Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2023 15:28

Η κορυφαία Porsche 718 Spyder GT4 RS

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H Porsche 718 Spyder GT4 RS σηματοδοτεί το τέλος εποχής για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η νέα 718 Spyder GT4 RS αποτελεί το «κύκνειο άσμα» για την οικογένεια των κεντρομήχανων μοντέλων της Porsche, πριν από τη μετάβαση σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που θα πραγματοποιηθεί εντός του 2025.
Η τελευταία έκδοση της γκάμας «718», που έκανε την επίσημη παρουσίασή της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, είναι το πιο ισχυρό παράγωγο της θρυλικής Boxster, από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή της, το 1995.


Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται τοποθετημένος ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 4,0 λίτρων, που προέρχεται από την 911 GT3 και αποδίδει 500 ίππους, ενώ μας είναι γνωστός και από την 718 Cayman GT4 RS. Με «κόφτη» στις 9.000 σ.α.λ. και μέσω ενός αυτόματου διπλού συμπλέκτη κιβωτίου PDK επτά σχέσεων, το roadster μοντέλο μπορεί να επιταχύνει από στάση τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.
Η Porsche λέει ότι η ανοιχτή οροφή «κάνει τον άκρως επιβλητικό ήχο του κινητήρα, μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία», ιδιαίτερα λόγω της τοποθέτησης μιας ελαφριάς σπορ εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι και των νέων εισαγωγών αέρα που είναι τοποθετημένες ακριβώς δίπλα στα προσκέφαλα.

Η 718 Spyder GT4 RS είναι οπτικά σχεδόν πανομοιότυπη με την αντίστοιχη Cayman, με αεραγωγούς που ανοίγουν, πρόσθετα ενίσχυσης προς τα κάτω, πλαστικό καπό και φτερά ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP) και κλειστό κεντρικό κλείδωμα στους -αγωνιστικού στυλ- τροχούς των 20 ιντσών.
Η διάθεση του εκρηκτικού roadster θα αρχίσει λίαν συντόμως, με τιμή που στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινά από τις 151.000 ευρώ.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2023 11:57

Σχετικά Άρθρα

  • Η συλλεκτική Porsche 718 Cayman GT4 RS
    Η συλλεκτική Porsche 718 Cayman GT4 RS

    Η Porsche δημιούργησε δύο εξαιρετικά συλλεκτικές εκδόσεις της 718 Cayman GT4 RS.

    Kατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Rennsport Reunion 7, η Porsche, σε συνεργασία με την TAG Heuer και την Porsche Λατινικής Αμερικής, παρουσίασε μία ειδική έκδοση της 718 Cayman GT4 RS, η οποία συνδέει το παρελθόν με το παρόν της εταιρείας.

    Περιορισμένα σε μόλις δύο μονάδες, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος «Sonderwunsch» της Porsche και αποτίουν φόρο τιμής στην εμβληματική 550 Coupe που συμμετείχε στον θρυλικό αγώνα «Carrera Panamericana» του 1953.

    Και τα δύο αυτοκίνητα είναι βαμμένα σε μεταλλικό χρώμα «Le Mans Silver», με τα αγωνιστικά νούμερα «152» και «154» να είναι ζωγραφισμένα στο εξωτερικό τους και να τονίζονται με κίτρινο χρώμα.

    Το εσωτερικό αυτών των ειδικών μοντέλων Cayman GT4 RS είναι εξίσου εντυπωσιακό με το εξωτερικό. Τα δερμάτινα καθίσματα «Guards Red» έρχονται σε αντίθεση με τις μαύρες δερμάτινες λεπτομέρειες στα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Η τρίχρωμη σταυροβελονιά της σημαίας του Μεξικού τονίζει το τιμόνι και το ταμπλό,

    Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει είναι ο χρονογράφος της TAG Heuer, που βρίσκεται ενσωματωμένος στην κεντρική κονσόλα, μια αναφορά στο ιστορικό μοντέλο «Carrera Chronograph» της ελβετικής μάρκας.

    Αυτή η μονάδα περιλαμβάνει ένα ρολόι και ένα χρονόμετρο, επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρεί τις μέσες ταχύτητες.

    Τα αυτοκίνητα διαθέτουν επίσης το λογότυπο TAG Heuer και ένα μοτίβο Pegasus στο εξωτερικό, που θυμίζει την 550 Spyder. Αυτά τα μοναδικά οχήματα συμβολίζουν τις κοινές αξίες της καινοτομίας, του αγωνιστικού πάθους και της εκπλήρωσης ονείρων τόσο για την Porsche όσο και για την TAG Heuer.


    Η μία από τις ειδικές εκδόσεις παρουσιάστηκε στο Rennsport Reunion 7, η δεύτερη με τον αριθμό «152», θα παρουσιαστεί στην επερχόμενη εκδήλωση της «Carrera Panamericana» και στη συνέχεια θα δημοπρατηθεί, καθιστώντας την ένα πραγματικό συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις φίρμας.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Porsche 718 Spyder RS: Η τελευταία θερμική 718
    Porsche 718 Spyder RS: Η τελευταία θερμική 718

    Η Porsche έχει ξεκαθαρίσει πως το μέλλον της 718 θα είναι ηλεκτρικό και γράφει τον επίλογο των θερμικών εκδόσεων με την σκληροπυρηνική Spyder RS.

    H Porsche έχει ένα σαφές επιχειρηματικό σχέδιο σύμφωνα με το οποίο πολλά νέα μοντέλα θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Ανάμεσα σε αυτά θα είναι και η 718 η οποία γράφει τους τίτλους τέλους των θερμικών εκδόσεων με ένα εμφατικό μοντέλο. Η 718 Spyder RS, που παρουσιάστηκε επίσημα, θα είναι η τελευταία έκδοση του μοντέλου η οποία θα έχει τον επίπεδο κινητήρα της γερμανικής εταιρείας.
    Όπως ανακοίνωσε η Porsche, η νέα έκδοση του οχήματος ζυγίζει 1.410 κιλά, δηλαδή είναι κατά 40 κιλά ελαφρύτερη ενώ το ύψος του αμαξώματος είναι κατά 30 χλστ. χαμηλότερο από πριν και η ανοιγόμενη οροφή είναι διαμορφωμένη με τρόπο ώστε να θυμίζει την αντίστοιχη της 718 Cayman.

    H ανάρτηση της νέας 718 Spyder RS έχει ρυθμιστεί με τρόπο ώστε να προσφέρει την απαραίτητη σπορ οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου της εταιρείας του Zuffenhausen αλλά και να είναι σχετικά άνετο. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο η ανάρτηση δεν είναι τόσο σφιχτά ρυθμισμένη όπως αυτή στην πιο εξειδικευμένη 718 Cayman GT4 RS. Ο κινητήρας της 718 Spyder RS είναι ο τετράλιτρος ατμοσφαιρικός boxer ο οποίος υπάρχει και στην 911 GT3. Η απόδοσή του είναι 500 ίπποι και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 450 Nm. Επίσης, το όριο στροφών του κινητήρα είναι στις 9.000 σ.α.λ.
    Σύμφωνα με την Porsche, η νέα 718 Spyder RS επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ακόμα πιο χαρακτηριστική των δυνατοτήτων επιτάχυνσης του αυτοκινήτου είναι η διαδικασία των 0-200 χλμ./ώρα όπου πραγματοποιείται σε 10,9 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά στην τελική ταχύτητα, φτάνει τα 308 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ηλεκτρικές οι Porsche 718 Boxster και Cayman
    Ηλεκτρικές οι Porsche 718 Boxster και Cayman

    Οι άνθρωποι της Porsche έχουν ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων των 718 Cayman και 718 Boxster.

    Μετά την Taycan, η Porsche έχει αρχίσει να «εξηλεκτρίζει» σχεδόν το σύνολο των μοντέλων της, καθώς μετά τα SUV Macan και Cayenne ακολουθεί και η σειρά των 718 Boxster και 718 Cayman.
    Τα πρωτότυπα των δύο εκδόσεων έχουν ήδη ξεκινήσει την διαδικασία εξέλιξής τους. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το αμάξωμά τους έχει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο Mission R που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία τον Σεπτέμβριο του 2021, όπως και από την Taycan.
    Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές των 718 Boxster και 718 Cayman θα παρουσιαστούν επίσημα το 2024. Ακόμα δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Ωστόσο, σύμφωνα με την υπάρχουσα φημολογία, πιθανόν να είναι διαθέσιμές τόσο ως δικίνητες (πισωκίνητες) όσο και ως τετρακίνητες (με δύο ηλεκτροκινητήρες).


