Νετανιάχου: Με τη λήξη του πολέμου θα επιδιώξουμε περισσότερες συμφωνίες ειρήνης με αραβικές χώρες ...
Ακρίβεια και ελλείψεις σε φάρμακα φέρνει το 2025 – Τι προβλέπει ο Εconomist για την παγκόσμια Υγεία ...
Ανησυχία για την ευλογιά των προβάτων: Κίνδυνος ελλείψεων σε γάλα, κρέας – Αγωνία για κτηνοτρόφους ...
Βουλιαγμένη: Έλεγχοι στις φιάλες των ποτών που κατανάλωσαν οι μαθητές
Eurostat: Πάνω από 1 στους 5 Ευρωπαίους απειλείται με φτώχεια – Στο «κόκκινο» δύο περιφέρειες της Ελλάδας ...
Μπορεί η γλίτσα από το πλυντήριο πιάτων να «ξεκλειδώσει» μία δραστική λύση για την υπερθέρμανση του πλανήτη; Οι επιστήμονες λένε πως ναι ...
Ο Δήμος Ήλιδας τίμησε με μία λαμπρή παρέλαση το Έπος του 40'
Θρίλερ στη Δραπετσώνα: Γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή στη θάλασσα
Έρχονται βροχές και καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας - Ποιες περιοχές θα πληγούν ...
Οικουμενικός Πατριάρχης: «Η Θεολογική Σχολή της Χάλκης θα ανοίξει - Σε εξέλιξη ο διάλογος με την Άγκυρα» ...
Η Jaguar έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της να εγκαταλείψει οριστικά τους θερμικούς κινητήρες και να στραφεί άμεσα στην ηλεκτροκίνηση, με ένα από τα μοντέλα που πέφτουν «θύματα» αυτής της στρατηγικής να είναι η F-Type.
Για να τιμήσει την ιστορία και τη σημαντικότητα του μοντέλου, η Jaguar προχωράει στην κατασκευή της έκδοσης F-Type ZP Edition, που θα είναι διαθέσιμη σε κουπέ και κάμπριο αμαξώματα, ενώ θα κατασκευαστούν μόλις 150 μοντέλα.
Αυτόματα λοιπόν το μοντέλο αποκτά έναν χαρακτήρα συλλεκτικού όχι μόνο για τον περιορισμένο αριθμό παραγωγής του, αλλά και για το γεγονός ότι θα είναι το τελευταίο που θα παραχθεί με θερμικό κινητήρα από την Jaguar.
Η F-Type ZP Edition θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, μπλε (Oulton Blue Gloss) και γκρι (Crystal Grey Gloss), με πολλές αισθητικές λεπτομέρειες να ενισχύουν τη μοναδικότητα του μοντέλου. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν δύο επιλογές με κόκκινο και μπλε δέρμα, ενώ μαύρες πινελιές θα υπάρχουν σε διάφορα σημείο όπως στα καλύμματα των καθρεπτών και στις δαγκάνες των φρένων. Οι τροχοί της Jaguar επίσης θα είναι μοναδικοί 20 ιντσών Black Diamond.
Το πανέμορφο βρετανικό αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με έναν V8 κινητήρα 5,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 575 ίππους και 700 Nm ροπής. Συνοδεύεται από ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και οι επιδόσεις είναι ανάλογες του μοντέλου, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.
Πηγή: Protothema.gr
Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της JLR, Adrian Mardell, η Jaguar I-Pace, μαζί με την τρέχουσα γκάμα μοντέλων της εταιρείας, θα αποσυρθεί μέχρι το 2025, σηματοδοτώντας μία αλλαγή από προηγούμενα σχέδια που μιλούσαν για την συνέχιση της παρουσίας της.
Ωστόσο, οι συγκεκριμένες ημερομηνίες διακοπής εκκρεμούν, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της επερχόμενης γκάμας οχημάτων που βασίζεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική JEA, η οποία έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στα τέλη του 2024.
Ο Mardell υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης της παρουσίας της ηλεκτρικής I-Pace στην αγορά, ιδιαίτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανονισμούς περί εκπομπών ρύπων της υπόλοιπης γκάμας της εταιρείας.
Όσον αφορά τη μελλοντική γκάμα της Jaguar, ο στόχος για τον όγκο πωλήσεων έχει τεθεί στα 4.000 αυτοκίνητα ανά μήνα, μία μείωση από τις ελάχιστα πάνω από 5.000 πωλήσεις που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.
Η αλλαγή αυτή αποδίδεται στην προτεραιότητα που δίνει η JLR σε πιο κερδοφόρα μοντέλα όπως τα Range Rover, Range Rover Sport και Land Rover Defender, λόγω της έλλειψης τσιπ.
Παρόλο που τα μεγαλύτερα μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την αρθρωτή αρχιτεκτονική MLA, η οποία θα αποτελέσει την βάση για ένα ηλεκτρικό Range Rover EV το 2024, ο Mardell τόνισε την ανάγκη για την ξεχωριστή αρχιτεκτονική JEA της Jaguar να φιλοξενήσει πιο κομψά αμαξώματα, γεγονός που απαιτεί μεγαλύτερο μεταξόνιο.
Πηγή: Protothema.gr
Η F-Pace P400e αποτελεί την plug-in hybrid εκδοχή του πολυτελούς SUV μοντέλου της Jaguar και συνδυάζει σχετική οικονομία καυσίμου με καλές επιδόσεις για την κατηγορία και τον όγκο του οχήματος.
Ενόψει της νέας χρονιάς, η βρετανική εταιρεία την αναβάθμισε ώστε να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Οι αλλαγές αφορούν τόσο σε βασικά στοιχεία του οχήματος όσο και στον εξοπλισμό του.
Συγκεκριμένα, πλέον η F-Pace P400e διαθέτει μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες οι οποίες είναι 19,2 kWh, έναντι 17,1 kWh. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, με τους νέους συσσωρευτές η μέγιστη θεωρητική αυτονομία που μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη φτάνει τα 65 χλμ. (κατά «WLTP»), έναντι των 53 χλμ. που ήταν πριν, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά σχεδόν 23%.
Εκτός από τις μπαταρίες, η Jaguar βελτίωσε και τον εξοπλισμό τού μοντέλου. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει μαύρο κάλυμμα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ίδιου χρώματος πλαίσιο στη μάσκα και την γρίλια, όπως και στο πλαίσιο των παραθύρων.
Επίσης, η ανανεωμένη F-Pace θα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις της με την έγχρωμη οθόνη TFT «Digital Driver Display» που έχει τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και με τροχούς διάστασης 19 ιντσών.
Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό τού μοντέλου διατίθενται επίσης το σύστημα infotainment «Pivi Pro», με φωνητική λειτουργία Alexa και ασύρματη σύνδεση smartphone (Android Auto και Apple CarPlay). Η Jaguar, μείωσε τον αριθμό των διαθέσιμων εξοπλιστικών εκδόσεων για να είναι πιο εύκολο για τους υποψήφιους αγοραστές να διαλέξουν μεταξύ αυτών.
Πηγή: Protothema.gr
Μία από τις εταιρείες που σημάδεψαν τον προηγούμενο αιώνα με τα αυτοκίνητά της, η Jaguar, βρίσκεται και αυτή πλέον μπροστά στο σταυροδρόμι της ηλεκτροκίνησης και των σημαντικών αλλαγών που πρέπει να γίνουν.
Η βρετανική εταιρεία δεν βγαίνει πολύ έντονα στο προσκήνιο τον τελευταίο καιρό, αν εξαιρέσουμε μόνο μία ανακοίνωση για ένα σπορ μοντέλο που θα έρθει σύντομα.
Κάτω όμως από την επιφάνεια, η εταιρεία φαίνεται ότι δουλεύει εντατικά στα νέα της σχέδια σχετικά με την ηλεκτρονίκηση. Στόχος του νέου διευθύνων συμβούλου Thierry Bollore είναι να μετατρέψει την Jaguar σε μία πολυτελή μάρκα, αγγίζοντας τα χωράφια της Bentley.
Μέρος αυτού του σχεδίου είναι να παρουσιάσει τρία υψηλής τεχνολογίας πολυτελή SUV μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Η τριάδα αυτών των μοντέλων θα βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα και αφορά την χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.
Το εισαγωγικό μοντέλο θα έχει αμάξωμα με δύο και τέσσερις πόρτες, και θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, είτε με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση.
Το κορυφαίο μοντέλο αυτής της τριάδας θα είναι επίσης ηλεκτρικό και θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θα έχει δύο μοτέρ και μαζί με τις απλές εκδόσεις θα έχει και την αντίστοιχη SVR με αυξημένη ισχύ και κορυφαία επίπεδα πολυτέλειας. Το μοντέλο αυτό θα απευθύνεται κυρίως στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ.
Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της Jaguar ονομάζεται Panthera και θα έχει αρχιτεκτονική 800V και όλα όσα χρειάζονται ώστε τα οχήματα να διαθέτουν ημιαυτόνομη οδήγηση.
Η νέα πλατφόρμα θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Magna, η οποία αυτή την εποχή συναρμολογεί την ηλεκτρική Jaguar I-Pace. Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα περάσει τμηματικά και στην υπόλοιπη γκάμα της.
Πηγή: Protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.