Νετανιάχου: Με τη λήξη του πολέμου θα επιδιώξουμε περισσότερες συμφωνίες ειρήνης με αραβικές χώρες ...
Ακρίβεια και ελλείψεις σε φάρμακα φέρνει το 2025 – Τι προβλέπει ο Εconomist για την παγκόσμια Υγεία ...
Ανησυχία για την ευλογιά των προβάτων: Κίνδυνος ελλείψεων σε γάλα, κρέας – Αγωνία για κτηνοτρόφους ...
Βουλιαγμένη: Έλεγχοι στις φιάλες των ποτών που κατανάλωσαν οι μαθητές
Eurostat: Πάνω από 1 στους 5 Ευρωπαίους απειλείται με φτώχεια – Στο «κόκκινο» δύο περιφέρειες της Ελλάδας ...
Μπορεί η γλίτσα από το πλυντήριο πιάτων να «ξεκλειδώσει» μία δραστική λύση για την υπερθέρμανση του πλανήτη; Οι επιστήμονες λένε πως ναι ...
Ο Δήμος Ήλιδας τίμησε με μία λαμπρή παρέλαση το Έπος του 40'
Θρίλερ στη Δραπετσώνα: Γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή στη θάλασσα
Έρχονται βροχές και καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας - Ποιες περιοχές θα πληγούν ...
Οικουμενικός Πατριάρχης: «Η Θεολογική Σχολή της Χάλκης θα ανοίξει - Σε εξέλιξη ο διάλογος με την Άγκυρα» ...
Η Mansory, γνωστή και ως ένας άκρως εκκεντρικός βελτιωτής, δημιουργεί μία εκδοχή της Maserati MC20, την MCX Pergusa, όντας το πιο exclusive μοντέλο της ιταλικής φίρμας, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 5 μονάδες.
Το πρώτο πράγμα που μαγνητίζει το βλέμμα στην συγκεκριμένη MC20 είναι το αμάξωμα, διότι αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Αλλά η εμφάνιση δε θα ήταν τίποτα αν δεν συνδυαζόταν με έναν πλούσιο εσωτερικό διάκοσμο ή με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα.
Η Maserati είχε θέσει για τη νέα γενιά της Quattroporte, που θα παρουσιαζόταν βάση χρονοδιαγράμματος το 2025, τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας από τη Μόντενα.
Όμως, άνθρωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν πριν μερικούς μήνες ότι τελικά το ηλεκτρικό σεντάν θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα το 2028, για να μην πάρουν αχρείαστα ρίσκα ως προς την απόδοση.
Οι νέες πληροφορίες σχετικά με το πρότζεκτ προέρχονται από ρεπορτάζ βρετανικού ΜΜΕ που συνομίλησε με τον επικεφαλής μηχανικό των Maserati Quattroporte και GranTurismo, Davide Danesin, ο οποίος αποκάλυψε ότι είναι πολύ πιθανό η νέα Quattroporte να υιοθετήσει την πλατφόρμα της GranTurismo Folgore.
Το ιταλικό σεντάν ήταν να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large. Ο Danesin ανέφερε ότι αυτό το σενάριο δεν έχει αποκλειστεί τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Δεν λέω πως δε θα βασιστεί στην STLA Large. Απλά πιστεύω ότι μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα βασιζόμενοι σε ό,τι ήδη έχουμε».
Για όσους μπορεί να μπέρδεψε, ο Danesin εννοούσε την πλατφόρμα της GranΤurismo Folgore. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε να ταιριάξει στην Quattroporte και να της προσδώσει δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, ευκινησία και θέση οδήγησης, παρόμοια με αυτήν των σπορ αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα.Μετά από μερικές αποτυχίες, η ιταλική μάρκα φαίνεται να βρίσκεται τώρα σε καλύτερες βάσεις, χάρη σε μια ποικιλία νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Grecale και MC20, καθώς και της ανανεωμένης GranTurismo.
Παρόλα αυτά, τα προβλήματα συνεχίζουν να ταλανίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Μια νέα αναφορά, που βλέπει το φως της δημοσιότητας, ισχυρίζεται ότι η ηλεκτρική Quattroporte έχει «παγώσει μέχρι νεωτέρας».
Όπως αναφέρει η Corriere Torino, οι προμηθευτές ενημερώθηκαν στα τέλη Νοεμβρίου ότι το project M9S είχε «ανασταλεί» και θα έπρεπε να «παγώσουν τις εξελίξεις σχετικά με αυτό». Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει ότι η παραγωγή επρόκειτο να ξεκινήσει το νέο έτος με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2025. Εκ των πραγμάτων φαντάζει απίθανο να τηρηθεί αυτό το χρονοδιάγραμμα, ωστόσο η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να προσπάθησε να καθησυχάσει τους προμηθευτές λέγοντας ότι η μελλοντική Maserati «θα αναπτυχθεί, θα κατασκευαστεί και θα παραχθεί 100% στην Ιταλία και θα υιοθετήσει ηλεκτρικούς κινητήρες».
Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η Quattroporte Folgore «μπήκε στον πάγο», αλλά το δημοσίευμα ανέφερε ότι «οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη για την επανατοποθέτηση των high-end εμπορικών σημάτων του ομίλου, με σκοπό να αποφευχθεί η οποιαδήποτε σύγχυση μεταξύ Alfa Romeo και Maserati».
Οι περισσότερες προτάσεις που έχουμε δει από τη Mansory βασίζονται κατά κύριο λόγο σε γερμανικά μοντέλα. Αυτή τη φορά η βελτιωτική εταιρεία πέρασε στην ιταλική μεριά όσον αφορά την εξατομίκευση ενός supercar, αναλαμβάνοντας μία Maserati η οποία δεν χρειάζεται συστάσεις. Πόσο καλύτερη την έκανε όμως για το ειδικό και εύπορο πελατολόγιο της;
Ως συνήθως, το εμπρός μέρος με τον προφυλακτήρα δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές, ωστόσο υπάρχουν επιπρόσθετα κομμάτια πάνω στις «φούστες», γύρω από τους αεραγωγούς και μία μεγαλύτερη ποδιά. Το καπό είναι καινούριο, ενώ τα μπροστινά φανάρια έχουν δεχθεί ένα «τριμάρισμα». Στις πόρτες έχουν μπει επίσης aftermarket κομμάτια. Η αεροτομή είναι μεγάλη τονίζοντας το αιχμηρό ύφος του αυτοκινήτου, ενώ καινούργιος είναι και ο διαχύτης. Οι ζάντες είναι σετ της σειράς FV.5.
Η Mansory θεωρεί το έμβλημά της πιο πολύτιμο από το γνήσιο της μάρκας του αυτοκινήτου και για αυτό το αντικατάστησε για ακόμα μία φορά, βάζοντας το δικό της σε όλα τα καίρια σημεία.
Στο εσωτερικό, η υπογραφή των Γερμανών είναι εμφανής σε πολλές εκφάνσεις, όπως στο κάθισμα, στις ζώνες, στο τιμόνι, στα πατάκια και ούτω καθεξής. Το κοκπιτ είναι δίχρωμο, κυρίως όμως μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες. Η ιταλική σημαία είναι ζωγραφισμένη πάνω στα «αυτάκια» των ταχυτήτων του τιμονιού και κάπου εκεί ολοκληρώνεται το makeover της MC20.
Από το εργοστάσιο, το σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Maserati έχει έναν twin-turbo V6 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 621 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία Formula 1. Ο κινητήρας Nettuno όπως έχει ονομαστεί όμως, είναι ακόμα πιο δυνατός χάρη στη Mansory. Η εταιρεία δηλώνει πως η δικιά της MC20 Cielo αποδίδει 710 ίππους, έχοντας προγραμματίσει τον κινητήρα για μεγαλύτερες επιδόσεις. Το αποτέλεσμα αυτής της τροποποίησης σημαίνει ότι η MC20 Cielo κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, περίπου τρία δέκατα ταχύτερα από το εργοστασιακό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, άρα 10 χιλιόμετρα περισσότερα από το original.
Πηγή: Protothema.gr
Έπειτα από τις καινούργιες GranTurismo, MC20 και MC20 Cielo, η Maserati προετοιμάζει τα επόμενα μοντέλα της, τα οποία θα παρουσιάσει ως το 2025. Μεταξύ αυτών θα είναι και η νέα γενιά της Quattroporte, του πολυτελούς sedan επιδόσεων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, το καινούργιο μοντέλο θα έχει και τη λέξη «Folgore» («κεραυνός») στην ονομασία του. Στη νέα πρακτική τής Maserati αυτό σημαίνει ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Η νέα Quattroporte θα παρουσιαστεί το 2024, όπως έχει γίνει γνωστό. Οι διαστάσεις της αναμένεται να είναι μικρότερες από αυτές του παρόντος μοντέλου (φωτογραφίες) το οποίο υπάρχει στην αγορά από το 2013, ως γενιά.
Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για την καινούργια GranTurismo Folgore, κάτι που σημαίνει ότι (η Quattroporte) θα έχει κύκλωμα 800 Volt και τρεις ηλεκτροκινητήρες (σημ.: στην GranTurismo Folgore, αυτοί είναι ένας εμπρός και δύο στον πίσω άξονα).
Αναφορικά με τη συνδυαστική μέγιστη ισχύ τής καινούργιας Quattroporte αναμένεται να είναι περίπου στους 745 ίππους. Οι μπαταρίες θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 92,5 kWh και θα μπορούν να φορτίσουν σε παροχή έως 270 kW. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η πλατφόρμα αυτή θα χρησιμοποιηθεί και για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Grecale η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.