Η Maserati έχοντας ένα πλήρες αγωνιστικό παλμαρέ, δεν θα μπορούσε να λείψει από τις πίστες των ευρωπαϊκών και παγκόσμιων πρωταθλημάτων αγώνων αντοχής, με το νέο της όπλο να φέρει την ονομασία GT2 και να βασίζεται πάνω στην MC20.
Όπως και η έκδοση παραγωγής, η GT2 χρησιμοποιεί τον κινητήρα Nettuno V6 της Maserati, καθώς η εταιρεία από τη Μόντενα, δεν θα έχει πλέον κινητήρες Ferrari μετά τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας στο τέλος του έτους.
Σε αυτή τη νέα αγωνιστική εφαρμογή, ο twin-turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων παράγει ακριβώς τις ίδιες τιμές με την πολιτική έκδοση των MC20 και MC20 Cielo, όπερ 621 ίππους και μέγιστη ροπή 730 Nm.
Σε ότι αφορά τη μετάδοση, η GT2 χρησιμοποιεί ένα εξατάχυτο, σειριακής λειτουργίας κιβώτιο ταχυτήτων, με χειριστήρια και συμπλέκτη προδιαγραφών FIA. Η Maserati έχει επίσης τοποθετήσει ένα μηχανικό κλείδωμα διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, που αναπτύχθηκε για αγωνιστική χρήση, μαζί με σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών και ρυθμιζόμενα εμπρός-πίσω αμορτισέρ.
Τοποθετημένες ψηλότερα από ό,τι στην MC20, οι δύο απολήξεις ανήκουν σε ένα νέο αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης, ενώ δεν λείπει το συμβατό σύστημα κλιματισμού και η δυνατότητα τοποθέτησης ενός ακόμα μπάκετ καθίσματος.