Auto Moto

Η Alpine ποντάρει στο υδρογόνο

Η Alpine ποντάρει στο υδρογόνο

Το μέλλον της Alpine είναι συνδεδεμένο με την ηλεκτροκίνηση όμως η γαλλική εταιρία δεν έχει κλείσει την πόρτα και σε άλλες τεχνολογίες ποντάροντας ιδιαίτερα στο υδρογόνο.

Η Alpine εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής ενός υπεραυτοκινήτου δρόμου που θα κινείται με κινητήρα υδρογόνου. Το πρωτότυπο Alpenglow, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, εξελίχθηκε πρόσφατα στο Hy4, παρουσιάζοντας τον πρώτο κινητήρα καύσης υδρογόνου της μάρκας.
Παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μια ηλεκτρική βλάβη στο προγραμματισμένο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο Βέλγιο, το project προχωράει.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, Antony Villain, υπαινίχθηκε τις δυνατότητες παραγωγής του Alpenglow, το οποίο έχει μετατραπεί από μονοθέσιο σε μια πιο συμβατική διθέσια διάταξη χρησιμοποιώντας ένα σασί Ligier LMP3.
Ο Villain τόνισε ότι η ιδέα σχεδιάστηκε με γνώμονα τόσο την παραγωγή όσο και τους αγώνες, υποδηλώνοντας ότι μια περιορισμένη σειρά αυτοκινήτων δρόμου θα μπορούσε να είναι εφικτή.
Η ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα V6 είναι το κλειδί για αυτό το σχέδιο. Σε αντίθεση με τον τρέχοντα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων 340 ίππων της Oreca, ο νέος V6 αναπτύσσεται εσωτερικά για να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και περισσότερη ισχύ. Αυτός ο κινητήρας αναμένεται να είναι φιλικός προς τον χρήστη και συγκρίσιμος με τους υπάρχοντες βενζινοκινητήρες, αν και με κάποιες διαφορές λόγω της φύσης της καύσης του υδρογόνου.
Η καύση υδρογόνου παρουσιάζει μοναδικές προκλήσεις, όπως η διαχείριση των εκπομπών NOx και η εξασφάλιση αποτελεσματικής ανάμιξης αέρα-καυσίμου. Ενώ και η διαχείριση του καυσίμου με τις δεξαμενές πάνω στο όχημα περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα δεδομένα για την παραγωγή του αυτοκινήτου.
Τα στελέχη της Alpine αναγνωρίζουν ότι η καύση υδρογόνου βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο. Ο νέος κινητήρας V6 ξεκίνησε πρόσφατα δοκιμές στο δυναμόμετρο και πρόκειται να τροφοδοτήσει το πρωτότυπο Alpenglow μέχρι το τέλος του έτους.
Η Alpine εξετάζει επίσης τη συμμετοχή της στις 24 ώρες του Le Mans το 2027 με ένα αυτοκίνητο με καύση υδρογόνου. Αν και το χρονοδιάγραμμα για ένα αυτοκίνητο δρόμου με κινητήρα υδρογόνου είναι αβέβαιο και εξαρτάται από τις εξελίξεις των υποδομών, η Alpine παραμένει προσηλωμένη στη διερεύνηση τόσο της τεχνολογίας καύσης υδρογόνου όσο και της τεχνολογίας μπαταριών για μελλοντικά μοντέλα.

Πηγή: Protothema.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup