Η εμβληματική Lancia 037 επιστρέφει ως restomod και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Διατηρώντας το χαρακτηριστικό στυλ της EVO37, η EVO38 διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο bodykit, με μεγαλύτερες εμπρός εισαγωγές, βαθύτερο αεραγωγό στο καπό, φαρδύτερα και πιο τετραγωνισμένα φτερά και ζάντες αλουμινίου εμπνευσμένες από τους αγώνες ράλι, με ελαστικά Pirelli P Zero.
Επιπλέον τροποποιήσεις περιλαμβάνουν βελτιώσεις στο κάλυμμα του κινητήρα, το διαχύτη, την πίσω πτέρυγα και μια νέα ενιαία εξάτμιση, η οποία συμβάλλει όχι μόνο στην αισθητική αλλά και στην ηχητική παρουσία του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό έχουν γίνει σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως ένας μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής, νέοι εκκεντροφόροι, βελτιωμένος εξαερισμός και μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, με αποτέλεσμα την εντυπωσιακή απόδοση των 600 ίππων και 580 Nm ροπής.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, με ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων να βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του EVO38 είναι το σύστημα τετρακίνησης που προέρχεται από αγώνες και είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτροϋδραυλικό μπλοκέ διαφορικό που ελέγχεται από το ταμπλό.
Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και τιτανίου διατηρεί την EVO38 ελαφριά, με τη ζυγαριά να σταματά στα 1.100 κιλά.
Το σύστημα ανάρτησης, που διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ρυθμιζόμενη απόσταση από το έδαφος, εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση σε ποικίλα εδάφη. Στο εσωτερικό, η εταιρία υποστηρίζει ότι υπάρχουν εργονομικές βελτιώσεις, αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν αδιευκρίνιστες.
Περιορισμένη σε μόλις 38 μονάδες, η EVO38 σηματοδοτεί το αποκορύφωμα της Kimera, συνδυάζοντας την εμβληματική σχεδίαση με τεχνολογία αιχμής.