Τρίτη, 09 Μαϊος 2023 15:40

Το θηρίο της Alpine

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Alpine παρουσίασε πρόσφατα το θηριώδες A110 με το οποίο θα πάρει μέρος στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak.

Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε κάτι εντυπωσιακό από την γαλλική φίρμα μέσα στο 2023, αλλά δεν περιμέναμε ένα αγωνιστικό το οποίο θα τα βάλει με τα θηρία στην πιο διάσημη ανάβαση του κόσμου.
Είναι βασισμένο στην A110 R και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Signatech. Το πρώτο πράγμα που μπορεί κάποιος εύκολα να παρατηρήσει είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν προστεθεί. Μπροστά και πίσω οι προφυλακτήρες είναι διογκωμένοι με πολλά αεροδυναμικά φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει κεντρικό πτερύγιο που διαχωρίζει τον αέρα.
Το πακέτο αεροδυναμικής προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη προκειμένου η A110 να μπορέσει να στρίψει γρήγορα στις 156 στροφές της διαδρομής των σχεδόν 20 χιλιομέτρων στα βουνά του Κολοράντο. Το μηχανικό σύνολο της A110 είναι τετρακύλινδρο 1,8 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και πολλών επεμβάσεων της Alpine έχει ανέβει στους 500 ίππους.



Ένα από τα κυριότερα στοιχεία του αγωνιστικού της Alpine είναι το βάρος το οποίο έχει μειωθεί στα 950 κιλά χάρη στα πολλαπλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί. Το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στην κατηγορία Time Attack 1 του διάσημου αγώνα ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου. Η πρώτη δοκιμή πάντως της Alpine A110 έγινε στην πίστα Λουρσί-Λεβίς στη Γαλλία πριν από μερικές ημέρες και στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε ο έμπειρος Ραφαέλ Αστιέρ.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 09 Μαϊος 2023 10:22

Σχετικά Άρθρα

  • Το supercar της Alpine με εναλλακτικά καύσιμα
    Το supercar της Alpine με εναλλακτικά καύσιμα

    Το υδρογόνο έρχεται όλο και πιο κοντά στην εφαρμογή του σε ευρεία κλίμακα και η Alpine δείχνει ότι είναι εφικτό να γίνει και στα supercars.

    Το Alpine Alpenglow Hy6 είναι ένα επαναστατικό πρωτότυπο supercar που κινείται με κινητήρα V6 που τροφοδοτείται με υδρογόνο, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Alpine να εξερευνήσει τη βιώσιμη τεχνολογία καύσης.

    Σε συνέχεια του προηγούμενου μοντέλου Alpenglow Hy4, το Hy6 διαθέτει έναν V6 twin-turbo 3,5 λίτρων μοτέρ, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο σύνολο των 2,0 λίτρων

    Αυτός ο προηγμένος κινητήρας αποδίδει 740 ίππους και 770 Nm ροπής, μεταφέροντας την ισχύ στον πίσω άξονα μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων.

    Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε τρεις ξεχωριστές δεξαμενές που είναι τοποθετημένες σε ειδικά χωρίσματα για λόγους ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι παραμένουν απομονωμένες από την καμπίνα.

    Ο V6 κινητήρας του Alpenglow Hy6, που αναπτύχθηκε σε διάστημα δύο ετών, έχει όριο περιστροφής στις 9.000 σ.α.λ. και αποδίδει 211 PS ανά λίτρο, χρησιμοποιώντας μπλοκ αλουμινίου με ξηρό κάρτερ.


    Ο κινητήρας είναι ενσωματωμένος σε ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο πλαίσιο LMP3, επιτρέποντας στο συγκεκριμένο μοντέλο να φτάνει ταχύτητες που ξεπερνούν τα 330 χλμ/ώρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς το σύστημα εξάτμισης Inconel εκπέμπει μόνο υδρατμούς.

    Tο Alpenglow Hy6 κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού μαζί με άλλα καινοτόμα μοντέλα της Alpine, όπως το ηλεκτρικό hot hatch A290 και το SUV concept A390.


    Στο περίπτερο της Alpine βρίσκεται επίσης το A110 R Ultime, το πιο αποκλειστικό και ακριβό αυτοκίνητό της μέχρι σήμερα.

    Το μέλλον του hypercar παραγωγής της Alpine παραμένει αβέβαιο, με πιθανότητες είτε για υδρογονοκίνητο είτε για πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, καθώς η μάρκα ετοιμάζεται επίσης να επεκταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες τα επόμενα χρόνια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Alpine ποντάρει στο υδρογόνο
    Η Alpine ποντάρει στο υδρογόνο

    Το μέλλον της Alpine είναι συνδεδεμένο με την ηλεκτροκίνηση όμως η γαλλική εταιρία δεν έχει κλείσει την πόρτα και σε άλλες τεχνολογίες ποντάροντας ιδιαίτερα στο υδρογόνο.

    Η Alpine εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής ενός υπεραυτοκινήτου δρόμου που θα κινείται με κινητήρα υδρογόνου. Το πρωτότυπο Alpenglow, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, εξελίχθηκε πρόσφατα στο Hy4, παρουσιάζοντας τον πρώτο κινητήρα καύσης υδρογόνου της μάρκας.
    Παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μια ηλεκτρική βλάβη στο προγραμματισμένο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο Βέλγιο, το project προχωράει.
    Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, Antony Villain, υπαινίχθηκε τις δυνατότητες παραγωγής του Alpenglow, το οποίο έχει μετατραπεί από μονοθέσιο σε μια πιο συμβατική διθέσια διάταξη χρησιμοποιώντας ένα σασί Ligier LMP3.
    Ο Villain τόνισε ότι η ιδέα σχεδιάστηκε με γνώμονα τόσο την παραγωγή όσο και τους αγώνες, υποδηλώνοντας ότι μια περιορισμένη σειρά αυτοκινήτων δρόμου θα μπορούσε να είναι εφικτή.
    Η ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα V6 είναι το κλειδί για αυτό το σχέδιο. Σε αντίθεση με τον τρέχοντα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων 340 ίππων της Oreca, ο νέος V6 αναπτύσσεται εσωτερικά για να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και περισσότερη ισχύ. Αυτός ο κινητήρας αναμένεται να είναι φιλικός προς τον χρήστη και συγκρίσιμος με τους υπάρχοντες βενζινοκινητήρες, αν και με κάποιες διαφορές λόγω της φύσης της καύσης του υδρογόνου.
    Η καύση υδρογόνου παρουσιάζει μοναδικές προκλήσεις, όπως η διαχείριση των εκπομπών NOx και η εξασφάλιση αποτελεσματικής ανάμιξης αέρα-καυσίμου. Ενώ και η διαχείριση του καυσίμου με τις δεξαμενές πάνω στο όχημα περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα δεδομένα για την παραγωγή του αυτοκινήτου.
    Τα στελέχη της Alpine αναγνωρίζουν ότι η καύση υδρογόνου βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο. Ο νέος κινητήρας V6 ξεκίνησε πρόσφατα δοκιμές στο δυναμόμετρο και πρόκειται να τροφοδοτήσει το πρωτότυπο Alpenglow μέχρι το τέλος του έτους.
    Η Alpine εξετάζει επίσης τη συμμετοχή της στις 24 ώρες του Le Mans το 2027 με ένα αυτοκίνητο με καύση υδρογόνου. Αν και το χρονοδιάγραμμα για ένα αυτοκίνητο δρόμου με κινητήρα υδρογόνου είναι αβέβαιο και εξαρτάται από τις εξελίξεις των υποδομών, η Alpine παραμένει προσηλωμένη στη διερεύνηση τόσο της τεχνολογίας καύσης υδρογόνου όσο και της τεχνολογίας μπαταριών για μελλοντικά μοντέλα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πλησιάζει η πρεμιέρα του ηλεκτρικού Alpine A290
    Πλησιάζει η πρεμιέρα του ηλεκτρικού Alpine A290

    Ο θρυλικός αγώνας του Le Mans έχει επιλεχθεί από την Alpine για την επίσημη πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού Alpine A290 που βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών εξέλιξης.

    Η δυναμική επιστροφή της Alpine στην αγορά έχει μπει για τα καλά στις ράγες, με τα νέα ηλεκτρικά, σπορ μοντέλα της να αναμένονται από φέτος. Το πρώτο θα είναι το A290 που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans στις 13 Ιουνίου. Η Alpine συμμετέχει φέτος στον θρυλικό αγώνα με την A424 και θεώρησε ιδανική στιγμή να αποκαλύψει εκεί το νέο της σπορ μοντέλο.
    Το A290 σχετίζεται άμεσα με το Renault 5 E-Tech, καθώς μοιράζονται την πλατφόρμα AmpR Small. Ωστόσο, έχει εξελιχθεί από την ιστορική μάρκα του γκρουπ Renault και για αυτό θα είναι πολύ πιο σπορτίφ, τόσο σχεδιαστικά όσο και οδηγικά. Για την ακρίβεια, θα έχει διαφορετική ανάρτηση μπροστά, περισσότερη ισχύ και ισχυρότερα φρένα.
    Οι τελευταίες φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η γαλλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αποκαλύπτουν μερικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, παρά το καμουφλάζ. Αυτό που παρατηρούμε αμέσως στο A290 είναι πως το αμάξωμα μοιάζει αρκετά στο Renault 5, αφού τα φωτιστικά σώματα μπροστά είναι ίδια. Ωστόσο, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πιο αιχμηρή σχεδίαση, συγκριτικά με το Renault 5. Οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, την ώρα που οι ζάντες έχουν μείνει ίδιες με το πρωτότυπο που είδαμε πέρυσι τον Μάιο.

    Στο πίσω μέρος, είναι εμφανής μία διακριτική αεροτομή στο τέλος της οροφής, ενώ αναμένεται να έχει και μεγαλύτερο διαχύτη από το 5 E-Tech. Η Alpine έδειξε και λίγο το εσωτερικό του A290, όπου εντοπίσαμε ένα τριάκτινο τιμόνι και ένα κόκκινο κουμπί «OV» (Overtake), το οποίο θα δίνει μία ώθηση ισχύς για μερικά δευτερόλεπτα. Επίσης, από το τιμόνι θα επιλέγουμε και το προφίλ οδήγησης.
    Όπως και το Renault 5 E-Tech, το A290 πρόκειται να διατεθεί με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Η ουσιαστική διαφορά θα αφορά την έκταση του άξονα, που θα προσδίδει ένα πιο σπορ στήσιμο στο αυτοκίνητο και θα ενδείκνυται για δυναμική οδήγηση.
    Περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Παρόλα αυτά, αναμένουμε μία μπαταρία τουλάχιστον 52kWh, όπως αυτή του Renault 5. Βέβαια, το πιθανότερο είναι να δούμε και μικρότερη αυτονομία από τα 400 χιλιόμετρα, λόγω του ότι το Alpine θα έχει σπορ καταβολές.

    Το Renault 5 αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές με τιμή πώλησης στις περίπου 25.000 ευρώ, συνεπώς η σπορ εκδοχή του, το Alpine A290 υπολογίζεται να κοστίζει τουλάχιστον 10 χιλιάδες παραπάνω.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Alpine ετοιμάζει τη νέα Α310
    Η Alpine ετοιμάζει τη νέα Α310

    Πληθαίνουν συνεχώς οι ενδείξεις πως το αναπτυξιακό σχέδιο της Alpine στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σε αμιγώς ηλεκτρική φίρμα θα περιλαμβάνει και την αναγέννηση της Α310 που θα μπει στην καρδιά του ανταγωνισμού των ηλεκτρικών sports cars

    Μέχρι σήμερα το σύγχρονο κεφάλαιο της Alpine έχει ως μόνο πρωταγωνιστή την χαρισματική A110. Βέβαια ως μέλος του Όμιλου Renault Alliance έχει την απαραίτητη χρηματοδότηση και την τεχνική υποστήριξη να αναπτυχθεί περισσότερο, κάτι που υλοποιείται σταδιακά στο πλαίσιο του σχεδίου Renaulution που προβλέπει την πλήρη μετάβαση της εταιρίας στην ηλεκτροκίνηση. Στα μελλοντικά πλάνα της εταιρίας φαίνεται λοιπόν να μπαίνει η σύγχρονη, ηλεκτρική εκδοχή της Α310 η οποία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1971 ως η αντικαταστάτρια της A110 και αντίπαλος της Porsche 911. Ήταν ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις sports car 2+2 θέσεων το οποίο είχε αποδοτικότερο κινητήρα, αρχικά τετρακύλινδρο και μετέπειτα V6.

    Αυτή τη φορά θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη και θα προστεθεί στην γκάμα της Alpine δίπλα στην Α110. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, η νέα A310 θα βασίζεται στην πλατφόρμα «APP» («Alpine Performance Platform») η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για την καινούργια A110 που θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Ακόμα, δεν υπάρχουν στοιχεία για τη νέα A310 εκτός από τη βασική γραμμή που έχει ανακοινωθεί από τα στελέχη της αναφορικά με τα καινούργια μοντέλα της.

    Αυτό σημαίνει ότι το καινούργιο αυτοκίνητο θα επωφελείται από την τεχνογνωσία που θα αποκτήσουν στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέχρι να κατασκευαστεί και να παρουσιαστεί επίσημα.

    Επιπλέον, όπως έχουν δηλώσει οι άνθρωποι της Alpine, όλα τα καινούργια αυτοκίνητά τους θα πληρούν τη βασική αρχή να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά γίνεται για να προσφέρουν τον αυθεντικό χαρακτήρα ενός σπορ οχήματος.

    Θυμίζουμε ότι στο πρόγραμμα που έχει ανακοινώσει γαλλική εταιρεία πρόκειται να παρουσιάσει εντός της επόμενης χρονιάς τόσο το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Alpine 5 το οποίο θα προέλθει από το πρωτότυπο A290_β (όπως ονομάζεται), όσο και το (επίσης ηλεκτρικό) crossover μοντέλο της που θα βασίζεται στο πρωτότυπο GT X-Over. Ακόμα δεν γνωρίζουμε με σιγουριά πότε θα εμφανιστεί επίσημα η καινούργια A310. Όμως αυτό αναμένεται να γίνει έπειτα από την παρουσίαση της νέας A110 η οποία έχει προγραμματιστεί να γίνει εντός του 2027.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus
    Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus

    Η ένωση δυνάμεων Alpine και Lotus για την ανάπτυξη ηλεκτρικής τεχνολογίας δεν θα υλοποιηθεί τελικά καθώς οι δύο εταιρίες ανακοίνωσαν τον τερματισμό της μεταξύ τους συμφωνίας.

    Τον Ιανουάριο του 2021 τα στελέχη της Alpine και της Lotus υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης («Memorandum of Understanding») με σκοπό να εργαστούν από κοινού για την εξέλιξη μιας καινούργιας πλατφόρμας για αμιγώς ηλεκτροκίνητα σπορ μοντέλα. Όπως καταλαβαίνουμε, τόσο η γαλλική όσο και η βρετανική εταιρεία θα είχαν μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσουν κάτι πολύ αποτελεσματικό.
    Η Alpine, με την υποστήριξη του Ομίλου Stellantis, και η Lotus, με τη συνδρομή τού Ομίλου Geely, θα είχαν πρόσβαση σε πολλούς τεχνολογικούς τομείς και πόρους. Ωστόσο σε πρόσφατη κοινή ανακοίνωσή οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να σταματήσουν τη συνεργασία τους.
    Σε αυτή, μεταξύ άλλων, αναφέρεται το εξής: «Η Lotus και η Alpine συνεργάζονται για περισσότερα από δύο χρόνια για το όραμά τους αναφορικά με ένα μελλοντικό σπορ αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Σε αυτή τη χρονική περίοδο αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο εταιρειών μια ισχυρή σχέση. Όμως, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε συνεργασία μετά από Μνημόνιο Συνεννόησης, το αποτέλεσμα δεν ήταν εγγυημένο. Αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε με την κοινή εξέλιξη ενός σπορ αυτοκινήτου για την Alpine. Αυτή είναι μια κοινή απόφαση που ελήφθη φιλικά και θα συνεχίσουμε να συζητάμε άλλες μελλοντικές ευκαιρίες».

    Θυμίζουμε ότι από τη σύμπραξη των Alpine και Lotus υποτίθεται ότι θα πρόκυπτε μια πολύ αποδοτική πλατφόρμα η οποία θα πληρούσε τα υψηλά στάνταρ που απαιτούνται για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Αυτή, θα είχε τη συστοιχία των μπαταριών τοποθετημένη κάθετα ως προς τον οδηγό και τον συνοδηγό και πίσω από αυτούς, ώστε να επιτρέπει τη τοποθέτηση των καθισμάτων όσο το δυνατόν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα να είναι χαμηλά και το κέντρο βάρους του οχήματος.

    Η Lotus προγραμματίζει να τη χρησιμοποιήσει ως βάση για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού sports car που εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία «Type 135» και το οποίο να θωρείται αντικαταστάτης των Elan και Elise. Για την Alpine, θα χρησιμοποιούνταν για την εξέλιξη και κατασκευή τόσο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης A110 όσο και για άλλα μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Συλλεκτική έκδοση για την Alpine A110
    Συλλεκτική έκδοση για την Alpine A110

    Η Alpine γιορτάζει την κατάκτηση του πρώτου της τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με την δημιουργία μίας περιορισμένης παραγωγής έκδοσης της Α110.

    Το 1973 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για την Alpine, καθώς τότε, με την πρώτη γενιά της Α110 κατέκτησε τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο στους αγώνες ράλι, ενώ την ίδια στιγμή το συγκεκριμένο μοντέλο συμπλήρωνε μία δεκαετία στην αγορά.
    Τα 50 χρόνια από τη νίκη του αυτοκινήτου στον αγώνα του Σαν Ρέμο, που σηματοδότησε και την κατάκτηση του τίτλου, ήταν η καλύτερη αφορμή για να λανσαριστεί φέτος η έκδοση «San Remo 73 Special Edition» της Α110. Η ειδική αυτή έκδοση, θα παραχθεί μόλις σε 200 μονάδες και η Alpine έχει ανακοινώσει πως οι παραγγελίες από τους ενδιαφερόμενους γίνονται ήδη δεκτές από τις 17 Μαρτίου.


    Η San Remo 73 Special Edition ξεχωρίζει από τη βαφή Original Caddy Blue με μαύρες λεπτομέρειες και κόκκινη οροφή από ανθρακόνημα. Επιπλέον, στις πλευρές του αμαξώματος ξεχωρίζουν τα ασπρόμαυρα αυτοκόλλητα, ενώ και οι ζάντες Grand Prix Brilliant Blanc με διάμετρο 18 ιντσών δίνουν τον τόνο της συνολικής αισθητικής.


    Στο εσωτερικό οι γκρι ραφές στα καθίσματα και τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt έρχονται σε πλήρη συμφωνία με τις ασπρόμαυρες ρίγες που συνεχίζουν το εξωτερικό μοτίβο. Η απόδοση του κινητήρα παραμένει στους 300 ίππους, όπως και η πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου που δεν έχει κάποιες μηχανολογικές επεμβάσεις. Η τιμή της ειδικής αυτής έκδοσης, έχει οριστεί στις 89.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Alpine στοχεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Alpine στοχεύει στην ηλεκτροκίνηση

    H ιστορική γαλλική φίρμα της Alpine πρόκειται να εμπλακεί ενεργά με την ηλεκτροκίνηση και με εντυπωσιακά αποτελέσματα, σύμφωνα με τον CEO, Laurent Rossi.

    Η πρόθεση της Alpine να δημιουργήσει καινούργια μοντέλα τα οποία να ξεφεύγουν από την κλασική A110 και να ανήκουν σε άλλες κατηγορίες έχει αρχίσει να εμφανίζεται πριν από περίπου μία τριετία.

    Πλέον, το επόμενο επιχειρηματικό πλάνο της είναι η δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τα Alpine R5, η σπορ εκδοχή του νέου Renault 5 και το crossover GT X-Over, τα οποία αναμένονται να παρουσιαστούν μέσα στο 2024.

    Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Laurent Rossi, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, η διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής καινούργιων μοντέλων δεν θα περιοριστεί σε αυτά τα δύο αλλά θα επεκταθεί και σε άλλα.

    Σύμφωνα με τον ίδιο πρόκειται για δύο premium crossover/SUV οχήματα τα οποία θα αποτελούν και δύο άξιους αντιπάλους των Porsche Macan και Cayenne. Για τη δημιουργία των νέων μοντέλων της, η Alpine πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί στo ηλεκτρικό SUV της Lotus, Eletre.

    Όπως είναι γνωστό, οι δύο εταιρείες έχουν ξεκινήσει την συνεργασία τους για την από κοινού εξέλιξη μιας πλατφόρμας για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, τα δύο νέα μοντέλα αναμένεται να παρουσιαστούν το 2027 και το 2028, αντίστοιχα.

    Πέραν της παραπάνω αρχιτεκτονικής πλαισίου, η Alpine ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει και την πλατφόρμα «CMF-EV» την οποία έχει δημιουργήσει η Nissan. O Rossi τόνισε ότι τα νέα μοντέλα της εταιρείας με έδρα τη Διέππη θα ξεχωρίζουν από τον χαρακτήρα τους και από τα δυναμικά χαρακτηριστικά τους.

    Πηγή: Prototthema.gr

  • Πρεμιέρα για την σκληροπυρηνική Alpine A110 R
    Πρεμιέρα για την σκληροπυρηνική Alpine A110 R

    H Alpine παρουσίασε στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία την καθαρόαιμη νέα έκδοση A110 R του ταλαντούχου κεντρομήχανου κουπέ της.

    Πρόκειται για μία hardcore εκδοχή του γαλλικού κουπέ η οποία έχει φτιαχτεί με αποκλειστικό γνώμονα τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα. Το λογότυπο R που στις περισσότερες περιπτώσεις παραπέμπει στην λέξη Racing στην συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με τους Γάλλους της Alpine προέρχεται από το Radical.
    O κινητήρας εξακολουθεί να είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo 1.800άρης που αποδίδει 300 ίππους και 340 Nm ροπής. Όλα περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με υγρούς διπλούς συμπλέκτες και 7 σχέσεις.
    Σχετικά με τις επιδόσεις η σπέσιαλ έκδοση της A 110 θα λέγαμε πως βάζει φωτιά στην άσφαλτο αφού τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 3,9 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά, να αναφέρουμε πως η S πραγματοποιεί την ίδια διαδικασία σε 4,2 δεύτερα, ενώ η Pure σε 4,5 δλ.


    Αναμενόμενα και η τελική ταχύτητα της R είναι αυξημένη στα 285 χλμ./ώρα σε σχέση με τα 250 και 260 των Pure και S, αντίστοιχα. Στην βελτίωση των επιδόσεων και της τελικής ταχύτητας δε συμβάλλει μόνο η μείωση του βάρους αλλά και τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα με την πίσω πτέρυγα να προσφέρει επιπλέον 14 κιλά κάθετης δύναμης.
    Εξωτερικά μπορούμε αν δούμε διάφορα στοιχεία που τονίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Α 110 Ρ που ξεχωρίζει από την μαύρη οροφή και το καπό. Από ανθρακόνημα αποτελούνται και οι 18άρες ζάντες. Νέες είναι και οι διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος.
    Το σασί έχει διάφορες ενισχύσεις στα φρένα της Brembo και με την ανάρτηση να έχει πιο σφιχτές αντιστρεπτικές ράβδους, πιο σκληρά ελατήρια και ταυτόχρονα να είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά. Και μετά την εκτενή χρήση κάρμπον το απόβαρο δεν ξεπερνά τα μόλις 1.082 κιλά.
    Στο εσωτερικό υπάρχει αγωνιστική αύρα με μπάκετ καθίσματα και ψηφιακό πίνακα οργάνων που διαθέτει νέα πληροφόρηση, ενώ υπάρχει και νέο προφίλ οδήγησης (Track mode).
    Η A 110 R θα παρουσιαστεί επίσημα σε ευρωπαϊκό έδαφος στις 17 Οκτωβρίου, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch