Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2024 15:28

Συνεργασία Volkswagen με Rivian

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο όμιλος VW ανακοίνωσε την στρατηγική συνεργασία με την Rivian στο πλαίσιο ενός σχεδίου με πολλές επιχειρηματικές πτυχές.

Όπως ανακοίνωσε ο Ρόμπερτ Σκάριντζ, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian Automotive, ο Όμιλος Volkswagen θα επενδύσει συνολικά πέντε δισεκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική εταιρεία. Ο γερμανικός όμιλος θα διαθέσει άμεσα ένα δισεκατομμύριο δολάρια και το υπόλοιπο ποσό σε μεταγενέστερο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η επένδυση αφορά στην εξέλιξη του λογισμικού που διαθέτει ήδη η Rivian για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της και τη χρήση του και από την Volkswagen (η οποία έχει συστήσει τη θυγατρική Cariad γι’ αυτόν το σκοπό). Επίσης, η γερμανική εταιρεία θα επωφεληθεί και στο επιχειρηματικό σχέδιό της να ιδρύσει τη Scout Motors και να επαναφέρει στην αγορά το Scout, ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα των ΗΠΑ.

Θυμίζουμε ότι τα στελέχη της Volkswagen είχαν αποκαλύψει το 2022 την πρόθεσή τους να το πράξουν, μόνο που αυτή τη φορά το νέο μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Σκοπός τους είναι να κατασκευάζεται τόσο ως SUV όσο και ως pickup, σύμφωνα με τα πρώτα σκίτσα που είχαν δημοσιευτεί τότε.
Το επιχειρηματικό πλάνο προβλέπει την εξέλιξη μιας καινούργιας πλατφόρμας για το νέο μοντέλο η οποία δεν θα σχετίζεται με την υπάρχουσα MEB που διαθέτει ήδη ο Όμιλος. Αυτή, θα μπορούσε να έχει κάποια στοιχεία από την αντίστοιχη που έχει δημιουργήσει η Rivian για τα δικά της αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, το SUV R1S και το pickup R1T. Όμως, προς το παρόν, αυτό δεν επιβεβαιώνεται από καμία από τις δύο εταιρείες.
Επιπλέον, η Rivian θα έχει τη δυνατότητα να βρει τα απαραίτητα κεφάλαια και την τεχνολογική υποστήριξη για να συνεχίσει την εξέλιξη και να ξεκινήσει την παραγωγή των καινούργιων μοντέλων της, δηλαδή των R2 και R3, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να παρουσιαστούν από το 2026 και έπειτα.
Ο Όλιβερ Μπλούμε, Διευθύνων Σύμβουλος το Ομίλου Volkswagen, δήλωσε σχετικά μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας: «Μέσω αυτής της συνεργασίας μας, θα έχουμε τις καλύτερες λύσεις για τα μοντέλα μας, τα οποία θα εξελιχθούν ταχύτερα και με μικρότερο κόστος. Επίσης, θα δράσουμε με τρόπο που να είναι προς το συμφέρον των εταιρειών μας και θα εμπνεόμαστε από τα εμβληματικά προϊόντα τους».

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2024 10:05

Σχετικά Άρθρα

  • Συνεργασία του ομίλου VW με τη Rivian
    Συνεργασία του ομίλου VW με τη Rivian

    Ο όμιλος VW προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τη Rivian με στόχο την από κοινού εξέλιξη τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης.

    Ο Όμιλος Volkswagen και η Rivian σχηματίζουν μια κοινοπραξία με στόχο την από κοινού έρευνα και εξέλιξη τεχνολογία που αφορά ηλεκτρικές πλατφόρμες και λογισμικό για τα ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς.
    Η προηγμένη ενσωματωμένη πλατφόρμα λογισμικού της Rivian θα αποτελέσει το θεμέλιο για τη μελλοντική ανάπτυξη οχημάτων στο πλαίσιο της -στρατηγικής σημασίας- κοινοπραξίας. Αντί να έχει τσιπ σε όλο το όχημα, η Rivian δημιουργεί κεντρικές ζώνες που ελέγχουν, με πολλαπλές λειτουργίες σε κάθε μία από αυτές τις ζώνες, μειώνοντας σημαντικά την ανάγκη για τσιπ ημιαγωγών.
    Ο Όμιλος VW ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Rivian, κατόπιν έγκρισης των ρυθμιστικών αρχών. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μετά τη στασιμότητα στο αντίστοιχο project με την Cariad, που οδήγησε σε ακύρωση μελλοντικών μοντέλων και αλλαγή στρατηγικής, δήλωσε ότι αναμένει να επενδύσει έως και 4 δισεκατομμύρια δολάρια επιπλέον ως μέρος της συμφωνίας.

    Η συνεργασία θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη οχημάτων και στις δύο εταιρείες, οι οποίες όμως θα συνεχίσουν κανονικά να λειτουργούν χωριστά, με τη δική τους γκάμα μοντέλων και με σαφή πρόθεση να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε όσο το δυνατό περισσότερες αγορές. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Oliver Blume, δήλωσε ότι η Rivian και όλες οι μάρκες του γερμανικού γκρουπ, συμπεριλαμβανομένης της Scout Motors, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό.

    «Η νέα κοινοπραξία αποτελεί συμπληρωματικό μέρος της γενικής στρατηγικής λογισμικού του Ομίλου Volkswagen», δήλωσε ο Blume. «Ταιριάζει με τις υπάρχουσες δραστηριότητες και συνεργασίες. Η Cariad και η Xpeng στην Κίνα, για παράδειγμα, αποτελούν επίσης μέρος αυτής της συνολικής στρατηγικής».

    Πηγή: Protothema.gr
  • Συνεχίζεται το όνομα GTI και στα ηλεκτρικά VW
    Συνεχίζεται το όνομα GTI και στα ηλεκτρικά VW

    Η VW αναζητά τρόπους για να κρατήσει το ενδιαφέρον των φανατικών της φίλων και στην ηλεκτρική εποχή.

    Η Volkswagen αποχαιρετά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα την επωνυμία GTX για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων για να ανοίξει το δρόμο για τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα GTI και R.
    Το έμβλημα GTX εισήχθη αρχικά για τις αναβαθμισμένες, κορυφαίες εκδόσεις των SUV Volkswagen ID.4 και ID.5 το 2021 και έκτοτε επεκτάθηκε στην ευρύτερη οικογένεια ID. Πρόσφατα, παρουσιάστηκαν οι εκδόσεις GTX των ID.3, ID.7 και ID.Buzz.
    Αρχικά, το σήμα GTX προοριζόταν αποκλειστικά για τα EV με διπλό κινητήρα και έμφαση στις επιδόσεις. Ωστόσο, το νέο ID.3 GTX εξακολουθεί να τροφοδοτείται αποκλειστικά από έναν μόνο κινητήρα στο πίσω μέρος.
    Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, επιβεβαίωσε ότι το σήμα GTX θα καταργηθεί σταδιακά, καθώς η Volkswagen ετοιμάζεται να ηλεκτροδοτήσει τις μάρκες επιδόσεων GTI και R.

    «Το GTX είναι η μάρκα επιδόσεων της πλατφόρμας MEB, αλλά θα επιστρέψουμε στα GTI και R στα επερχόμενα προϊόντα μας», δήλωσε ο Schäfer στο Autocar.

    Η Volkswagen παρουσίασε το ID. GTI concept το 2023, προσφέροντας μια γεύση από έναν ηλεκτρικό διάδοχο του Golf GTI, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2027.

    Το αν αυτό το σήμα θα επεκταθεί και σε άλλα ηλεκτρικά Volkswagen, που σήμερα χρησιμοποιείται μόνο για το Polo και το Golf, παραμένει αβέβαιο.

    Όσον αφορά ένα ηλεκτρικό μοντέλο R, η Volkswagen δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες, αλλά επιβεβαίωσε ότι το R θα εξελιχθεί σε μια μάρκα αποκλειστικά ηλεκτρικών επιδόσεων μέχρι το 2030, διατηρώντας την ταυτότητά του για τετρακίνητα οχήματα επιδόσεων, όπως έκανε τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

    Ο Schäfer υπογράμμισε ότι τα GTI και R θα διατηρήσουν τα διακριτά χαρακτηριστικά τους στην πορεία.

    Αυτή η μετατόπιση υποδηλώνει ότι η Volkswagen είναι απίθανο να εισαγάγει επιπλέον μοντέλα GTX, αν και δεν υπάρχουν σχέδια για την αλλαγή της επωνυμίας των υφιστάμενων αυτοκινήτων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έρχεται το VW ID.Buzz GTX
    Έρχεται το VW ID.Buzz GTX

    Πληθαίνουν συνεχώς οι πληροφορίες πως η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της πιο γρήγορης και σπορτίφ έκδοσης του ID. Buzz

    Στη ηλεκτρική εποχή της Volkswagen η πιο σπορτίφ φιλοσοφία των τονισμένων επιδόσεων και του πιο πικάντικου οδηγικού χαρακτήρα έχει συνδεθεί με το αρκτικόλεξο GTX. Αυτό φαίνεται πως θα δούμε να παίρνει θέση και στο ID. Buzz, παρόλο που δεν είναι σύνηθες ένα πολυμορφικό van να έχει σπορ εκδοχή.

    Οι άνθρωποι της Volkswagen ξεκίνησαν ήδη την εξέλιξή του και τα πρωτότυπα οχήματα εντοπίστηκαν να κάνουν δοκιμές στον δρόμο και αφορούν στην επιμηκυμένη εκδοχή του μοντέλου. Τα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν διαφορετική μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα σε σχέση με αυτά του μοντέλου παραγωγής. Αυτό είναι απαραίτητο ώστε να διαμορφωθεί μια πιο σπορτίφ εικόνα για τη συγκεκριμένη έκδοση.

    Το ID. Buzz GTX θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (άρα θα είναι τετρακίνητο, 4Motion) και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τους θα είναι 340 ίπποι, όπως επιβεβαίωσε σε συνάδελφο του βρετανικού Autocar ο Κάι Γκρούνιτζ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen και επικεφαλής στο Τμήμα Εξέλιξης αυτής. Το ID. Buzz GTX αναμένεται στην αγορά εντός του επόμενου έτους. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες πότε ακριβώς θα γίνει αυτό, ούτε και εάν θα δημιουργηθεί και μια πιο ακόμα πιο σπορ έκδοση του ID. Buzz η οποία ενδεχομένως να φέρει τον χαρακτηρισμό «R».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η ηλεκτρική τεχνολογία της VW
    Η ηλεκτρική τεχνολογία της VW

    Ο Όμιλος VW σκοπεύει να κατασκευάσει in-house διάφορα εξαρτήματα για την παραγωγή των ηλεκτρικών του μοντέλων.

    Για το αυτοκινητικό κολοσσό η εξέλιξη και κατασκευή σημαντικών ανταλλακτικών και στοιχείων θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους κατασκευής των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ θα απλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό και η αλυσίδα παραγωγής.

    Η γερμανική εταιρεία θα ενισχύσει την εσωτερική απόδοση των εξαρτημάτων που κατασκευάζει κατά 20% και ήδη προαναγγέλονται σπορ εκδόσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με απόδοση έως και 670 ίππους.


    Ο Όμιλος Volkswagen έχει δεσμευτεί να μεταφέρει την εξέλιξη και την παραγωγή κάποιων σημαντικών εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης στις δικές της γραμμές παραγωγής.

    Στο περιθώριο της ‘Εκθεσης «Tech Days» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, οι υπεύθυνοι της εταιρείας εξήγησαν πώς θα ελέγχουν την ανάπτυξη νέων μπαταριών και εξαρτημάτων, όπως τους παλμικούς μετατροπείς και τα συστήματα θερμικής διαχείρισης των μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων.


    Η ελαχιστοποίηση του κόστους ανάπτυξης και κατασκευής θα είναι το «κλειδί» προκειμένου ο Όμιλος να διατηρήσει την τιμή της λιανικής πώλησης των βασικών ηλεκτρικών μοντέλων του σε λογικά επίπεδα.

    Η επόμενη έκδοση MEB+ της πλατφόρμας MEB, που προς το παρόν χρησιμοποιείται από τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Skoda Enyaq iV και Audi Q4 E-tron, θα έχει σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την απόδοση. Ταυτόχρονα, αναμένεται και η ΜEB Entry εκδοχή της πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τα βασικά ηλεκτρικά του Ομίλου.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στα σκαριά το ανανεωμένο Volkswagen ID.3
    Στα σκαριά το ανανεωμένο Volkswagen ID.3

    Έχοντας στην πλάτη του πάνω από 3 χρόνια παρουσίας στους δρόμους, έφτασε η ώρα για την αναβάθμιση του VW ID. 3.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, το επανασχεδιασμένο ID.3 θα παρουσιαστεί εντός των επόμενων μηνών και θα είναι βελτιωμένο τόσο αισθητικά, όσο και ποιοτικά.

    Η διαδικασία ανανέωσής του ίσως συνέβη λίγο πιο νωρίς απ’ ό,τι συνηθίζεται, ωστόσο τα στελέχη τής γερμανικής εταιρείας έκριναν ότι έπρεπε να γίνει για να συνδυαστεί με την αναβάθμιση του λογισμικού στο σύστημα infotainment που διαθέτει.

    Όπως ανακοινώθηκε από την γερμανική εταιρεία, αυτό θα είναι πιο γρήγορο στη λειτουργία του και πιο φιλικό προς τον χρήση. Επίσης, η κεντρική οθόνη αφής θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, φτάνοντας τις 12 ίντσες, από τις 10 ίντσες που είναι ως τώρα. Επιπλέον, μια αλλαγή είναι η τοποθέτηση φωτιζόμενων διακοπτών στη βάση αυτής για να είναι ευδιάκριτοι και το βράδυ.

    Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές στο αμάξωμά, το αυτοκίνητο θα διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, κυρίως στον εμπρός, ο οποίος θα διαθέτει διαμορφωμένα δύο κάθετα ανοίγματα στις άκρες του, όπως και τον βασικό, κεντρικό αεραγωγό. Τέλος, ανανεωμένο είναι και το καπό το οποίο τονίζεται διαφορετικά και από το νέο σχήμα των LED φωτών ημέρας

    Μια ουσιαστική αλλαγή στο ανανεωμένο ID.3 είναι η τοποθέτηση νέων υλικών στο εσωτερικό του και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής. Πέραν αυτών, έχει βελτιωθεί από το επίπεδο εξοπλισμού τού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου τής VW.

    Για παράδειγμα, πλέον θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό το σύστημα υποβοήθησης οδηγού «Travel Assist», το οποίο περιλαμβάνει σύστημα διατήρησης του οχήματος στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας, adaptive cruise control και σύστημα ενημέρωσης για ενδεχόμενο κίνδυνο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Και στην Ευρώπη τα αμιγώς ηλεκτρικά Rivian
    Και στην Ευρώπη τα αμιγώς ηλεκτρικά Rivian

    Μετά από αρκετή καθυστέρηση, η Rivian ανακοινώνει την εισαγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η startup αμερικάνικη εταιρεία Rivian μπορεί επιτέλους να διαθέσει στην αγορά των ΗΠΑ το αμιγώς ηλεκτροκίνητο pickup μοντέλο της R1T, λύνοντας τα όποια προβλήματα είχε σχετικά με την εξέλιξη και την παραγωγή του.

    Κατόπιν, θα έρθει και η σειρά των αγορών της Γηραιάς Ηπείρου, όπου θα κάνουν μέσα στους επόμενους μήνες την εμφάνισή τους, αρχικά στη Γερμανία, τόσο το R1Τ, όσο και το αντίστοιχο SUV, με κωδικό R1S. Βεβαίως, η πληροφορία δεν προέρχεται από την ίδια τη Rivian αλλά από τη γνωστή εταιρεία ενοικιάσεων οχημάτων Sixt, η οποία πλέον εμπλέκεται και στον τομέα τού leasing και των πωλήσεων αυτοκινήτων.
    Ωστόσο, ο τρόπος που έγινε γνωστό μάς βάζει σε σκέψεις για την ακρίβεια της προοπτικής. Κι αυτό επειδή στην ιστοσελίδα υπάρχουν κάποια ουσιώδη λάθη που δεν δικαιολογούνται στον επίσημο ιστότοπο του κατασκευαστή.

    Για παράδειγμα, η Rivian αναγράφεται ως «Revian», ενώ ως έδρα της αναγράφεται το Plymouth, στην πολιτεία τού Μίσιγκαν, όταν αυτή είναι στην πόλη Irvine, στην Καλιφόρνια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Volkswagen δημιούργησε μια ηλεκτρική καρέκλα γραφείου που «τρέχει» με 20 χλμ την ώρα
    H Volkswagen δημιούργησε μια ηλεκτρική καρέκλα γραφείου που «τρέχει» με 20 χλμ την ώρα

    H Volkswagen έκανε μια παύση από την κατασκευή οχημάτων, δημιουργώντας μια καρέκλα γραφείου. Ωστόσο, δεν είναι σαν αυτές που γνωρίζετε.

    Μπορεί να μοιάζει με gaming καρέκλα αλλά χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας.

    Σχεδιασμένη από το τμήμα Εμπορικών Οχημάτων της Volkswagen Νορβηγίας, η καρέκλα έχει σκοπό να αισθάνεται ο χρήστης σαν να βρίσκεται σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο - υπάρχει κόρνα, ζώνη ασφαλείας, ακόμη και μουσικό σύστημα.

    Για να οδηγήσουν, οι χρήστες κινούν δύο πεντάλ για να αλλάξουν κατεύθυνση.

    «Μπορείτε να οδηγείτε, να κορνάρει και να ακούτε μουσική - ακόμη και να κάνετε σήμα καθώς στρίβετε σε μια αίθουσα συσκέψεων», δήλωσε η Volkswagen.

    Η απίστευτη αυτή καρέκλα μάλιστα, που μπορεί να πιάσει μέχρι και 20 χιλιόμετρα ανά ώρα!

    Η τιμή της δεν έχει γίνει γνωστή αλλά προς ώρας είναι εκθεσιακή και δεν είναι ξεκάθαρο εάν θα δοθεί προς αγορά.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Το VW Golf θα συνεχίσει στην οικογένεια ID
    Το VW Golf θα συνεχίσει στην οικογένεια ID

    Είναι απόλυτα λογικό η VW να κρατήσει ζωντανό το όνομα Golf που όπως όλα δείχνουν θα συνεχίζει να υπάρχει μέσα στη οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ID.

    Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen για τα επιβατικά μοντέλα, Thomas Schafer, το ξεκαθάρισε.
    «Δεν θα αφήναμε το όνομα Golf, σε καμία περίπτωση. Έχουμε στην εταιρεία ορισμένα εμβληματικά ονόματα, όπως είναι και το GTI εκτός του Golf και θα ήταν παράλογο από τη μεριά μας να τα αφήσουμε να σβήσουν» είπε ο Schafer. Στην πραγματικότητα, η παραμονή του ονόματος Golf, ίσως να γίνει με μια μικρή παραλλαγή, μια και είναι πολύ πιθανό να του προστεθεί το πρόθεμα ID.

    Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε το ID.Golf, με το οποίο θα δίνεται απευθείας και το στίγμα της ηλεκτροκίνητης εκδοχής του μοντέλου. Σε αυτή την περίπτωση, πολύ εύλογα, στη ζώνη αποκλεισμού μπαίνει το ID.3. Ο Schafer όμως ισχυρίζεται πως υπάρχει χώρος και για τα δύο μοντέλα, μια και το ID.3 δεν πλασαρίστηκε ποτέ ως διάδοχος του Golf.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο