Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Αυγερινοπούλου: Παραλαβή του λευκώματος “Μακεδονικός Αγώνας 120 χρόνια μετά”
NBA, Μπρόνι Τζέιμς: Το πρώτο καλάθι στην καριέρα του με την φανέλα των Λέικερς
Εγκέφαλος: Οκτώ tips για να τον κρατήσουμε «νέο»
Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας ...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
Διάσωση 97 μεταναστών στο Ιόνιο - Τους μεταφέρουν στο Κατάκολο
Τη δεκαετία του 1990 η Kia έφερε στη Ευρώπη ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που ονόμασε Pride, ενώ ήταν βασισμένο σε ένα σχέδιο του Mazda 121 το οποίο πουλήθηκε στην αγορά των ΗΠΑ ως Ford Festiva.
Για να τιμήσει τα 80 χρόνια από την ίδρυσή της, η Κορεατική φίρμα αποφάσισε να μετατρέψει το ιστορικό μοντέλο της σε ηλεκτρικό, σε συνεργασία με την βρετανική εταιρεία Electrogenic.
Στη θέση του κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων και 60 ίππων τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 109 ίππων και 235 Nm ροπής. Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν διπλάσια δύναμη και ροπή, κάτι που χαρίζει δυναμικές επιδόσεις στο Pridev. Το πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η Kia κατάφερε να διατηρήσει το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στην KIA έχουν ξεκινήσει ήδη τη διαδικασία εξέλιξης του επανασχεδιασμένου Sportage, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο.
Η πέμπτη γενιά του KIA Sportage μετρά ήδη 3 χρόνια παρουσίας του στην αγορά και οι άνθρωποι της κορεατικής φίρμας έχουν ξεκινήσει ήδη το πρόγραμμα ανανέωσή του, κυρίως σε ότι αφορά την σχεδίασή του.
Το πρώτο από αυτά θα είναι ένα μεγάλο SUV που πιθανότατα θα ονομάζεται EV7 ή EV8 και θα συνιστά ένα 7θέσιο SUV, εφάμιλλο με το επερχόμενο Ioniq 7 της Hyundai (2024). Το συγκεκριμένο μοντέλο της Kia, βέβαια, φαίνεται πως δεν θα σταδιοδρομήσει εμπορικά στην Ευρώπη, με την πορεία του να αφορά αποκλειστικά τις ΗΠΑ.
Οι επί ευρωπαϊκού εδάφους οδηγοί, ωστόσο, θα έχουν… στο πιάτο τους ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover, που οι διαστάσεις του θα το εντάσσουν αυτομάτως στην κατηγορία των Volvo C40 και Mercedes EQA. Με πιθανή κωδική ονομασία “EV4” το μοντέλο αναμένεται να αποκαλυφθεί εντός του 2022 και φαίνεται πως θα βασίζεται στη δημοφιλή ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου Kia-Hyundai, Ε-GMP.
Το μεταξόνιο του EV4 θα είναι μικρότερο συγκριτικά με αυτό του EV6 (2.900 χλστ.), αλλά η πλατφόρμα θα του εξασφαλίζει γενναιόδωρες εσωτερικές διαστάσεις και φαίνεται πως θα επιτρέπει την ενσωμάτωση των ίδιων- μεγάλης χωρητικότητας- μπαταριών με του EV6.
Και εδώ θα υπάρχει εξελιγμένο σύστημα φόρτισης που μπορεί, όπως και στο EV6, να λειτουργήσει τόσο με 400V όσο και με 800V. Σε ταχυφορτιστή ισχύος 350 kW, η μεγαλύτερη μπαταρία θα φορτίζει από το 10 έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά, όταν μέσα σε πέντε λεπτά θα «προστίθενται» σχεδόν 100 χλμ. αυτονομίας.
Όπως, μάλιστα, έχει ανακοινωθεί με κάθε επισημότητα, μέχρι το 2025 ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής θα έχει λανσάρει 11 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, ενώ έως το 2027 θα έχουν προσφερθεί στην αγορά συνολικά 7 αμιγώς ηλεκτρικά. Όπως προαναφέραμε, το Kia EV4 φαίνεται πως θα παρουσιαστεί το 2022, με το λανσάρισμά του να ακολουθεί το 2023.
Πηγή: Protothema.gr
Πριν δύο χρόνια η KIA είχε παρουσιάσει το KLTV (Kia Light Tactical Vehicle) και φαίνεται πως ήδη έχει στα πλάνα της τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου το οποίο πιθανότατα θα βασίζεται στο πλαίσιο του μεγάλου SUV Mohave.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες τα πρώτα πρωτότυπα εξέλιξης του οχήματος θα βρεθούν στο δρόμο την επόμενη χρονιά ενώ το τελικό μοντέλο παραγωγής θα έχει σαν κύριο στόχο την στρατιωτική χρήση αλλά θα διαθέτει και εμπορικές εκδόσεις. Το project είναι προϊόν συνεργασίας της Kia με τον κορεάτικο στρατό με στόχο την δημιουργία μιας σειράς οχημάτων που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα οχήματα 2,5 και 5 τόνων.
Στο γενικότερο πλαίσιο προδιαγραφών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πετρελαιοκινητήρας μεγάλης χωρητικότητας με στόχο την υψηλή ροπή, αυτόματα συστήματα μετάδοσης με τετρακίνηση αλλά και σύγχρονα συστήματα ασφάλειας όπως το ABS και το ASR, σύστημα πλοήγησης αλλά και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.
Πάντως σε ότι αφορά τους κινητήρες η κορεάτικη εταιρία φαίνεται πως εξετάζει και την προοπτική χρήσης ενεργειακών κυψελών υδρογόνου σε ορισμένα οχήματα ειδικού χαρακτήρα. Πάντως αξίζει να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο πεδίο δεν είναι κάτι νέο για την Kia η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων εδώ και αρκετές δεκαετίες έχοντας εξελίξει σε αυτό το διάστημα περισσότερα από 100 διαφορετικά οχήματα με την παραγωγή των στρατιωτικών οχημάτων της να έχει ξεπεράσει τις 140.000 μονάδες.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.