Ο Όμιλος VW σκοπεύει να κατασκευάσει in-house διάφορα εξαρτήματα για την παραγωγή των ηλεκτρικών του μοντέλων.
Για το αυτοκινητικό κολοσσό η εξέλιξη και κατασκευή σημαντικών ανταλλακτικών και στοιχείων θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους κατασκευής των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ θα απλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό και η αλυσίδα παραγωγής.
Η γερμανική εταιρεία θα ενισχύσει την εσωτερική απόδοση των εξαρτημάτων που κατασκευάζει κατά 20% και ήδη προαναγγέλονται σπορ εκδόσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με απόδοση έως και 670 ίππους.
Ο Όμιλος Volkswagen έχει δεσμευτεί να μεταφέρει την εξέλιξη και την παραγωγή κάποιων σημαντικών εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης στις δικές της γραμμές παραγωγής.
Στο περιθώριο της ‘Εκθεσης «Tech Days» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, οι υπεύθυνοι της εταιρείας εξήγησαν πώς θα ελέγχουν την ανάπτυξη νέων μπαταριών και εξαρτημάτων, όπως τους παλμικούς μετατροπείς και τα συστήματα θερμικής διαχείρισης των μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων.
Η ελαχιστοποίηση του κόστους ανάπτυξης και κατασκευής θα είναι το «κλειδί» προκειμένου ο Όμιλος να διατηρήσει την τιμή της λιανικής πώλησης των βασικών ηλεκτρικών μοντέλων του σε λογικά επίπεδα.
Η επόμενη έκδοση MEB+ της πλατφόρμας MEB, που προς το παρόν χρησιμοποιείται από τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Skoda Enyaq iV και Audi Q4 E-tron, θα έχει σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την απόδοση. Ταυτόχρονα, αναμένεται και η ΜEB Entry εκδοχή της πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τα βασικά ηλεκτρικά του Ομίλου.
Πηγή: Protothema.gr