Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2023 15:22

Μία συλλεκτική Jaguar F-Type

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Jaguar λανσάρει την περιορισμένης έκδοσης F-Type ZP Edition.

Η Jaguar έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της να εγκαταλείψει οριστικά τους θερμικούς κινητήρες και να στραφεί άμεσα στην ηλεκτροκίνηση, με ένα από τα μοντέλα που πέφτουν «θύματα» αυτής της στρατηγικής να είναι η F-Type.

Για να τιμήσει την ιστορία και τη σημαντικότητα του μοντέλου, η Jaguar προχωράει στην κατασκευή της έκδοσης F-Type ZP Edition, που θα είναι διαθέσιμη σε κουπέ και κάμπριο αμαξώματα, ενώ θα κατασκευαστούν μόλις 150 μοντέλα.

Αυτόματα λοιπόν το μοντέλο αποκτά έναν χαρακτήρα συλλεκτικού όχι μόνο για τον περιορισμένο αριθμό παραγωγής του, αλλά και για το γεγονός ότι θα είναι το τελευταίο που θα παραχθεί με θερμικό κινητήρα από την Jaguar.

Η F-Type ZP Edition θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, μπλε (Oulton Blue Gloss) και γκρι (Crystal Grey Gloss), με πολλές αισθητικές λεπτομέρειες να ενισχύουν τη μοναδικότητα του μοντέλου. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν δύο επιλογές με κόκκινο και μπλε δέρμα, ενώ μαύρες πινελιές θα υπάρχουν σε διάφορα σημείο όπως στα καλύμματα των καθρεπτών και στις δαγκάνες των φρένων. Οι τροχοί της Jaguar επίσης θα είναι μοναδικοί 20 ιντσών Black Diamond.

Το πανέμορφο βρετανικό αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με έναν V8 κινητήρα 5,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 575 ίππους και 700 Nm ροπής. Συνοδεύεται από ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και οι επιδόσεις είναι ανάλογες του μοντέλου, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2023 10:22

Σχετικά Άρθρα

  • Τέλος εποχής για την Jaguar F-Type
    Τέλος εποχής για την Jaguar F-Type

    Η Jaguar ανακοίνωσε τη λήξη της παραγωγής της θρυλικής F-Type βάζοντας τέλος σε μια μακρά ιστορία σχεδόν 50 χρόνων.

    Η τελευταία F-Type που κατασκευάστηκε είναι μια V8 Convertible βαμμένη στο πράσινο χρώμα Giola Green η οποία τιμάει την κληρονομιά της εταιρείας 50 χρόνια μετά την παραγωγή της τελευταίας E-Type.
    Εκτός από τον μοναδικό αυτό χρωματισμό, η Jaguar νούμερο 87.731 διαθέτει μαύρη οροφή και σκούρο χρωματισμό Tan Windsor στο εσωτερικό ακριβώς όπως η τελευταία E-Type. Το μοναδικό αυτό μοντέλο θα πάρει μέρος σε πολλές εκδηλώσεις της εταιρείας σε όλο τον κόσμο πριν πάρει τη θέση της στο τμήμα Jaguar Herritage Collection.
    Η Jaguar πρώτη φορά αποκάλυψε την F-Type το 2013 σε δύο εκδόσεις, Coupe και Convertible. Ο σχεδιασμός της ήταν εκπληκτικός και αμέσως έκανε αίσθηση στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων, ενώ οι κινητήρες που το συνόδευσαν ήταν οι V6 και V8 τούρμπο με ισχυρές επιδόσεις. Όσες Jaguar F-Type έχουν παραχθεί θα είναι διαθέσιμες για τους αγοραστές μέχρι τις αρχές του 2025.
    Ποια όμως είναι η επόμενη μέρα στα σπορ μοντέλα για τη Jaguar; Το σίγουρο είναι ότι η F-Type δε θα αντικατασταθεί με ένα αντίστοιχο σπορ αυτοκίνητο. Το αντίθετο μάλιστα, η βρετανική εταιρεία σκέφτεται να κάνει ριζική αλλαγή στην γκάμα της φέρνοντας στο προσκήνιο την ηλεκτροκίνηση και την κατηγορία των SUV. Δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να έχουμε ένα εντελώς καινούριο μοντέλο από την Jaguar στην κατηγορία των sedan GT ή των σπορ SUV που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Jaguar Electric Architecture.
    Ένα μαγικό σπορ αυτοκίνητο γεμάτο πάθος ολοκληρώνει τον κύκλο του και τη θέση του θα πάρει ένα ηλεκτρικό premium SUV. Οι καιροί αλλάζουν…

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία Jaguar I-Pace με βασιλικά γονίδια
    Μία Jaguar I-Pace με βασιλικά γονίδια

    Ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Βασιλιά Καρόλου αναζητά νέο ιδιοκτήτη.

    Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jaguar, η I-Pace, δεν θεωρείται ως μπεστ σέλλερ για όσους αναζητούν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, τουλάχιστον για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, αν και πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις.
    Όπως αυτή που δημοπρατείται από τον οίκο Historics με τιμή που υπολογίζεται από 69.000 έως 88.000 δολάρια, ένα ποσό διόλου ευκαταφρόνητο, αλλά και καθόλου απαγορευτικό, εάν σκεφτεί κάποιος ότι το ηλεκτρικό SUV ανήκε στον Βασιλιά Κάρολο.


    Ο Βρετανός μονάρχης αγόρασε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το 2018, όταν ακόμα έφερε το αξίωμα του Πρίγκιπα της Ουαλίας και η μητέρα του, Βασίλισσα Ελισάβετ, βρισκόταν εν ζωή. Γνωστός για την εμμονή του στα «οικολογικά μοντέλα», παρέλαβε τη Jaguar σε χρώμα Eiger Grey και την έστειλε ξανά πίσω, για να βαφτεί εκ νέου στο αγαπημένο του Loire Blue, καθιστώντας την, τη μοναδική I-Pace αυτού του χρώματος.


    Ο Κάρολος κράτησε το αυτοκίνητο ως τον Δεκέμβριο του 2021, έχοντας διανύσει 5.000 χιλιόμετρα και επιλέγοντας να το οδηγεί συνήθως ο ίδιος, πέραν κάποιων επίσημων εμφανίσεων που «επιστράτευε» τον σοφέρ του. Μάλιστα, ουκ ολίγες φορές φωτογραφήθηκε και βιντεοσκοπήθηκε μαζί του, χαρακτηρίζοντάς το «σιωπηλό, αλλά θανατηφόρο».

    Η I-Pace του Κάρολου επέστρεψε στη Jaguar και πουλήθηκε ως ένα συνηθισμένο μεταχειρισμένο στην Κάρεν Φρεντς, η οποία ισχυρίζεται ότι έμαθε για την ιστορία του αυτοκινήτου, κατόπιν εορτής, θέλοντας να κάνει και την ανάλογη αποταμίευση.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική
    Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική

    Η JLR θέτει νέους στόχους για τα μελλοντικά της μοντέλα, βλέποντας ότι τα ηλεκτρικά δεν σημειώνουν ανάλογες πωλήσεις.

    Η Jaguar Land Rover αποτελεί μία από τις αυτοκιντοβιομηχανίες που ανακοίνωσαν, ότι αναγκαστικά θα κάνουν ένα βήμα πίσω στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς θα αρχίσει να επικεντρώνεται σε άλλες λύσεις.
    Αυτές αφορούν στα plug-in υβριδικά, τα οποία δεν μοιάζουν να είναι απλά το ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών, αλλά ο τέλειος συνδυασμός των δύο τεχνολογιών.

    Πρόσφατα, η General Motors ανακοίνωσε μία παρόμοια κίνηση, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι και η Ford θα αφοσιωθεί περισσότερο στα υβριδικά.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell παραδέχεται: «Αυτό που βλέπετε από τους κατασκευαστές αποδεικνύει ότι το κυνήγι για τον πλήρη εξηλεκτρισμό έχει αρχίσει να εκλείπει».

    Τα υβριδικά, τύπου PHEV, κερδίζουν σε έναν πολύ βασικό τομέα τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής, την αυτονομία. Κανένας ιδιοκτήτης ενός μοντέλου με την συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει το άγχος μην αδειάσει η μπαταρία, διότι ο θερμικός κινητήρας μπορεί πάντα να ξαναγεμίσει με βενζίνη.

    Επιστρέφοντας στην υπόθεση της Land Rover και της Jaguar, τα περισσότερα μοντέλα της πρώτης διατίθενται με plug-in σύστημα, ενώ μόνο οι F-Pace και E-Pace της δεύτερης διατίθενται ως τέτοια.

    Στην Ευρώπη, η κατηγορία των PHEV είδε μία συγκλονιστική αύξηση στις πωλήσεις το 2023 που έφτασε σε ποσοστό το 68%, εν αντιθέσει με τα ηλεκτρικά. Στοιχεία σαν και αυτό, ανάγκασαν την Land Rover να ανακοινώσει ότι μέχρι το 2026 θα παρουσιάσει μόλις τέσσερα (και όχι έξι) νέα ηλεκτρικά μοντέλα.


    Η βρετανική μάρκα θέλει να επενδύσει τα χρήματα που θα εξοικονομήσει με αυτήν την κίνηση στα PHEV, βλέποντας πως έχουν πολύ μεγαλύτερη απήχηση.

    Η Jaguar, από την άλλη, δεν κάνει πίσω. Επιμένει στο πλάνο της να γίνει μία μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Ήδη, προετοιμάζει ένα 5θυρο αμιγώς ηλεκτρικό GT, ενώ στην αναμονή είναι άλλο ένα ηλεκτρικό.

    Συνολικά, η JLR στοχεύει μέχρι το 2030, το 60% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα και το ποσοστό να ανέλθει στο 100% μέχρι το 2036.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Jaguar πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Jaguar πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Jaguar μπαίνει σε φάση έντονης κινητικότητας, με τη βρετανική εταιρεία να είναι μία από τις πρώτες που μπήκαν στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης.

    Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της JLR, Adrian Mardell, η Jaguar I-Pace, μαζί με την τρέχουσα γκάμα μοντέλων της εταιρείας, θα αποσυρθεί μέχρι το 2025, σηματοδοτώντας μία αλλαγή από προηγούμενα σχέδια που μιλούσαν για την συνέχιση της παρουσίας της.

    Ωστόσο, οι συγκεκριμένες ημερομηνίες διακοπής εκκρεμούν, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της επερχόμενης γκάμας οχημάτων που βασίζεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική JEA, η οποία έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στα τέλη του 2024.

    Ο Mardell υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης της παρουσίας της ηλεκτρικής I-Pace στην αγορά, ιδιαίτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανονισμούς περί εκπομπών ρύπων της υπόλοιπης γκάμας της εταιρείας.

    Όσον αφορά τη μελλοντική γκάμα της Jaguar, ο στόχος για τον όγκο πωλήσεων έχει τεθεί στα 4.000 αυτοκίνητα ανά μήνα, μία μείωση από τις ελάχιστα πάνω από 5.000 πωλήσεις που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.

    Η αλλαγή αυτή αποδίδεται στην προτεραιότητα που δίνει η JLR σε πιο κερδοφόρα μοντέλα όπως τα Range Rover, Range Rover Sport και Land Rover Defender, λόγω της έλλειψης τσιπ.

    Παρόλο που τα μεγαλύτερα μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την αρθρωτή αρχιτεκτονική MLA, η οποία θα αποτελέσει την βάση για ένα ηλεκτρικό Range Rover EV το 2024, ο Mardell τόνισε την ανάγκη για την ξεχωριστή αρχιτεκτονική JEA της Jaguar να φιλοξενήσει πιο κομψά αμαξώματα, γεγονός που απαιτεί μεγαλύτερο μεταξόνιο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Επετειακές εκδόσεις της Jaguar E-Type
    Επετειακές εκδόσεις της Jaguar E-Type

    H Jaguar τιμά το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της E-Type.

    H Jaguar επέλεξε έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο και στιλάτο τρόπο, για να τιμήσει το επιτυχημένο αγωνιστικό ντεμπούτο της θρυλικής E-Type, που πραγματοποιήθηκε το 1961 με οδηγούς τους Γκράχαμ Χιλ και Ρόι Σαλβαντόρι.

    Εν έτει 2023 η βρετανική φίρμα θα πουλήσει αποκλειστικά ως ζευγάρι δύο κλασικές, αλλά ειδικά τροποποιημένες E-Type ZP Collection. Συνολικά θα κατασκευαστούν 14 ειδικά αυτοκίνητα, τα οποία θα πουληθούν σε επτά πιστούς πελάτες της μάρκας.

    Για να συνδέσει το αγωνιστικό παρελθόν, με τις επιτυχίες των Χιλ και Σαλβαντόρι, η Jaguar έχει διατηρήσει όλα τα vintage χαρακτηριστικά που έκαναν την E-Type τόσο ξεχωριστή, στο πέρασμα των ετών. Από τη βαφή και τις εξωτερικές λεπτομέρειες (το λογότυπο ZP ξεχωρίζει ακόμα και στην τάπα του ρεζερβουάρ), που παραπέμπουν στο έτος 1961, έως το αριστοκρατικό εσωτερικό με τα δέρματα και το τιμόνι από ξύλο οξιάς.

    Κάτω από το καπό, συναντάμε τον κινητήρα των 3,8 λίτρων με τους 265 ίππους, που συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, με συγχρονισμό σε όλο το φάσμα και σχετικά αθόρυβη λειτουργία, χάρις στα ελικοειδή γρανάζια που χρησιμοποίησαν οι μηχανικοί της Jaguar.

    Δίχως να χάσουν τίποτα από τον κλασικό χαρακτήρα τους, οι συλλεκτικές E-Type, διαθέτουν και όλα τα σύγχρονα συστήματα πλοήγησης και επικοινωνίας, εναρμονισμένες στο πνεύμα της εποχής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά ένα ηλεκτρικό GT της Jaguar
    Στα σκαριά ένα ηλεκτρικό GT της Jaguar

    Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της γκάμας της, η Jaguar ετοιμάζει για το μέλλον τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα, με την αρχή να κάνει ένα 4θυρο κουπέ.

    Οι πρώτες πληροφορίες που είχαμε για την επέκταση της γκάμας των ηλεκτρικών μοντέλων της Jaguar, επιβεβαιώθηκαν από τον επικεφαλής της JLR, Adrian Mardell, ο οποίος επιβεβαίωσε τις φήμες για το πρώτο από τη σειρά των νέων ηλεκτρικών μοντέλων.
    Το τετράθυρο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν-κουπέ της Jaguar, θα έχει ιδιαίτερα δυναμικό υπόβαθρο με μεγάλη μπαταρία και επιδόσεις supercar και θα είναι επηρεασμένο αισθητικά από την i-Pace, έχοντας μια λογική «εξέλιξης» του σχήματος και των γραμμών του αμαξώματος, που προφανώς θα είναι και μεγαλύτερο σε μήκος.

    Αυτό θα ορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη νέα πλατφόρμα JEA, στην οποία όπως ξέρουμε, θα βασιστούν άλλα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Jaguar.

    Η τελική μορφή του νέου GT θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2024, μια και η εταιρεία προγραμματίζει να το λανσάρει στις αγορές και να αρχίσουν οι παραδόσεις στους πελάτες της, από το 2025.

    Οι πρώρες πληροφορίες για την πλατφόρμα Jaguar Electric Architecture, κάνουν λόγο για δυνατότητα φιλοξενίας μπαταρίας που θα εξασφαλίζει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η μπαταρία θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μητρικής Tata στην Ευρώπη, το οποίο και αυτό με τη σειρά του είναι σε φάση ολοκλήρωσης προκειμένου σύντομα να έχει την παραγωγική ικανότητα να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες της εταιρείας.


    Το εργοστάσιο αυτό, εντάσσεται στο πλαίσιο των αναπτυξιακών ενεργειών του Ομίλου, οι οποίες θα γίνουν με μια επένδυση της τάξης των 18 δις ευρώ. Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες που προκύπτουν, λένε πως το νέο αυτό μοντέλο θα είναι το δυνατότερο στην ιστορία της Jaguar, ενώ υπάρχει ήδη και η πρώτη πρόβλεψη για την τιμή αγοράς του, που θα είναι κοντά στις 120.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Jaguar F-Pace P400e προσφέρει πλέον μεγαλύτερη αυτονομία
    Η Jaguar F-Pace P400e προσφέρει πλέον μεγαλύτερη αυτονομία

    Η Jaguar ανακοίνωσε ότι η έκδοση P400e της F-Pace διατίθεται πλέον με μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες που προσφέρουν στον κάτοχό της περισσότερα χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας

    Η F-Pace P400e αποτελεί την plug-in hybrid εκδοχή του πολυτελούς SUV μοντέλου της Jaguar και συνδυάζει σχετική οικονομία καυσίμου με καλές επιδόσεις για την κατηγορία και τον όγκο του οχήματος.

    Ενόψει της νέας χρονιάς, η βρετανική εταιρεία την αναβάθμισε ώστε να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Οι αλλαγές αφορούν τόσο σε βασικά στοιχεία του οχήματος όσο και στον εξοπλισμό του.

    Συγκεκριμένα, πλέον η F-Pace P400e διαθέτει μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες οι οποίες είναι 19,2 kWh, έναντι 17,1 kWh. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, με τους νέους συσσωρευτές η μέγιστη θεωρητική αυτονομία που μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη φτάνει τα 65 χλμ. (κατά «WLTP»), έναντι των 53 χλμ. που ήταν πριν, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά σχεδόν 23%.

    Εκτός από τις μπαταρίες, η Jaguar βελτίωσε και τον εξοπλισμό τού μοντέλου. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει μαύρο κάλυμμα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ίδιου χρώματος πλαίσιο στη μάσκα και την γρίλια, όπως και στο πλαίσιο των παραθύρων.

    Επίσης, η ανανεωμένη F-Pace θα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις της με την έγχρωμη οθόνη TFT «Digital Driver Display» που έχει τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και με τροχούς διάστασης 19 ιντσών.

    Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό τού μοντέλου διατίθενται επίσης το σύστημα infotainment «Pivi Pro», με φωνητική λειτουργία Alexa και ασύρματη σύνδεση smartphone (Android Auto και Apple CarPlay). Η Jaguar, μείωσε τον αριθμό των διαθέσιμων εξοπλιστικών εκδόσεων για να είναι πιο εύκολο για τους υποψήφιους αγοραστές να διαλέξουν μεταξύ αυτών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το ηλεκτρικό μέλλον της Jaguar έχει στα σκαριά τρία ηλεκτρικά SUV
    Το ηλεκτρικό μέλλον της Jaguar έχει στα σκαριά τρία ηλεκτρικά SUV

    Η βρετανική εταιρεία μπαίνει ακόμα πιο «βαθιά» στην ηλεκτροκίνηση, έχοντας στα πλάνα της την παρουσίαση τριών EV SUV μοντέλων.

    Μία από τις εταιρείες που σημάδεψαν τον προηγούμενο αιώνα με τα αυτοκίνητά της, η Jaguar, βρίσκεται και αυτή πλέον μπροστά στο σταυροδρόμι της ηλεκτροκίνησης και των σημαντικών αλλαγών που πρέπει να γίνουν.

    Η βρετανική εταιρεία δεν βγαίνει πολύ έντονα στο προσκήνιο τον τελευταίο καιρό, αν εξαιρέσουμε μόνο μία ανακοίνωση για ένα σπορ μοντέλο που θα έρθει σύντομα.

    Κάτω όμως από την επιφάνεια, η εταιρεία φαίνεται ότι δουλεύει εντατικά στα νέα της σχέδια σχετικά με την ηλεκτρονίκηση. Στόχος του νέου διευθύνων συμβούλου Thierry Bollore είναι να μετατρέψει την Jaguar σε μία πολυτελή μάρκα, αγγίζοντας τα χωράφια της Bentley.


    Μέρος αυτού του σχεδίου είναι να παρουσιάσει τρία υψηλής τεχνολογίας πολυτελή SUV μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Η τριάδα αυτών των μοντέλων θα βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα και αφορά την χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

    Το εισαγωγικό μοντέλο θα έχει αμάξωμα με δύο και τέσσερις πόρτες, και θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, είτε με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση.

    Το κορυφαίο μοντέλο αυτής της τριάδας θα είναι επίσης ηλεκτρικό και θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θα έχει δύο μοτέρ και μαζί με τις απλές εκδόσεις θα έχει και την αντίστοιχη SVR με αυξημένη ισχύ και κορυφαία επίπεδα πολυτέλειας. Το μοντέλο αυτό θα απευθύνεται κυρίως στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ.

    Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της Jaguar ονομάζεται Panthera και θα έχει αρχιτεκτονική 800V και όλα όσα χρειάζονται ώστε τα οχήματα να διαθέτουν ημιαυτόνομη οδήγηση.

    Η νέα πλατφόρμα θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Magna, η οποία αυτή την εποχή συναρμολογεί την ηλεκτρική Jaguar I-Pace. Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα περάσει τμηματικά και στην υπόλοιπη γκάμα της.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch