Η σκανδιναβική Kalmar δημιούργησε με βάση την Porsche 911 (993) ένα καθόλα εξωτικό μοντέλο.
Η παρουσίαση της 9X9, του ιδιαίτερου μοντέλου που δημιούργησε η Kalmar και παρουσίασε στο Monterey Car Week της Καλιφόρνιας σίγουρα γέμισε αυτοπεποίθηση τους ανθρώπους της εταιρείας.
Βάση του συγκεκριμένου μοντέλου αποτέλεσε η Porsche 911 (993), με το αμάξωμα να διαθέτει ανθρακονήματα, ενώ η γκάμα των κινητήρων και το κιβώτιο προέρχεται από την 911 8ης γενιάς (992).Στον εξοπλισμό βρίσκονται επίσης η ενεργητική ανάρτηση, οι δαγκάνες από τιτάνιο και οι δίσκοι από ανθρακόνημα.
Το μηχανικό σύνολο είναι σημαντικά αναβαθμισμένο και στην 9X9 αποδίδει 930 ίππους (από τους 650 της εργοστασιακής έκδοσης) και 1.000 Nm, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα να έρχεται σε μόλις 2 δευτερόλεπτα. Φυσικά, σε αυτό βοηθάει και το χαμηλό βάρος, που φτάνει τα 1.375 κιλά.
Στη μέση της γκάμας βρίσκεται η 9X9 Sport που εξοπλίζεται με τον τρίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο της 911 GTS και με τις αναβαθμίσεις της Kalmar, αποδίδει 650 ίππους. Με απόβαρο 1.300 κιλά, το σύνολο ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.
Η επιλογή της μετάδοσης εδώ εξαρτάται από τον πελάτη, που μπορεί να αποκτήσει το αυτοκίνητο είτε με 7τάχυτο μηχανικό είτε με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK.
Τέλος, η Kalmar διαθέτει και την 9X9 Leichtbau που θυμίζει παλιά GT3. Ο 4λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, με τον οποίο εξοπλίζεται η συγκεκριμένη έκδοση προέρχεται από την 911 GT3 και αποδίδει 530 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, αν και το αυτόματο PDK διατίθεται προαιρετικά. Σύμφωνα με την Kalmar, η ελαφρύτερη έκδοση της 9X9 ζυγίζει 1.250 κιλά και ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Η Kalmar πληροφορεί ότι μόλις εννέα μονάδες θα κατασκευαστούν, τρεις για κάθε έκδοση και κάθε αυτοκίνητο θα κοστίζει τουλάχιστον 2,1 εκατομμύρια δολάρια.