Auto Moto

Ακόμα ισχυρότερα τα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback

Ακόμα ισχυρότερα τα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback

Η Audi παρουσίασε τις πιο ισχυρές εκδόσεις των RS 6 Avant και RS 7 Sportback, που φέρουν τον κωδικό «performance».

Η Audi δείχνει να παραμένει παραδοσιακά ταυτισμένη με τους θερμικούς κινητήρες, κάτι που αποδεικνύουν και οι νέες, ακόμα ισχυρότερες εκδόσεις των νέων RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance.
Στα ανανεωμένα μοντέλα, το αμάξωμά τους διατίθεται σε 16 διαφορετικά χρώματα και για πρώτη φορά περιλαμβάνονται σε αυτά μεταλλικό ή/και ματ όπως τα «Ascari Blue» και «Dew Silver», αντίστοιχα.


Υπάρχουν οι απαραίτητες αεροδυναμικές προσθήκες οι οποίες συμβάλλουν και στην εμφάνιση των δύο οχημάτων, όπως αεροτομές στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ. Στον πίσω προφυλακτήρα έχει διαμορφωθεί εντονότερα αεροδυναμικός διαχύτης.
Στα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει πλέον 630 ίππους (+30 από την «απλή» έκδοση), ενώ και η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 50 Nm, φτάνοντας τα 850 Nm. Σύμφωνα με την Audi αυτό επετεύχθη χάρη στην αύξηση της πίεσης του turbo από τα 2,4 bar στα 2,6 bar. H αύξηση της απόδοσης του κινητήρα σημαίνει και τη βελτίωση των επιδόσεων και στα δύο μοντέλα.


Έτσι, τα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance επιταχύνουν από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερα κατά 0,2 δευτερόλεπτα σε αυτή τη διαδικασία.
Αναφορικά με την τελική ταχύτητά τους, στη βασική εκδοχή τους περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα. Στην προαιρετική «RS Dynamic Package» αυτή αυξάνεται στα 305 χλμ./ώρα, ενώ στο πακέτο περιλαμβάνονται επίσης οι κεραμικοί δίσκοι, διάστασης 440 χλστ. εμπρός και 370 χλστ. πίσω, οι οποίοι συνολικά ζυγίζουν 34 κιλά λιγότερο. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης κόκκινου ή γκρι χρώματος καλύμματος στις δαγκάνες.
Και τα δύο διαθέτουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «quattro» που υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης, μεταφέρει τη ροπή στους δύο άξονες σε ποσοστό 40:60, εμπρός-πίσω. Αναλόγως της αναγκαιότητας κάθε φορά, το σύστημα δύναται να μεταφέρει ως και το 70% της ροπής στον εμπρός άξονα και ως το 85% αυτής στον πίσω.


Οι μηχανικοί της Audi τοποθέτησαν ένα πιο εξελιγμένο και ελαφρύτερο κεντρικό διαφορικό, το οποίο λειτουργεί πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ακρίβεια ως προς τη μεταφορά της ροπής εμπρός και πίσω. Μάλιστα, στην προαιρετική εξοπλιστική έκδοση «RS Dynamic Package» τοποθετείται και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Το γεγονός αυτό βελτίωσε και την οδική συμπεριφορά των RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance όταν ο οδηγός κινείται με πολύ υψηλό ρυθμό, μειώνοντας το φαινόμενο της υποστροφής, συγκριτικά.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα δύο RS μοντέλα της εφοδιάζονται με τροχούς 21 ιντσών (στάνταρ) ή 22 ιντσών (προαιρετικά) και έχουν τροχούς από ελαφρύτερο κράμα και σχεδιασμένους αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση.
Τα ελαστικά με τα οποία διατίθενται είναι Continental Sport Contact 7 διάστασης 285/30-21 και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση, ώστε να ανταπεξέρχονται στην αυξημένη ιπποδύναμη και στον απαιτητικό ρυθμό οδήγησης.
Αναφορικά με το εσωτερικό των αναβαθμισμένων RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να επιλέξουν και την μπλε απόχρωση, εκτός από την γκρι ή την κόκκινη οι οποίες ήταν διαθέσιμες ως τώρα.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την επένδυση και το ταμπλό είναι ανακυκλωμένα σε ποσοστό 45%, σύμφωνα με την Audi. Τέλος, οι οθόνες στον πίνακα οργάνων και στο κέντρο της κονσόλας είναι 12,3 ιντσών.
Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις