάξωμα για προστασία. Βασισμένο στην αρχιτεκτονική CMF-B του Ομίλου Renault, το νέο SUV θα μοιράζεται την πλατφόρμα του με τα Sandero, Logan, Jogger και Duster, αξιοποιώντας την οικονομία κλίμακας για να κρατήσει το κόστος χαμηλά.
Το νέο SUV της Dacia, που πιθανότατα θα κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το 2027, θα διατηρήσει το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να διαθέτει και τετρακίνηση.