Η Bentley προχωρά στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, με την Flying Spur να αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα.
Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί την Bentley από τη Rolls-Royce, λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι δύο δημιουργούν μοναδικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα, είναι ότι η πρώτη διακρίνεται και για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της.
Το 2019 η Bentley παρουσίασε την 3η γενιά της Flying Spur, του κορυφαίου μοντέλου της και εφέτος θα παρουσιάσει την επανασχεδιασμένη εκδοχή της. Όμως, όπως έχει ανακοινωθεί, η υπερπολυτελής λιμουζίνα της δεν θα ανανεωθεί μόνο αισθητικά αλλά και έχει και αλλαγές ουσίας.
Η απόδοση του θερμικού κινητήρα είναι 600 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 800 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων και μέγιστης ροπής 450 Nm.
Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του plug-in hybrid συστήματος, το οποίο έχει τη χαρακτηριστική ονομασία «Ultra Performance Hybrid», φτάνει τους 782 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.000 Nm. Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 25,9 kWh.
Η ανανεωμένη Flying Spur PHEV θα είναι η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και θα αντικαταστήσει αυτή με τον W12 κινητήρα, ο οποίος καταργείται για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.
Επίσης, θα είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη απόδοση. Συγκριτικά, η νέα έκδοση είναι ισχυρότερη κατά 147 ίππους και η ροπή της είναι κατά 100 Nm περισσότερη.