Η Mercedes-Benz παρουσίασε τη δεύτερη γενιά τής GLC πέρυσι τον Ιούνιο, συνεπώς ήταν θέμα χρόνου πότε θα γινόταν το ίδιο και για την GLC Coupé, την σχεδιαστικά πιο κομψή εκδοχή του SUV μοντέλου. Αυτό θα γίνει εντός του Μαρτίου και η γερμανική εταιρία έχει αποκαλύψει αρκετές τεχνικές πληροφορίες πριν την επίσημη πρεμιέρα.
Θυμίζουμε ότι και η καινούργια GLC Coupé βασίζεται στην πλατφόρμα «MRA» («Modular Rear Architecture») ενώ ακολουθώντας τα δεδομένα της νέας GLC θα έχει συνολικά αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό της. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το αμάξωμά της σχεδιάστηκε ώστε να δείχνει ακόμα πιο όμορφο από πριν και να είναι πιο αεροδυναμικό. Ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας πλέον είναι 0,29 (έναντι 0,30 πριν).
Στο εσωτερικό, η καινούργια GLC Coupé έχει καλύτερης ποιότητας υλικά και στο ταμπλό υπάρχει η διαμόρφωση των οθονών της νέας C-Class, 11,9 ιντσών στον πίνακα οργάνων και 12,3 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Αναβαθμισμένα είναι τόσο τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού όσο και του infotainment «MBUX».
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, τόσο οι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το νέο μοντέλο θα έχουν σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης κινητήρα 48 Volt. Σε αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας τού συστήματος συνδράμει τον θερμικό με επιπλέον 23 ίππους και 200 Nm (για όσο χρόνο οι μπαταρίες του έχουν ενέργεια). Αναλυτικότερα, ο δίλιτρος τετρακύλινδρος της GLC 200 Coupé θα αποδίδει 204 ίππους και ροπή 320 Nm. Ο ίδιος κινητήρας στην ισχυρότερη εκδοχή του (GLC 300 Coupé) θα αποδίδει 258 ίππους και ροπή 400 Nm.
Αναφορικά με τον ντίζελ, ο δίλιτρος (τετρακύλινδρος) θα αποδίδει 197 ίππους και 440 Nm ροπή (GLC 220d Coupé). Πέραν αυτών, το καινούργιο μοντέλο θα διατίθεται και με Plug-in σύστημα υβριδικής διάταξης κινητήρα, σε τρεις διαφορετικές εκδοχές αναφορικά με τον τύπο και τη μέγιστη ισχύ και ροπή.
Έτσι, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα είναι η GLC 300e Coupé (313 ίπποι, 550 Nm) και η GLC 400e Coupé (381 ίπποι, 650 Nm), διαθέτοντας τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, θα υπάρχει και η GLC 300de Coupé (με τον δίλιτρο ντίζελ) που θα έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 333 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 750 Nm.
Πηγή: Protothema.gr