Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μετατροπή η οποία προϋποθέτει σημαντικές επεμβάσεις στο αμάξωμα όπως τη μετακίνηση της κεντρική κολώνας (B-Pillar) προς τα πίσω και την επιμήκυνση των εμπρόσθιων θυρών. Φυσικά, δεν περνάει απαρατήρητο το γεγονός πως το μεταξόνιο όπως και τα μετατρόχια, παραμένουν απαράλλαχτα. Τα πίσω τμήματα του αμαξώματος που χρειάστηκαν κατασκευή από την αρχή, είναι από αλουμίνιο, ενώ οι πόρτες και η οροφή από ανθρακόνημα. Η γραμμή της οροφής είναι πιο σπορ με καλαίσθητη σχεδίαση για το πίσω πλευρικό παράθυρο και όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, όλα γίνονται στο χέρι.
Η Ares Modena πρόσθεσε ένα νέο σετ ζάντες με διάμετρο 22 ιντσών από κράμα αλουμινίου, τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ και έναν αρκετά διακριτικό πίσω διαχύτη, που ταιριάζει στο σπορ προφίλ ενός coupe μοντέλου. Μάλιστα η Ares Modena προσφέρει και έκδοση Targa με ανοιχτή οροφή.
Στο εσωτερικό, βρίσκουμε ένα νέο ζευγάρι μπροστινά καθίσματα με δυνατότητα αναδίπλωσης για να δίνουν πρόσβαση στα δύο μεγάλα ξεχωριστά καθίσματα που βρίσκονται πίσω. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω προφανώς και θα είναι πολύ καλός μια και δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση του μοντέλου, κάτι που δεν πρέπει να ισχύει όμως για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια.
Από την Ares Modena δεν υπάρχει δημοσιευμένη πληροφορία που να αφορά στο κόστος της μεταμόρφωσης, κρατώντας την πληροφορία για κάθε ενδιαφερόμενο και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως να βλέπαμε πόσες από τις 7.300 Mulsanne που έχουν κατασκευαστεί, θα καταλήξουν στα έμπειρα χέρια των τεχνιτών της Ares Design.
Πηγή: Protothema.gr