    Επίσης, δεν υπάρχουν στοιχεία αναφορικά με τις μπαταρίες που θα διαθέτουν, Πάντως, με δεδομένο ότι θα βασίζονται στην πλατφόρμα «PPE» -αυτή που υπάρχει και στη Macan EV- αυτές αναμένεται να έχουν ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 100 kWh και θα μπορούν να φορτίζουν σε παροχή έως 280 kW.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω η εντυπωσιακή Porsche 718 Boxster Spyder RS
    Οσονούπω η εντυπωσιακή Porsche 718 Boxster Spyder RS

    Ακολουθώντας το παράδειγμα της 718 Cayman GT4 RS, η Porsche ετοιμάζει και την αντίστοιχη έκδοση της 718 Boxster, με κύριο χαρακτηριστικό τις εξαιρετικές επιδόσεις.

    Η Porsche 718 Boxster Spyder RS, όπως και θα ονομάζεται θα είναι η τελευταία παραλλαγή της υπάρχουσας γκάμας του γερμανικού κεντρομήχανου roadster και η οποία θα ολοκληρώσει τον κύκλο του συγκεκριμένου μοντέλου.

    Οι αλλαγές στην εμφάνιση σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, θα έχουν να κάνουν προφανώς με την ικανότητα του αυτοκινήτου να κινείται γρήγορα, κάτι που σημαίνει πως το αεροδυναμικό πακέτο της Cayman GT4, θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο στην ανοιχτή έκδοση του μοντέλου.


    Σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας της 718 Boxster Spyder RS, είναι ο γνωστός 6κύλινδρος boxer με χωρητικότητα 4,0 λίτρων που για την περίσταση, περιμένουμε να έχει μια απόδοση της τάξης των 500 ίππων. Σε συνδυασμό με το 7άρι PDK κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ο ίδιος κινητήρας στην 718 Cayman GT4 RS συμβάλλει ώστε η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.


    Αυτά που περιμένουμε να δούμε στην 718 Boxster Spyder RS, είναι μεγαλύτεροι τροχοί και φρένα, προφανώς κεραμικά με προηγμένη τεχνολογία και υλικά που θα επιτρέπουν τον περιορισμό της φερόμενης μάζας ανά τροχό, καθώς επίσης και μια σχεδιαστικά πιο «επιθετική» προσέγγιση σε σχέση με τις τυπικές εκδόσεις του κεντρομήχανου roadster της Porsche.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Οι νέες αποχρώσεις της Porsche
    Οι νέες αποχρώσεις της Porsche

    Το πρόγραμμα Paint to Sample της Porsche επεκτείνεται περαιτέρω με αποτέλεσμα οι χρωματικές επιλογές να πολλαπλασιάζονται.

    Σχεδόν 160 θα είναι τα νέα χρώματα που θα έχει στη διάθεσή του να επιλέξει μέσω του προγράμματος Paint to Sample ο εκάστοτε πελάτης της Porsche.

    Περισσότερα από 100 χρώματα προσφέρονται για τις 911 και 718 (Boxster- Cayman), ενώ για τα Panamera, Macan και Cayenne υπάρχουν περισσότερες από 50 επιλογές στο πρόγραμμα Paint to Sample.



    Στην Taycan υπάρχουν 65 χρωματικές επιλογές. Αυτά είναι αποτέλεσμα των αλλαγών που έχουν γίνει στο εργοστάσιο της Porsche στο Zuffenhausen, βάσει των οποίων η παραγωγική δυνατότητα αυτοκινήτων με ιδιαίτερο χρώμα από την παλέτα του προγράμματος Paint to Sample είναι 20 ανά ημέρα (μέχρι πρότινος ήταν 5).

    Η τιμή βέβαια είναι σχεδόν τριπλάσια σε σχέση με κάποιο τυπικό μεταλλικό χρώμα. Το εύρος της κυμαίνεται από τα 9.700 και φτάνει έως τα 11.300 ευρώ ανάλογα και το μοντέλο για το οποίο γίνεται και η επιλογή. Συνολικά, περισσότερες από 160 είναι πλέον οι επιλογές χρώματος για τα μοντέλα της Porsche.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Εξασφαλισμένη η διαδοχή της Porsche 718 Boxster/Cayman
    Εξασφαλισμένη η διαδοχή της Porsche 718 Boxster/Cayman

    Αν και ακόμα δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση για το αν θα έχει ηλεκτρικούς ή θερμικούς κινητήρες η Porsche 718 Boxster/Cayman έχει λάβει έγκριση για την διαδοχή της σύμφωνα με επίσημη επιβεβαίωση από τον CEO της εταιρίας.

    Σε πρόσφατή συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear, ο CEO της Porsche, Oliver Blume, επιβεβαίωσε πως έχει δοθεί το πράσινο φως για τη νέα 718 όμως θα χρειαστούν περίπου δύο χρόνια μέχρι την πρεμιέρα καθώς ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το είδος των μονάδων ισχύος που θα χρησιμοποιούνται.

    Κατά καιρούς έχει υπάρξει φημολογία που θέλει τη νέα γενιά της κεντρομήχανης Porsche να είναι αποκλειστικά ηλεκτρική όμως τα λεγόμενα του Blume αφήνουν να εννοηθεί πως το πιθανότερο σενάριο είναι η γκάμα του μοντέλου να περιλαμβάνει τόσο ηλεκτρική έκδοση αλλά και συμβατικές με θερμικό κινητήρα ο οποίος όμως θα υποστηρίζεται από υβριδικό σύστημα.

    Σύμφωνα με τον Blume η απόφαση θα κριθεί ουσιαστικά από τις δυνατότητες που θα προσφέρει η ηλεκτρική τεχνολογία το επόμενο διάστημα και από το αν θα μπορεί να υποστηρίξει απόλυτα τις απαιτήσεις ενός καθαρόαιμου sports car. Κάτι που αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται να είναι δυνατό. Εάν λοιπόν δεν υπάρξει κάποια άμεση σημαντική εξέλιξη στο κομμάτι των μπαταριών οι περισσότερες πιθανότητες γέρνουν στην πλευρά της διατήρησης των θερμικών κινητήρων.

    Είναι σίγουρο πως αυτό το σενάριο είναι και το προτιμότερο για τους φίλους της Porsche καθώς η 718 είναι ένα από τα μοντέλα της που ποντάρουν στο συναίσθημα και το δέσιμο αυτοκινήτου-οδηγού. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε πως η υποδοχή των υπετροφοδοτούμενων τετρακύλινδρων κινητήρων στην τρέχουσα 718 ήταν σχετικά χλιαρή σε αντίθεση με τις λαμπρές κριτικές που έλαβαν οι ειδικές εκδόσεις της 718 με τον κλασικό flat-6 4.0λιτρο κινητήρα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αυτή θα μπορούσε να είναι η επόμενη Porsche 718
    Αυτή θα μπορούσε να είναι η επόμενη Porsche 718

    Η ενδεχόμενη στροφή στην ηλεκτροκίνηση που συζητείται έντονα για την επόμενη γενιάς της Porsche 718 είναι πολύ πιθανό να συνοδεύεται από μια άκρως ενδιαφέρουσα αισθητική υλοποίηση.

    Η υιοθέτηση της νέας γενιάς τετρακύλινδρων κινητήρων στη βάση των Porsche 718 Cayman και Boxster φαίνεται πως δεν έχει τύχει θετικής ανταπόκρισης από το κοινό της εταιρίας καθώς οι πωλήσεις δεν είναι αντίστοιχες των προσδοκιών που υπήρχαν. Πάντως η Porsche δεν έχει διακόψει την παράδοση των δύο μοντέλων της με τους εξακύλινδρους κινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούν τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις GT4 και Spyder.

    Πάντως οι θερμικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης φαίνεται πως θα συνοδεύουν την σειρά 718 μέχρι το τέλος της σημερινής γενιάς καθώς οι πιο βάσιμες φήμες έως τώρα μιλούν για εξηλεκτρισμό της επόμενης γενιάς. Βέβαια έως τότε αναμένεται να έχουν γίνει αρκετά βήματα για την σύνδεση του ηλεκτρισμού με τον σπορ χαρακτήρα αλλά και την προσαρμογή των ηλεκτρικών απαιτήσεων στο συνολικό πλαίσιο ενός sports car.

    Φυσικά ακόμα δεν υπάρχουν δεδομένα σχετικά με το πώς θα υποδεχθεί το κοινό της Porsche τα ηλεκτρικά μοντέλα, αφού μόλις τώρα γίνεται το πρώτο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση με την Taycan. Πάντως από σχεδιαστικής πλευράς ο εξηλεκτρισμός ίσως φέρει μαζί του μια άκρως ενδιαφέρουσα στροφή σε σχεδιαστικό επίπεδο, απελευθερώνοντας την φαντασία και την δημιουργικότητα.

    Ένα τέτοιο παράδειγμα μας δίνει η ψηφιακή απεικόνιση του Ούγγρου σπουδαστή σχεδιασμού Zsolt Szabo ο οποίος μας παραθέτει την δική του άκρως ενδιαφέρουσα εκδοχή σχετικά με την μορφή που θα μπορούσε να έχει η επόμενη 718. Σαφώς είναι μια πρόταση που θα προσέλκυε μεγάλο κοινό καθώς συνδυάζει τον δυναμισμό με μπόλικη δόση φουτουρισμού.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς