Τρίτη, 04 Ιουνίου 2024 15:23

Τίτλοι τέλους για την Toyota GR Supra

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Toyota αναμένεται μέσα στο 2026 να σταματήσει την παραγωγή της GR Supra.

H Toyota GR Supra, που αποτελεί ένα από τα πιο ονομαστά μοντέλα στην κατηγορία των roadsters φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της εμπορικής της καριέρας, καθώς όπως όλα δείχνουν, θα σταματήσει να παράγεται το 2026.

Ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υψηλόβαθμων στελεχών της Toyota ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της επόμενης γενιάς του εν λόγω μοντέλου.


Μάλιστα οι πληροφορίες που διαρρέουν κάνουν λόγο για συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ Toyota και BMW προκειμένου τα επόμενα χρόνια να παρουσιάσουν ξανά ένα μοντέλο με κοινή τεχνική βάση, όπως οι Supra και Z4.

Αφορμή πάντως για αυτή την έρευνα και την επιβεβαίωση ότι τελειώνει η καριέρα των δύο μοντέλων ήταν ένα δημοσίευμα του AutoNews. Στο άρθρο αναφέρεται ότι η Magna Steyr στο εργοστάσιο της Αυστρίας απέλυσε 500 εργαζομένους μειώνοντας δραματικά την παραγωγή. Θυμίζουμε ότι τα Supra και Z4, μαζί με την BMW Σειρά 5 και Jaguar E-Pace κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις του Γκρατς.


Κανείς δεν γνωρίζει ουσιαστικά τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια από τις Toyota και BMW. Είναι πολύ πιθανό ο δύο εταιρείες να μην ασχοληθούν καθόλου με τις νέες γενιές των Supra και Z4 και να αλλάξουν εντελώς πορεία.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 04 Ιουνίου 2024 10:15

Σχετικά Άρθρα

  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86
    Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86

    Στο πλαίσιο ενός δημιουργικού project, μηχανικοί της Toyota παρουσίασαν δύο ιδιαίτερες μετατροπές με βάση την θρυλική AE86

    Η Toyota επέλεξε ένα θρυλικό της αυτοκίνητο προκειμένου να το βελτιώσει και να δώσει την ευκαιρία στους φίλους των vintage αυτοκινήτων να το οδηγήσουν για λίγες ώρες. Πρόκειται για την μοναδική Toyota AE86, το περίφημο αυτοκίνητο του Τακούμι Τακαχάσι στο οσκαρικό άνιμε Initial D που δεν έχανε από κανέναν στις αναβάσεις της ιαπωνικής επαρχίας. Αυτήν τη φορά ωστόσο οι μηχανικοί που ανέλαβαν το customizing είχαν άλλα στο μυαλό τους. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο εκδόσεις, μία με βενζινοκινητήρα και μία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά με πολύ χαμηλή απόδοση.
    Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης ΑΕ86, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο κινητήρας από το Toyota GR Yaris χωρίς το… τούρμπο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν αποδίδει μόλις 112 ίππους (από 268) και 160 Nm ροπής και συνοδεύεται από 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ευτύχημα είναι ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 980 κιλά.

    Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη AE86 αποδίδει λίγο περισσότερο, 127 ίππους και 150 Nm ροπής, αλλά ζυγίζει λίγο περισσότερο, 1.070 κιλά. Το εντυπωσιακό στην ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι ότι διαθέτει επίσης μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων!
    Οι φίλοι της Toyota AE86 στην Ιαπωνία θα έχουν την ευκαιρία να νοικιάσουν και οδηγήσουν τα δύο ΑΕ86 κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη
    Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη

    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά να λανσάρει την κορυφαία έκδοση της Corolla και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η Toyota πιθανότατα ετοιμάζεται να λανσάρει την σκληροπυρηνική GR Corolla στην Ευρώπη, με τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών να έχουν εντοπιστεί στην πίστα του Nürburgring.

    Οι ευρωπαίοι λάτρεις των «hot hatches» και ειδικά αυτοί της Toyota ζητούσαν εδώ και καιρό την έκδοση GR Corolla να διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά και φαίνεται ότι αυτό μπορεί σύντομα να γίνει πραγματικότητα.

    Αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της γκάμας πωλείται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους (+43 ίππους συγκριτικά με το GR Yaris).

    Όπως και το Yaris, η Corolla προσφέρει σύστημα τετρακίνησης και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

    Αυτό την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή μοντέλων όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R.

    Η GR Corolla κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, ενώ διατίθεται και μια ισχυρότερη έκδοση (GRMN), η οποία διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει τοποθετηθεί και μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

    Στην περίπτωση που το μοντέλο ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα τις 60.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla
    Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla

    H Toyota εξελίσσει μία νέα εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα της Corolla.

    Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.

    Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.

    Δυστυχώς, οι λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο μοντέλο είναι ελάχιστες και δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι ετοιμάζει η Toyota. Η καλύτερη υπόθεσή μας, είναι πως μιλάμε για το facelift της GR Corolla ή στην καλύτερη περίπτωση, για μία ειδική έκδοσή της.

    Υπενθυμίζουμε, ότι η παρούσα Corolla υπάρχει από το 2018 και η «hot-hatch» εκδοχή της από το 2022. Συνεπώς, η ανανέωσή τους πρέπει να βρίσκεται στα άμεσα σχέδια των Ιαπώνων.

    Αν κρίνουμε πάντως από τις ελάχιστες διαφορές, συγκριτικά με το παρόν μοντέλο, τότε το πιθανότερο είναι πως μιλάμε για μία μικρής βαθμίδας ανανέωση, ώστε να διατηρηθεί η GR Corolla στην επικαιρότητα.


    Οι τελευταίες αναβαθμίσεις που έγιναν από την Toyota στο μικρομεσαίο hot-hatch μοντέλο αφορούσαν στην ενσωμάτωση του launch control, νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

    Η πιο ηχηρή, όμως, αναβάθμιση αφορούσε στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, που η απόδοσή του ανέβηκε στους 304 ίππους και 400 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Toyota ιδρύει νέα εταιρεία
    H Toyota ιδρύει νέα εταιρεία

    Η Toyota έχει στα σκαριά την δημιουργία μίας νέας εταιρείας, η οποία θα επικεντρωθεί σε εκλεκτούς πελάτες.

    Το 1989, η Toyota ανακοίνωσε επίσημα την ίδρυση της Lexus ως μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια νέα σειρά αυτοκινήτων που θα ανήκουν στην πολυτελή κατηγορία, με πρώτο δείγμα το LS 400, ένα αυτοκίνητο που προκάλεσε μεγάλη εντύπωση.
    Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η πρώτη προσπάθεια της Toyota να δημιουργήσει ένα πολυτελές όχημα. Το είχε πράξει ήδη από το 1967 με την παρουσίαση του Century, ενός μεγάλων διαστάσεων σεντάν μοντέλου.


    Βεβαίως, τότε κανείς δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία σε μια ιαπωνική εταιρεία η οποία κατασκεύαζε μικρά αυτοκίνητα και προσπαθούσε να βρει τη θέση της στην αγορά.

    Πάντως, η Toyota διατήρησε το εν λόγω μοντέλο στο πέρασμα των δεκαετιών ως μια ιδιαίτερη κατασκευή περιορισμένης παραγωγής. Το Century είναι χειροποίητο και συναρμολογείται από εξαιρετικά έμπειρους εργαζόμενους της εταιρείας, οι οποίοι επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια.

    Αυτοί έχουν μοναδικές δεξιότητες και θεωρούνται η ελίτ στο σύνολο των εργαζομένων της Toyota και Lexus. Συνολικά, οι μόλις 40 έχουν την εντολή να προσφέρουν το καλύτερο. To αποτέλεσμα σε κάθε Century είναι σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε πολυτελές μοντέλο της δεύτερης.


    Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχει όριο χρόνου για την κατασκευή ενός Century. Όσοι απασχολούνται στη διαδικασία μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους, να ρωτούν συμβουλές και να αποσυναρμολογούν ξανά και ξανά ένα τμήμα του οχήματος μέχρι να επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Για παράδειγμα, για να τοποθετηθεί μία βίδα μπορεί να χρειαστεί δωδεκαπλάσιο χρονικό διάστημα από αυτό που κάνει ένας άλλος εργαζόμενος σε ένα αυτοκίνητο της Toyota ή της Lexus.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικάνικου μέσου Forbes, τα στελέχη της Toyota εξετάζουν το ενδεχόμενο να μετατρέψουν το Toyota Century σε ονομασία εταιρείας.

    Το οικονομικό έντυπο επικαλείται ως πηγή ένα στέλεχος της εταιρείας, το οποίο θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, που είχε μία συνομιλία με τον δημοσιογράφο κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο.


    Εάν, τελικά, ληφθεί η απόφαση για την ίδρυση της Century, τα αυτοκίνητά της θα είναι σαφώς ποιοτικότερα από αυτά της Lexus. Τέλος, θυμίζουμε ότι πέρυσι τον Σεπτέμβριο η Toyota παρουσίασε το καινούργιο Century, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του είναι SUV και όχι sedan.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Με 14 σχέσεις το χειροκίνητο κιβώτιο των ηλεκτρικών Toyota
    Με 14 σχέσεις το χειροκίνητο κιβώτιο των ηλεκτρικών Toyota

    Η Toyota συνεχίζει την εξέλιξη του επαναστατικού μηχανικού κιβωτίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει 14 σχέσεις!

    Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο η Toyota έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόσφατα δόθηκαν στη δημοσιότητα νέες πληροφορίες για τον τρόπο που θα λειτουργεί το κιβώτιο οι οποίες όμως περισσότερο μπερδεύουν παρά ξεκαθαρίζουν το τοπίο.
    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι δε δίνεται καμία διευκρίνηση για τον ηλεκτρομηχανικό τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί. Από τα σχέδια που διέρρευσαν μπορούμε μόνο να συμπεράνουμε μερικά πράγματα για τις επιλογές που θα έχει στα χέρια του ο οδηγός χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο σύνολο. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα προσομοιώνει σε μεγάλο βαθμό το μηχανικό κιβώτιο που έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.

    Στα σχέδια φαίνεται να έχει έξι θέσεις. Ωστόσο, ο οδηγός όταν φτάσει να χρησιμοποιεί τη 6η σχέση θα μπορεί να συνεχίζει να ανεβάζει σχέσεις φτάνοντας μέχρι και τη 14η ταχύτητα. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε αντίθεση με τα σειριακά κιβώτια που έχουμε γνωρίσει, το κιβώτιο της Toyota θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κατεβάσει ή να ανεβάσει 2 ή 3 σχέσεις με μία κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι για παράδειγμα από τη 5η σχέση θα μπορείς να βάλεις 3η σχέση, κάτι που στο σειριακό κιβώτιο δεν μπορείς να το κάνεις αφού πρέπει από τη 5η να περάσεις στη 4η και έπειτα στη 3η σχέση. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τη νέα αυτή τεχνολογία που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητο πιο γοητευτικά στους παραδοσιακούς λάτρης του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Υδρογόνο και για τα Toyota υψηλών επιδόσεων
    Υδρογόνο και για τα Toyota υψηλών επιδόσεων

    Η πίστη της Toyota στο υδρογόνο δεν έχει να κάνει μόνο με τη χρήση του στα μοντέλα παραγωγής καθώς η ιαπωνική εταιρία πιστεύει πως μπορεί να αποτελέσει σανίδα σωτηρίας για τα σπορ μοντέλα αλλά και για τους αγώνες.

    Η Toyota ακολουθεί μια πρωτοποριακή προσέγγιση για τη διατήρηση των παραδοσιακών σπορ αυτοκινήτων σε μια εποχή που κυριαρχούν τα ηλεκτρικά οχήματα. Δίνοντας έμφαση στον κρίσιμο ρόλο των κινητήρων εσωτερικής καύσης υδρογόνου, η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να διατηρήσει τα σπορ αυτοκίνητα με την επωνυμία GR με καινοτόμο τεχνολογία.

    Ο Masahito Watanabe, επικεφαλής του τμήματος Gazoo Racing της Toyota, υποστηρίζει ότι παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης διαθέτουν ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Οραματίζεται την καύση υδρογόνου ως ένα βασικό στοιχείο στο πλαίσιο της σειράς μηδενικών εκπομπών ρύπων, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση των σπορ αυτοκινήτων που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Ωστόσο, μια σημαντική πρόκληση εμποδίζει αυτό το όραμα: η έλλειψη υποδομών. Η απουσία προσβάσιμων σταθμών υδρογόνου παραμένει εμπόδιο για τους πιθανούς οδηγούς οχημάτων υδρογόνου.

    Για να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, η Toyota σχεδιάζει να δημιουργήσει το Hydrogen Factory Europe στο πλαίσιο του τμήματος Motor Europe. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην επιτάχυνση της εμπορευματοποίησης της τεχνολογίας και των συστημάτων υδρογόνου, στηριζόμενη στην αναπτυσσόμενη αγορά υδρογόνου της Ευρώπης που τροφοδοτείται από κυβερνητικές επενδύσεις και το ενδιαφέρον του ιδιωτικού τομέα. Ο Watanabe επιβεβαιώνει τη δέσμευσή τους να προσφέρουν ποικίλες επιλογές για τους πελάτες, περιλαμβάνοντας κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου μαζί με ηλεκτρικά, υβριδικά και οχήματα κυψελών καυσίμου.

    Τα βήματα της Gazoo Racing στην τεχνολογία των κινητήρων υδρογόνου είναι εμφανή, γεγονός που αποδεικνύεται από την επιτυχημένη συμμετοχή του GR Corolla στη σειρά ENEOS Super Taikyu Series, αναδεικνύοντας την πρόοδο σε αυτόν τον τομέα. Ως επόμενο βήμα μάλιστα η εταιρία έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου με το οποίο θα μπορούσε να συμμετέχει στο Le Mans.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο