Auto Moto

Μία παντός εδάφους Lancia Delta Integrale

Μία παντός εδάφους Lancia Delta Integrale

Ο Ιταλός καροσερίστας Automobili Amos δημιουργεί μία ιδιαίτερη έκδοση της Lancia Delta Integrale.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και αγαπημένα μοντέλα όχι μόνο των ιταλόφιλων, αλλά και παγκοσμίως είναι φυσικά η Lancia Delta Integrale, η οποία πρωταγωνίστησε τόσο ως πολιτική έκδοση, όσο και ως αγωνιστικό, κατακτώντας παγκόσμιους τίτλους στο WRC.

Η Lancia Delta Safarista αποτελεί την συναρπαστική ανακατασκευή προδιαγραφών ράλι, την οποία έφερε στη ζωή η ιταλική Automobili Amos, και προκαλεί αίσθηση στους φανατικούς φίλους του θρυλικού αυτοκινήτου.

Προηγουμένως, η Automobili Amos εντυπωσίασε τους λάτρεις της με την Delta Futurista, ένα hot hatch restomod μοντέλο με απόδοση 330 ίππους, που βασίζεται στη Lancia Delta Integrale 16V. Από αυτές κατασκευάστηκαν μόλις 20 μονάδες, οι οποίες έχουν βρει ήδη την θέση τους στο γκαράζ των ιδιοκτητών τους.

Αντίθετα, η Safarista σχεδιάστηκε ως ένα restomod προδιαγραφών ράλι, καθώς η εταιρεία θέλει τα αυτοκίνητα να μπορούν να χρησιμοποιούνται και όχι να αποτελούν εκθέματα στα γκαράζ.

Ενώ τα ακριβή στοιχεία επιδόσεων για τη Safarista παραμένουν αδιευκρίνιστα, τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του είναι αξιοπρόσεκτα.

Η μεταμόρφωση της Safarista ξεκινάει με ένα τρίθυρο αμάξωμα από carbon και ενισχυμένη προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος. Κάτω από την επιφάνεια βρίσκεται ένα ενισχυμένο πλαίσιο και ένα πλήρες roll-cage, με τον κινητήρα να δέχεται αναβαθμίσεις, όπως ένα νέο σύστημα ψύξης, μια ECU της Motec και ένα σύστημα anti-lag, με αποτέλεσμα την εντυπωσιακή απόδοση των 350 ίππων.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα σειριακό πέντε σχέσεων της 3MO Motorsport, ενώ τα διαφορικά είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τα πρότυπα των αγώνων ράλι.

Η Reiger παρέχει τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η Brembo τα φρένα και το υδραυλικό χειρόφρενο προέρχεται από την AP Racing, ενώ οι τροχοί Evo Corse εξοπλίζονται με ελαστικά Pirelli Scorpion μικτής χρήσης.

Στο εσωτερικό της γυμνής καμπίνας, οι επιβάτες έχουν να στη διάθεσή τους δύο carbon μπάκετ καθίσματα της Sabelt, ρυθμιζόμενα πεντάλ Tilton, ένα ταμπλό Motec και ακόμη και πλαστικά παράθυρα, που τονίζουν τον προσανατολισμένο στις επιδόσεις σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Ωστόσο, ένα τέτοιο μοντέλο έχει το τίμημά του, και η Lancia Delta Safarista δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς η τιμή της ξεκινάει από τις 570.000 ευρώ (προ φόρων).

Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις