Πέμπτη, 05 Οκτωβρίου 2023 15:32

Το ηλεκτρικό μέλλον της Nissan

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Hyper Urban δείχνει τις προθέσεις της Nissan.

Η προσπάθεια της Nissan για να εξελίξει και να εντάξει στην γκάμα της ηλεκτρικά μοντέλα έχει αρχίσει να γίνεται εμφανής, καθώς έως το τέλος της δεκαετίας θα παρουσιάσει 19 καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα.

Τελευταίο δημιούργημα αποτελεί το πρωτότυπο Hyper Urban που θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, από τις 26 Οκτωβρίου ως τις 5 Νοεμβρίου

Πρόκειται για ένα όχημα το οποίο έχει σκοπό να καταδείξει τόσο τη σχεδιαστική πρακτική όσο και την τεχνολογία που πρόκειται να διαθέτουν τα επερχόμενα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. παραγωγής της ιαπωνικής φίρμας.

Το εντυπωσιακό αμάξωμά του είναι βαμμένο σε κιτρινωπό χρώμα, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αλλάζει απόχρωση αναλόγως του φωτός το οποίο πέφτει επάνω του. Αντίστοιχα, οι εμπρός και πίσω πόρτες ανοίγουν προς τα επάνω, ενώ τα καθίσματά του μπορούν να μετατραπούν σε ανάκλιντρα για την άνετη μετακίνηση των επιβατών.

Το ταμπλό έχει τη δυνατότητα να μετατρέπεται στη διαμόρφωσή του, αναλόγως της επιθυμίας του οδηγού.

Ο Μακότο Ούτσιντα, CEO της Nissan, έχει ανακοινώσει ότι η εταιρεία θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά ως το 2030, την στιγμή που θα σταματήσει η διάθεση μοντέλων με θερμικό κινητήρα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 05 Οκτωβρίου 2023 10:17

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στην Ευρώπη το κορυφαίο Nissan Ariya Nismo
    Στην Ευρώπη το κορυφαίο Nissan Ariya Nismo

    Η ισχυρότερη έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan ετοιμάζει το λανσάρισμά της στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλεκτρικών Οχημάτων, η Nissan προχώρησε στην αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών του Ariya Nismo, που σηματοδοτεί την επιστροφή της ιδιαίτερης γκάμας στη Γηραιά Ήπειρο.

    Βασισμένο στην κληρονομιά Nismo της Nissan, και διατηρώντας παράλληλα μία σχεδίαση με ιαπωνικό στιλ, το Ariya Nismo ανεβάζει την ήδη εντυπωσιακή απόδοση του Ariya e-4ORCE σε νέα επίπεδα.

    Ξεκινώντας από το αμάξωμα, το Ariya Nismo διαθέτει μία κομψή αεροδυναμική σχεδίαση, με χαμηλό κέντρο βάρους, με τις εμπνευσμένες από τη Formula E αεροτομές να προσφέρουν αυξημένη κάθετη δύναμη. Επίσης, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport EV τοποθετούνται σε τροχούς 20 ιντσών της ENKEI.

    Το Ariya Nismo εξοπλίζεται με μπαταρία 87 kWh, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 435 ίππους και τη ροπή στα 600 Nm, ενώ για το 0-100 χλμ./ ώρα χρειάζεται μόλις 5,0 δευτερόλεπτα, ενώ το 80-120 χλμ./ ώρα έρχεται σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα.

    Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν τροποποιημένα ελατήρια, αντιστρεπτικές και αμορτισέρ, τα οποία συνεργάζονται με ένα ισορροπημένο πλαίσιο υψηλού επιπέδου που προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας.

    Όσον αφορά το υδραυλικό τιμόνι του Ariya Nismo, η αίσθησή του αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα, ενώ δουλεύει σε συνδυασμό με την ανάρτηση για να δημιουργήσει την ανάλογη σταθερότητα.

    Το μοντέλο διαθέτει επίσης την επιλογή «Nismo mode», προσφέροντας στους οδηγούς μία μοναδική αίσθηση, με σταθερή και ομαλή επιτάχυνση. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, οι οδηγοί μπορούν να μεταβούν απρόσκοπτα στην εναλλακτική λειτουργία «Normal mode», η οποία εξασφαλίζει μία πιο διαισθητική και δυναμική οδήγηση, εξισορροπώντας την δύναμη με την «απλότητα» του αυτοκινήτου.

    Το Ariya Nismo είναι επίσης εξοπλισμένο με την τεχνολογία e-4ORCE που βελτιστοποιεί την απόδοση τόσο του εμπρός, όσο και του πίσω συστήματος ανάρτησης, εξασφαλίζοντας πρόσφυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, χωρίς να χάνεται η ακρίβεια του σπορ αυτοκινήτου.


    Το Nismo e-4ORCE μπορεί να διορθώσει άμεσα την υποστροφή σε στιγμές υψηλής επιτάχυνσης, ενώ προσφέρει 12% βελτίωση στην διατήρηση της ιδανικής γραμμής σε σύγκριση με τη βασική τεχνολογία e-4ORCE.

    Αναφορικά με τη φόρτιση, το σπορ crossover έρχεται με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW ο οποίος επιτρέπει την γρήγορη φόρτιση σε όλους τους δημόσιους φορτιστές AC, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να συνδέονται σε οποιονδήποτε αριθμό δημόσιων σταθμών κατά το ταξίδι τους.

    Η έναρξη πωλήσεων του νέου Nissan Ariya Nismo αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025 και αναμένεται να διατεθεί σε όλες τις αγορές της Ευρώπης όπου το δημοφιλές crossover είναι ήδη διαθέσιμο.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η επιστροφή του θρυλικού Nissan Silvia
    Η επιστροφή του θρυλικού Nissan Silvia

    Ένα μοντέλο που έχει συνδεθεί με τις δοξασμένες ημέρες της Nissan, κατά πάσα πιθανότητα αναμένεται να επιστρέψει.

    Η Nissan ανακοίνωσε επίσημα ότι δουλεύει πάνω σε ένα νέο σπορ προδιαγραφών αυτοκίνητο με τον κωδικό Silvia, το οποίο θα σηματοδοτήσει το τρίτο μοντέλο επιδόσεων της εταιρείας, μαζί με το Z και το GT-R.

    Παρόλο που το σχέδιο βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, ο αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια στρατηγική προϊόντων, Ivan Espinosa, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ότι η ανάπτυξη έχει ξεκινήσει, με στόχο την παρουσίαση του αυτοκινήτου πριν από το τέλος της δεκαετίας.

    Το νέο Silvia θα διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης για να πληροί τους παγκόσμιους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα αυστηροί στην Ευρώπη.

    Αυτή η κίνηση μπορεί να απογοητεύσει τους απανταχού petrolheads, αλλά είναι απαραίτητη για να είναι το αυτοκίνητο βιώσιμο σε πολλές αγορές.

    Σε αντίθεση με τις πρόσφατες συνεργασίες μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών, η Nissan σχεδιάζει να αναπτύξει το Silvia ανεξάρτητα, κάτι που συνεπάγεται σημαντικές επενδύσεις και ρίσκο.

    Ο Espinosa αναγνωρίζει τις προκλήσεις, ιδιαίτερα σε μια συρρικνούμενη αγορά σπορ αυτοκινήτων, αλλά παραμένει προσηλωμένος στο πρότζεκτ.

    Η εταιρεία έχει υιοθετήσει μια προσεκτική προσέγγιση, δεδομένης της εξειδικευμένης απήχησης των σπορ αυτοκινήτων και του υψηλού κόστους που συνδέεται με την ανάπτυξή τους.


    Ωστόσο, με την ισχυρή βάση οπαδών του Silvia και την επιτυχία παρόμοιων σχεδίων, όπως το αναγεννημένο Prelude της Honda, υπάρχει ελπίδα ότι αυτό το εμβληματικό μοντέλο θα κάνει μια επιτυχημένη επιστροφή, προσθέτοντας ποικιλομορφία σε μια αγορά που κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα SUV.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η πιθανή επιστροφή του Nissan Silvia
    Η πιθανή επιστροφή του Nissan Silvia

    Το ιστορικό όνομα Silvia, όπως όλα δείχνουν, πρόκειται να μας απασχολήσει στο μέλλον.

    Το Nissan Silvia, γνωστό και ως 200SX και 240SX, έχει εξαφανιστεί από τη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας από το 2002, όμως υπάρχει σοβαρότατη πιθανότατη επιστροφής, όπως επιβεβαιώνεται επισήμως από υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.

    Πάνω σε αυτό ο αντιπρόεδρος παγκόσμιας στρατηγικής της Nissan, Ιβάν Εσπινόζα δήλωσε: «Οι πιθανότητες υπάρχουν, αλλά τελικά είναι μια επιχείρηση, οπότε πρέπει να βρω τρόπους να κάνω αυτού του είδους την πρόταση ενδιαφέρουσα για την εταιρεία. Μερικές φορές τέτοια αυτοκίνητα δυσκολεύονται λίγο επειδή το κοινό δεν είναι τόσο μεγάλο, αλλά μπορεί να λειτουργήσει αν βρούμε τη σωστή ιδέα που μπορεί να κυκλοφορήσει παντού στον κόσμο».

    Μια νέα Silvia, είναι πολύ πιθανό να ενταχθεί στην οικογένεια της Nissan Ζ. Με το GT-R στον «πάγο», όσο διαρκεί η αναμονή για τη νέα γενιά R36, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει δεσμευτεί ότι μέσα στην επόμενη τετραετία, θα παρουσιάσει περίπου 30 νέα μοντέλα, με προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση.

    Ίσως εκεί θα μπορούσε να τοποθετηθεί η νέα Silvia, ως ένα προσιτό και πιθανότατα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, για να ανταγωνιστεί ευθέως το Toyota GR86.
  • Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους
    Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους

    Οι ανάγκες των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επεκτείνονται σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα να χρειάζεται η συνεργασία εταιρειών προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο.

    Η Nissan και η Honda έχουν δημιουργήσει ήδη τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα η καθεμία και εξελίσσουν καινούργια. Παρόλα αυτά, τον περασμένο Μάρτιο (τρέχοντος έτους) ανακοινώθηκε ότι οι δύο εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τους για την από κοινού παραγωγή των απαραίτητων εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά οχήματα.
    Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών συνεχίζονται με σκοπό να οριστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμπράξουν.
    Τον περασμένο ο Μακότο Ούτσιντα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, είχε δηλώσει ότι και οι δύο πλευρές είναι ανοιχτές στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε τομέα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και εκτός αυτής. Οι Honda και Nissan προσπαθούν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο λειτουργικό σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά καινούργια μοντέλα τους με πρόθεση να μειώσουν το κόστος. Ένας ακόμη τομέας είναι να συμπράξουν για να αναπτύξουν και να εγκαταστήσουν ένα νέο δίκτυο φόρτισης για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.



    Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.

    Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς