Η κλιματική κρίση προκάλεσε 68.000 θανάτους στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2022
Πετρούσεβ: "Έγινε αυτό που ήθελα, δεν με νοιάζει τι θέση θα παίζω στον Ερυθρό Αστέρα" ...
Halloween: Πώς ξεκίνησε το έθιμο που κατέκτησε τον κόσμο – Οι απαρχές και η ιστορία του
Χρηματοδότηση έως 17.000 ευρώ σε νέες επιχειρήσεις - Ποιοι δικαιούνται να κάνουν αίτηση ...
Έλον Μασκ: Πιθανότητα 20% η τεχνητή νοημοσύνη να μετατραπεί σε υπαρξιακή απειλή για την ανθρωπότητα ...
Χαμός με Αλμέιδα στο Μεξικό – «Πιο κοντά από ποτέ στην Τσίβας»
1ο Γυμνάσιο Πύργου: Διδακτική Επίσκεψη στην Καλαμάτα
Αϋπνία: Μας γερνάει πριν την ώρα μας;
Νέα παρέμβαση Αυγερινοπούλου για το πλαφόν στη σταφίδα
Ισπανία: Πλημμύρες στο νότιο και ανατολικό τμήμα της χώρας έπειτα από σφοδρές βροχοπτώσεις ...
Θέλοντας να γιορτάσει 130 χρόνια ιστορίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Mercedes-AMG δημιουργεί την ισχυρότερη GT3 που έχει κατασκευάσει, με κωδικό όνομα «Edition 130Y Motorsport».
Παράλληλα, ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 6,3 λίτρων λέει «αντίο» με αυτό το μοντέλο, έχοντας πρώτα αναβαθμιστεί στο μέγιστο. Για την ακρίβεια, στη συγκεκριμένη GT3 αποδίδει 680 ίππους και 730 Nm.
Όσοι από τους ήδη ιδιοκτήτες της Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe που έχουν χρήματα για ξόδεμα και θέλουν να αναβαθμίσουν ακόμα παραπάνω το συγκεκριμένο SUV, η Manhart έχει τη λύση.
Ο βελτιωτικός οίκος αποκάλυψε την GER 800 που ουσιαστικά αποτελεί μία βελτιωμένη εκδοχή της Mercedes-AMG GLE με ενισχυμένο αμάξωμα, μεγαλύτερες ζάντες, διαφορετική εξάτμιση και αναβαθμισμένο κινητήρα για αύξηση της ιπποδύναμης.
Πιθανόν, αυτή να είναι όμοια με τη μορφοποίησης τη μάσκας στην καινούργια E-Class (φωτογραφία κάτω), ένα αποτέλεσμα το οποίο προκάλεσε και έντονη κριτική μεταξύ των παραδοσιακών πελατών αυτής αλλά και της εταιρείας, γενικότερα.
Όσοι έχουν δει από κοντά τα πρωτότυπα της GLE-Class αναφέρουν ότι οι εξωτερικοί καθρέφτες διαθέτουν δύο κάμερες έκαστος, αντί από μία που έχουν τώρα. Επίσης, αναφέρουν ότι στο ταμπλό του υπάρχουν καινούργιο τιμόνι και μεγαλύτερης διαγωνίου κεντρική οθόνη αφής στην οποία θα εμφανίζονται οι ενδείξεις από το αναβαθμισμένο σύστημα MBUX.
Η επανασχεδιασμένη GLE-Class θα έχει κάποιες αλλαγές και στους κινητήρες με τους οποίους διατίθεται. Προς το παρόν, από την εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι η Mercedes-AMG GLE 63 S θα έχει Plug-in Hybrid σύστημα.
Πηγή: Protothema.gr
Πέραν της βασικής Mercedes-AMG GT Coupé με τους 421 ίππους, η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό, η γερμανική εταιρεία έχει στα σκαριά την δημιουργία και μίας κορυφαίας και πισωκίνητης έκδοσης.
Η δεύτερη γενιά της GT Coupé, είτε ως GT 45 με τον V8 κινητήρα των 476 ίππων, είτε στην GT 55 με τους 585 ίππους, διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Ωστόσο, τα στελέχη της Mercedes-AMG αποφάσισαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία όσων πελατών της θα ήθελαν το νέο μοντέλο μόνο με κλασική διάταξη, δηλαδή με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Εδώ και αρκετό καιρό γνωρίζουμε τις προθέσεις της Mercedes-AMG για την δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που θα αποτελεί το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας.
Η εταιρεία από το Affalterbach ήδη δοκιμάζει το συγκεκριμένο σεντάν μοντέλο σε απαιτητικές καιρικές συνθήκες και το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2025.
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.