Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2023 15:28

Η ηλεκτρική τεχνολογία της VW

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο Όμιλος VW σκοπεύει να κατασκευάσει in-house διάφορα εξαρτήματα για την παραγωγή των ηλεκτρικών του μοντέλων.

Για το αυτοκινητικό κολοσσό η εξέλιξη και κατασκευή σημαντικών ανταλλακτικών και στοιχείων θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους κατασκευής των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ θα απλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό και η αλυσίδα παραγωγής.

Η γερμανική εταιρεία θα ενισχύσει την εσωτερική απόδοση των εξαρτημάτων που κατασκευάζει κατά 20% και ήδη προαναγγέλονται σπορ εκδόσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με απόδοση έως και 670 ίππους.


Ο Όμιλος Volkswagen έχει δεσμευτεί να μεταφέρει την εξέλιξη και την παραγωγή κάποιων σημαντικών εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης στις δικές της γραμμές παραγωγής.

Στο περιθώριο της ‘Εκθεσης «Tech Days» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, οι υπεύθυνοι της εταιρείας εξήγησαν πώς θα ελέγχουν την ανάπτυξη νέων μπαταριών και εξαρτημάτων, όπως τους παλμικούς μετατροπείς και τα συστήματα θερμικής διαχείρισης των μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων.


Η ελαχιστοποίηση του κόστους ανάπτυξης και κατασκευής θα είναι το «κλειδί» προκειμένου ο Όμιλος να διατηρήσει την τιμή της λιανικής πώλησης των βασικών ηλεκτρικών μοντέλων του σε λογικά επίπεδα.

Η επόμενη έκδοση MEB+ της πλατφόρμας MEB, που προς το παρόν χρησιμοποιείται από τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Skoda Enyaq iV και Audi Q4 E-tron, θα έχει σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την απόδοση. Ταυτόχρονα, αναμένεται και η ΜEB Entry εκδοχή της πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τα βασικά ηλεκτρικά του Ομίλου.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2023 10:42

Σχετικά Άρθρα

  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Συνεργασία Volkswagen με Rivian
    Συνεργασία Volkswagen με Rivian

    Ο όμιλος VW ανακοίνωσε την στρατηγική συνεργασία με την Rivian στο πλαίσιο ενός σχεδίου με πολλές επιχειρηματικές πτυχές.

    Όπως ανακοίνωσε ο Ρόμπερτ Σκάριντζ, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian Automotive, ο Όμιλος Volkswagen θα επενδύσει συνολικά πέντε δισεκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική εταιρεία. Ο γερμανικός όμιλος θα διαθέσει άμεσα ένα δισεκατομμύριο δολάρια και το υπόλοιπο ποσό σε μεταγενέστερο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η επένδυση αφορά στην εξέλιξη του λογισμικού που διαθέτει ήδη η Rivian για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της και τη χρήση του και από την Volkswagen (η οποία έχει συστήσει τη θυγατρική Cariad γι’ αυτόν το σκοπό). Επίσης, η γερμανική εταιρεία θα επωφεληθεί και στο επιχειρηματικό σχέδιό της να ιδρύσει τη Scout Motors και να επαναφέρει στην αγορά το Scout, ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα των ΗΠΑ.

    Θυμίζουμε ότι τα στελέχη της Volkswagen είχαν αποκαλύψει το 2022 την πρόθεσή τους να το πράξουν, μόνο που αυτή τη φορά το νέο μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Σκοπός τους είναι να κατασκευάζεται τόσο ως SUV όσο και ως pickup, σύμφωνα με τα πρώτα σκίτσα που είχαν δημοσιευτεί τότε.
    Το επιχειρηματικό πλάνο προβλέπει την εξέλιξη μιας καινούργιας πλατφόρμας για το νέο μοντέλο η οποία δεν θα σχετίζεται με την υπάρχουσα MEB που διαθέτει ήδη ο Όμιλος. Αυτή, θα μπορούσε να έχει κάποια στοιχεία από την αντίστοιχη που έχει δημιουργήσει η Rivian για τα δικά της αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, το SUV R1S και το pickup R1T. Όμως, προς το παρόν, αυτό δεν επιβεβαιώνεται από καμία από τις δύο εταιρείες.
    Επιπλέον, η Rivian θα έχει τη δυνατότητα να βρει τα απαραίτητα κεφάλαια και την τεχνολογική υποστήριξη για να συνεχίσει την εξέλιξη και να ξεκινήσει την παραγωγή των καινούργιων μοντέλων της, δηλαδή των R2 και R3, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να παρουσιαστούν από το 2026 και έπειτα.
    Ο Όλιβερ Μπλούμε, Διευθύνων Σύμβουλος το Ομίλου Volkswagen, δήλωσε σχετικά μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας: «Μέσω αυτής της συνεργασίας μας, θα έχουμε τις καλύτερες λύσεις για τα μοντέλα μας, τα οποία θα εξελιχθούν ταχύτερα και με μικρότερο κόστος. Επίσης, θα δράσουμε με τρόπο που να είναι προς το συμφέρον των εταιρειών μας και θα εμπνεόμαστε από τα εμβληματικά προϊόντα τους».

    Πηγή: Protothema.gr
  • Συνεργασία του ομίλου VW με τη Rivian
    Συνεργασία του ομίλου VW με τη Rivian

    Ο όμιλος VW προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τη Rivian με στόχο την από κοινού εξέλιξη τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης.

    Ο Όμιλος Volkswagen και η Rivian σχηματίζουν μια κοινοπραξία με στόχο την από κοινού έρευνα και εξέλιξη τεχνολογία που αφορά ηλεκτρικές πλατφόρμες και λογισμικό για τα ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς.
    Η προηγμένη ενσωματωμένη πλατφόρμα λογισμικού της Rivian θα αποτελέσει το θεμέλιο για τη μελλοντική ανάπτυξη οχημάτων στο πλαίσιο της -στρατηγικής σημασίας- κοινοπραξίας. Αντί να έχει τσιπ σε όλο το όχημα, η Rivian δημιουργεί κεντρικές ζώνες που ελέγχουν, με πολλαπλές λειτουργίες σε κάθε μία από αυτές τις ζώνες, μειώνοντας σημαντικά την ανάγκη για τσιπ ημιαγωγών.
    Ο Όμιλος VW ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Rivian, κατόπιν έγκρισης των ρυθμιστικών αρχών. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μετά τη στασιμότητα στο αντίστοιχο project με την Cariad, που οδήγησε σε ακύρωση μελλοντικών μοντέλων και αλλαγή στρατηγικής, δήλωσε ότι αναμένει να επενδύσει έως και 4 δισεκατομμύρια δολάρια επιπλέον ως μέρος της συμφωνίας.

    Η συνεργασία θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη οχημάτων και στις δύο εταιρείες, οι οποίες όμως θα συνεχίσουν κανονικά να λειτουργούν χωριστά, με τη δική τους γκάμα μοντέλων και με σαφή πρόθεση να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε όσο το δυνατό περισσότερες αγορές. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Oliver Blume, δήλωσε ότι η Rivian και όλες οι μάρκες του γερμανικού γκρουπ, συμπεριλαμβανομένης της Scout Motors, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό.

    «Η νέα κοινοπραξία αποτελεί συμπληρωματικό μέρος της γενικής στρατηγικής λογισμικού του Ομίλου Volkswagen», δήλωσε ο Blume. «Ταιριάζει με τις υπάρχουσες δραστηριότητες και συνεργασίες. Η Cariad και η Xpeng στην Κίνα, για παράδειγμα, αποτελούν επίσης μέρος αυτής της συνολικής στρατηγικής».

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Συνεχίζεται το όνομα GTI και στα ηλεκτρικά VW
    Συνεχίζεται το όνομα GTI και στα ηλεκτρικά VW

    Η VW αναζητά τρόπους για να κρατήσει το ενδιαφέρον των φανατικών της φίλων και στην ηλεκτρική εποχή.

    Η Volkswagen αποχαιρετά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα την επωνυμία GTX για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων για να ανοίξει το δρόμο για τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα GTI και R.
    Το έμβλημα GTX εισήχθη αρχικά για τις αναβαθμισμένες, κορυφαίες εκδόσεις των SUV Volkswagen ID.4 και ID.5 το 2021 και έκτοτε επεκτάθηκε στην ευρύτερη οικογένεια ID. Πρόσφατα, παρουσιάστηκαν οι εκδόσεις GTX των ID.3, ID.7 και ID.Buzz.
    Αρχικά, το σήμα GTX προοριζόταν αποκλειστικά για τα EV με διπλό κινητήρα και έμφαση στις επιδόσεις. Ωστόσο, το νέο ID.3 GTX εξακολουθεί να τροφοδοτείται αποκλειστικά από έναν μόνο κινητήρα στο πίσω μέρος.
    Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, επιβεβαίωσε ότι το σήμα GTX θα καταργηθεί σταδιακά, καθώς η Volkswagen ετοιμάζεται να ηλεκτροδοτήσει τις μάρκες επιδόσεων GTI και R.

    «Το GTX είναι η μάρκα επιδόσεων της πλατφόρμας MEB, αλλά θα επιστρέψουμε στα GTI και R στα επερχόμενα προϊόντα μας», δήλωσε ο Schäfer στο Autocar.

    Η Volkswagen παρουσίασε το ID. GTI concept το 2023, προσφέροντας μια γεύση από έναν ηλεκτρικό διάδοχο του Golf GTI, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2027.

    Το αν αυτό το σήμα θα επεκταθεί και σε άλλα ηλεκτρικά Volkswagen, που σήμερα χρησιμοποιείται μόνο για το Polo και το Golf, παραμένει αβέβαιο.

    Όσον αφορά ένα ηλεκτρικό μοντέλο R, η Volkswagen δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες, αλλά επιβεβαίωσε ότι το R θα εξελιχθεί σε μια μάρκα αποκλειστικά ηλεκτρικών επιδόσεων μέχρι το 2030, διατηρώντας την ταυτότητά του για τετρακίνητα οχήματα επιδόσεων, όπως έκανε τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

    Ο Schäfer υπογράμμισε ότι τα GTI και R θα διατηρήσουν τα διακριτά χαρακτηριστικά τους στην πορεία.

    Αυτή η μετατόπιση υποδηλώνει ότι η Volkswagen είναι απίθανο να εισαγάγει επιπλέον μοντέλα GTX, αν και δεν υπάρχουν σχέδια για την αλλαγή της επωνυμίας των υφιστάμενων αυτοκινήτων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Lamborghini δείχνει βέβαιη ως προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς βέβαια να θυσιάσει τον οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων της.

    Προχωρώντας στα νέα δεδομένα της εποχής, τα οποία επικεντρώνονται στον εξηλεκτρισμό της γκάμας, η Lamborghini βρίσκεται σε μία φάση επαναπροσδιορισμού της στάσης της απέναντι σε αυτή τη νέα τάση.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας, Stephan Winkelmann σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πληροφορίες για το πως θα προσεγγίσει η Lamborghini τα νέα δεδομένα χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα και φυσικά την κληρονομιά της.

    Ενώ οι λεπτομέρειες που αφορούν ορισμένα μοντέλα παραμένουν αδιευκρίνιστες, η ηλεκτρική γκάμα της Lamborghini στοχεύει να διατηρήσει την βασική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ παράλληλα να αγκαλιάσει την τεχνολογία αιχμής.

    Ο Winkelmann τονίζει ότι από μόνη της η μεγάλη ισχύς των ηλεκτροκινητήρων δεν θα καθορίσει αυτά τα μοντέλα. Aντίθετα, οι μηχανικοί θα εστιάσουν στην ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, έναν τομέα που γνωρίζουν πολύ καλά.

    Με ισχύ που πιθανότατα να ξεπερνά τους 1.300 ίππους, η μελλοντική ηλεκτρική Lamborghini θα είναι προφανώς σε άλλο επίπεδο από τα σημερινά συμβατικής τεχνολογίας μοτέρ, όμως το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στους αριθμούς, καθώς ο Winkelmann τονίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση είναι υψίστης σημασίας.

    Στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει την έξαψη και το πάθος της οδήγησης μιας Lamborghini αυτούσια και στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

    Παρά την αναπόφευκτη αύξηση του βάρους, οι μηχανικοί της Lamborghini διερευνούν καινοτόμες λύσεις, αξιοποιώντας το λογισμικό και τις προηγμένες τεχνολογίες κίνησης για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.

    Αναγνωρίζοντας τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Winkelmann θέτει μια φιλόδοξη ατζέντα για το ηλεκτρικό μέλλον της Lamborghini, απαιτώντας μια ισορροπία μεταξύ επιτάχυνσης, τελικής ταχύτητας και αυτονομίας.

    Ήδη αυτή την εποχή δοκιμάζονται αρκετά πρωτότυπα και τεχνολογίες για το ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini, με τους ανθρώπους της εταιρείας από την Sant’Agata Bolognese να υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, χωρίς πολλές από τις ιδιοτροπίες που φέρνει μαζί της η ηλεκτροκίνηση.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο